Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virket som det var litt følelser der ja. De skrev ikke noe konkret om det men hjerter,  «lillevenn» og «stor klem» var ord som ofte ble brukt..  Jeg ønsker meg ut ja, det er ingen tvil om det. Klarer ikke å kjempe for noen som ikke vanner gresset hos meg. Da har nok han gitt opp. Har betalt ned noe på huset, men han arvet det og derfor ikke vært så mye å betale på.  Har tenkt på om jeg skal si ifra til elskerinnens samboer, men samtidig tenker jeg på om det er vits å lage enda mer styr. Ønsker ikke være en jævel, selvom hun nok fortjener det. Men tenker litt på det om hun og samboeren min blir sammen.. da vil jeg ikke være en som har bidratt til kaoset, mtp. at vi må ha kontakt pga dattera. Vet ikke- jeg føler det ikke er mitt ansvar å ødelegge dems forhold. Tanker?

Anonymkode: 25847...5c7

Da bør du undersøke med en tredjepart (advokat) hva du har krav på av økonomiske fordeler. Jeg hadde vært så full av f at jeg etter at jeg har ordnet nytt bosted etc og før jeg flyttet forsøkt å få mannen til å signere en kontrakt om at du har krav på en viss sum ved et samlivsbrudd,  om det viser seg at du juridisk sett ikke har krav på noe...

Om du skal si noe til kvinnens partner eller ikke er et vanskelig valg. Jeg ville ha visst. Jeg har opplevd utroskap (fant det ut selv) og jeg ville visst. Da har jeg et reelt valg til å bygge et nytt liv med en ny kvinne om jeg ønsker det. Men da skal du tåle å stå i det som kommer. Av ubehag fra din nåværende partner og fra både elskerinnen kant men også fra hennes partner. Man vet aldri hvordan folk reagerer på utroskap. Jeg reagerte ikke slik jeg hadde trodd.

Anonymkode: 0ea8b...10c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, O.G. skrev:

Vel, men hun er ei svinmerr og denne mannen fortjener å få vite hvem han er ilag med.

Eller, kanskje elskerinnen og samboeren hennes har en helt annen type forhold enn det TS har? Kanskje de har åpent forhold, kanskje de er på vei ut av forholdet, kanskje det er noe annet som ligger bak? Det er ikke TS sin oppgave å informere alle om alt - bare for å lage kvalme, helt utrolig hva folk får seg til å skrive og hvor hevngjerrige mange av dere som svarer er! Håper ikke TS lar seg påvirke av lumske og kvalme hevngjerninger, det viktigste man kan gjøre for barna sine er å rydde opp i sin egen hage, ikke kaste egg på andres hus... Behold roen, si at du er ferdig og at du er interessert i å komme frem til en løsning som fungerer for begge. 

Det er ikke noe hokuspokus å gå gjennom et samlivsbrudd. Folk gjør det hver dag...

Anonymkode: 9b538...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Ts? Hvordan er det å være rundt han, når han sier han skal ut hva gjør du da? Holder du masken for en stund?

Anonymkode: c7f9a...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det Ts? Hvordan er det å være rundt han, når han sier han skal ut hva gjør du da? Holder du masken for en stund?

Anonymkode: c7f9a...6d0

Jada strø salt i såret du..

Anonymkode: bbf1c...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Mistanken har ligget der siden i mai. Da var han mye på jobb, og trening - noe han så absolutt måtte gjøre for å få sommerkroppen på plass før vi reiser til syden. Telefonen hadde han med seg bare han skulle til matvarebutikken, på do, under puta om natta. Tenkte ikke så mye over det da, men jeg fikk en uggen følelse og ba mine venner dra på trening samtidig som han. Og tror du ikke han trente sammen med ei snerten jente på 23 år. De fant ut hvilken bil hun hadde - og bilen var der hver gang min mann var på trening. Bestemte meg i går for å være en dritt, så jeg snek meg til mobilen Hannes å sjekket alt. Det så fint ut, helt til jeg gikk inn på vipps. Der var det meldinger jeg ikke ønsket å se. Sexmld og penger vippset for «den gode middagen». Det toppet seg da jeg så hun skrev «kontoret ditt var da romantisk..» og han skrev «har aldri vært så fint på jobb før». Det forklarer sene kvelder med mye papirarbeid.. 

Anonymkode: 25847...5c7

Vipps😩 Han betaler? Har han funnet seg en sugarbabe? Høres slik ut 😱

Anonymkode: 76a1e...921

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 0.38, DominantHr skrev:

Han er trossalt bare en mann.

Kanskje du har blitt "vanskelig" rent seksuelt? Lysten har avtatt/blitt borte? Du er blitt totalt aseksuell?

Han har ikke gått ut av samholdet, men funnet "avlastning" annet sted.

Jeg synes du skal respektere hans modne valg.

Hans valg, og den må han få lov å ta. Men særlig moden å holde noen for narr er det i hvertfall ikke. Tenk deg en du har hatt store følelser for og har mange gode år med, så unner du henne sorg i hjertet fordi du ikke eier ryggrad og kan si det som det er? Ei som har vært der for deg fortjener det største sviket av dem alle? Nei. Kall det hva du vil. Men modent er det siste! 

Anonymkode: 76a1e...921

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han er ikke tiltrukket av deg mer. Det har skjedd noe dere i mellom der kløften har kommet

Anonymkode: a0149...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han er ikke tiltrukket av deg mer. Det har skjedd noe dere i mellom der kløften har kommet

Anonymkode: a0149...e17

No shit, Sherlock. 

