Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pakk alle klærne og tingene hans ned mens han er borte og dra til elskerinna med det. 

Anonymkode: c0f5a...e9c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Ak90 skrev:

Vipps... smart da🧐 hadde ikke tenkt på det.. men gubben er en drittsekk! Kom deg bort, men bruk tid på å finne gode løsninger👍

Jeg vet! Hadde ikke tenkt å gå inn dit for å snoke etter meldinger egentlig, men jeg skulle se hvor mye han vippset til dattera vårs som skulle på kino, når jeg alt var i gang. Men litt flaks må man ha i hverdagen😅🤮 Skal komme meg bort. Vil bare lage litt kvalme og frustrasjon først. 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok 

Anonymkode: 2ea92...732

Du så ikke at ts spurte om noe?

Anonymkode: 5161e...6e5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du møter på henne, spør om hun synes mannen din er god. Ikke si et ord til han, det kommer hun til å gjøre. Så, sett deg ned og vent...😁

Anonymkode: 5161e...6e5

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke sint? Eller sjalu? Ville blitt rasende jeg og forbannet både hun og han.

Anonymkode: b038a...cc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du møter på henne, spør om hun synes mannen din er god. Ikke si et ord til han, det kommer hun til å gjøre. Så, sett deg ned og vent...😁

Anonymkode: 5161e...6e5

Om jeg takler det😂 blir sikkert drit nervøs. Hun ser ut som en million - jeg er en sliten og halvfeit kjerring. Er redd for at hun er sånn «jeg bryr meg ikke hva du sier, jeg vet jeg er bedre»- type..

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du ikke sint? Eller sjalu? Ville blitt rasende jeg og forbannet både hun og han.

Anonymkode: b038a...cc0

Kjenner nå at jeg ikke klarer å ta inn alle følelsene. Men de kommer kanskje når jeg har latt dette synke inn. Akkurat nå ligger det bare på overflaten. Klart - jeg er dritforbanna. Sjalu, ja. Fordi hun er vakker. Jeg er meg, og han har gått lei. Men klarer ikke ta stilling til alle følelsene nå

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere barn?

Anonymkode: 1d523...cc2

De har et barn i skolealder 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg. Disse smådryppene det er snakk om ville jeg også tatt i bruk. Og slengt meg på en spontan treningsøkt. 

Anonymkode: 9336e...f20

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha fokus på barnet og dyrene, at de har det bra i overgangen. Ikke gjør noe kødd som hevn, dere må jo samarbeide etter bruddet.

Anonymkode: 1d523...cc2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg bor ikke sammen, og jeg er også 98% sikker på at han er utro. 

Derfor skal jeg dra til han mens han er ute i morgen og "tilfeldigvis" være der når han tar med seg frøkna hjem. 

Anonymkode: f9a7b...f22

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha fokus på barnet og dyrene, at de har det bra i overgangen. Ikke gjør noe kødd som hevn, dere må jo samarbeide etter bruddet.

Anonymkode: 1d523...cc2

Ja❤️ Skal ikke gjøre noe som gjør meg til en dårligere person. Det er det han skal kjenne på. Jeg skal være sterk - og når han finner ut at jeg har visst om dette, regner jeg med tankene hans spinner og han blir litt mindfucked..

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Spør han uskyldig hvorfor han trener så mye, er det så mange flotte babes å trene sammen med *blunk blunk*

- Vet ikke om du lett kan få tak i noen jobbpapierer elle noe, gjem dem. Neste gang han "jobber" overtid så ring å si at du kommer innom med noen viktige papirer han har glemt. Hvis han stresser og sier at han ikke trenger så si du er allerede nesten fremme så han kan like gjerne ta dem. Hadde blitt artig og se reaksjonen hans.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det barnslige bullshitet der hadde jeg aldri giddet. Jeg hadde ordnet meg nytt sted å bo. Ferdig. Eller, jeg hadde kastet ham ut da, siden huset er mitt. Ferdig. 

Anonymkode: 5d8df...17d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, DominantHr said:

Han er trossalt bare en mann.

Kanskje du har blitt "vanskelig" rent seksuelt? Lysten har avtatt/blitt borte? Du er blitt totalt aseksuell?

Han har ikke gått ut av samholdet, men funnet "avlastning" annet sted.

Jeg synes du skal respektere hans modne valg.

Hun skal akseptere hans modne valg? Han er en feig dritt som ikke avslutter et forhold før han starter et nytt.Moden liksom...haha

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde heller ikke gjort alt mulig som foreslått her av å spille uviten. Hadde spurt ham rett ut. Så hadde jeg spurt om hva han tenkte på skulle skje videre, om han egentlig ville fortsette i samme spor uten at jeg skulle vite om det, om han tenkte at jeg nå kom til å flytte med barna. Om han i det hele tatt hadde tenkt på konsekvensene av å bedrive svik, løgn og utroskap, for et ekkelt og negativt lys han har satt seg selv i.

Endret av exictence
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså sier sånn før jeg avslører at jeg vet, bare for å se reaksjonen. 

Anonymkode: db00d...fe2

Ah. Så det er ofte mannen din er utro? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, DominantHr skrev:

Han er trossalt bare en mann.

Kanskje du har blitt "vanskelig" rent seksuelt? Lysten har avtatt/blitt borte? Du er blitt totalt aseksuell?

Han har ikke gått ut av samholdet, men funnet "avlastning" annet sted.

Jeg synes du skal respektere hans modne valg.

Er du dum?Ja, selvsagt. Du er jo mann. Eller rettere sagt, en guttunge. Hadde denne mannen vært moden,hadde han ikke gått bak ryggen på kona si på denne måten. Utro jævler, enten det er menn eller kvinner fortjener ikke fnugg av respekt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...