Anonymkode: b93e4...0bb

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det Ts? Hvordan er det å være rundt han, når han sier han skal ut hva gjør du da? Holder du masken for en stund?

Anonymkode: c7f9a...6d0

Det går etter forholdene greit. Jeg har ikke orket å vært så mye hjemme. Holder masken foreløpig, har snakket med min søster som er behjelpelig med å finne leilighet til meg, så når det er i boks er det værste over.. Han har ikke jobbet noe «overtid» de siste dagene, men han har vært et par ganger på trening. Orker ikke tenke på hva som skjer der. Men føler meg egentlig bare helt ferdig. Er dritt lei hele fyren og blir kvalm av å tenke på han. 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

No shit, Sherlock. 

Anonymkode: b93e4...0bb

Noen er bare skapt for å være samlivseksperter😂👌🏼

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går etter forholdene greit. Jeg har ikke orket å vært så mye hjemme. Holder masken foreløpig, har snakket med min søster som er behjelpelig med å finne leilighet til meg, så når det er i boks er det værste over.. Han har ikke jobbet noe «overtid» de siste dagene, men han har vært et par ganger på trening. Orker ikke tenke på hva som skjer der. Men føler meg egentlig bare helt ferdig. Er dritt lei hele fyren og blir kvalm av å tenke på han. 

Anonymkode: 25847...5c7

Er du sikker på at de har ligget sammen? Det kan hende det er en sugarbaby som driver med sånn typisk «leading him on» for å dra så mye penger ut av han før hun må gå så langt som å ligge med han... 

ikke at det har noe å si på situasjonen sånn sett. Jeg er glad du fant ut av det før du trengte å kaste bort med tid med en løgner som han.

Anonymkode: c792a...e6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at de har ligget sammen? Det kan hende det er en sugarbaby som driver med sånn typisk «leading him on» for å dra så mye penger ut av han før hun må gå så langt som å ligge med han... 

ikke at det har noe å si på situasjonen sånn sett. Jeg er glad du fant ut av det før du trengte å kaste bort med tid med en løgner som han.

Anonymkode: c792a...e6c

De meldingene som ble sendt tydet absolutt på at de har ligget sammen. Hun er blant annet veldig trang og har veldig faste bryster. Det var ikke store mengder penger som er sendt, snakk om 100 lapp her og der. Så dette er nok et forhold som holder på å utvikle seg.. det skal det få lov til, mens jeg trekker meg sakte men sikkert ut..

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De meldingene som ble sendt tydet absolutt på at de har ligget sammen. Hun er blant annet veldig trang og har veldig faste bryster. Det var ikke store mengder penger som er sendt, snakk om 100 lapp her og der. Så dette er nok et forhold som holder på å utvikle seg.. det skal det få lov til, mens jeg trekker meg sakte men sikkert ut..

Anonymkode: 25847...5c7

Har han skrevet sånne ting til henne? Sagt at hun er trang og har faste bryster?

*spy

Anonymkode: 7d8d2...c45

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han skrevet sånne ting til henne? Sagt at hun er trang og har faste bryster?

*spy

Anonymkode: 7d8d2...c45

Ja av det jeg klarte å lese var dette noe av det😖

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en mann. Du må flytta fra han. Er det mulig. Er det liksom et sjekketriks? Åh du er så trang. Nei ærlig talt dette vitner om en umoden 17 åring. Hva er det med menn egentlig??

Anonymkode: b038a...cc0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en mann. Du må flytta fra han. Er det mulig. Er det liksom et sjekketriks? Åh du er så trang. Nei ærlig talt dette vitner om en umoden 17 åring. Hva er det med menn egentlig??

Anonymkode: b038a...cc0

Kanskje han prøver å oppføre seg som rene ungdommen.  En 38 år gammel mann i midtlivskrisa 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han prøver å oppføre seg som rene ungdommen.  En 38 år gammel mann i midtlivskrisa 

Anonymkode: 25847...5c7

Jeg holdt på med en gift mann på 48 år å han skrev også meldinger om at det var så deilig at jeg var så trang,å at jeg hadde så deilige bryster. Så er ikke bare ungdommer som skriver sånt. 

Anonymkode: bbf1c...c40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja av det jeg klarte å lese var dette noe av det😖

Anonymkode: 25847...5c7

Æsj... vet ikke hvorfor jeg reagerer så fælt, men for meg sier det liksom at det var deilig at hun var så trang -fordi du ikke er det.

Ikke for å strø salt i såret, men mannen din snakker dritt bak ryggen din, om enn ikke direkte dritt, så måler han deg med denne unge dama. Vil du ha en mann som sier slike ting om ditt underliv til andre? Det er jo fryktelig privat? Og et realt spark under beltespenna - bokstavelig talt. Du har født barnet hans, kanskje dwt påvirket underlivet ditt? Hvorfor ser han ikke det? Hvorfor setter han ikke det høyere? Orker du en sånn mann? Det er et stort svik spør du meg! Verre enn at han har sex med denne unge dama, han snakker deg ned til henne.

Igjen, jeg spyr av han!!

Anonymkode: 7d8d2...c45

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De meldingene som ble sendt tydet absolutt på at de har ligget sammen. Hun er blant annet veldig trang og har veldig faste bryster. Det var ikke store mengder penger som er sendt, snakk om 100 lapp her og der. Så dette er nok et forhold som holder på å utvikle seg.. det skal det få lov til, mens jeg trekker meg sakte men sikkert ut..

Anonymkode: 25847...5c7

🙈 Kan folk i banken komme over de meldingene? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Forundret.. skrev:

🙈 Kan folk i banken komme over de meldingene? 

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: bbf1c...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...