Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.12.2019 den 22.24, loveli skrev:

Enten troller du, eller så er dette toppen av smakløshet fra din eksmann og snella på 23. Altså, KØDDER DU!????

De har seriøst ikke respekt nok for deg til å hvertfall unngå at du skal feire sammen med henne dette første året!???

Jeg ser du får mye støtte her, og jeg synes du er sterk jeg også, men hva FAEN feiler det disse to menneskene som synes det er helt greit å trykke elendigheten inn i trynet ditt på den måten? Jeg vet det ikke nytter, men jeg blir sint på slike fæle mennesker som ikke tenker på andre enn seg selv. Æsj!!!!

ÆSJ ÆSJ ÆSJ!!!!

Tenk på deg selv også! ❤

Dette minner meg om noe jeg har opplevd selv. Disse var eldre (Ene var 50 og hun andre var i 40 årene). Og selv om dere synes dette høres ut som trolling, jeg har opplevd det. Min eks kjærestes far var utro mot hennes mor, og der var det verre.

 

Hun lagde til og med middag til de før de ble separert, noe jeg følte at tok helt kaka 😮 Her har mannen hennes vært utro, men hun lager middag til dem, og det er ikke det verste, moren hennes sleit med nyrestein (kronisk). Samme med jul, hun dishet opp med middag til dem da og, og det er enda mer toppen av frekkhet. Så at dette har skjedd med ts kan jeg tro. 

 

Det jeg derimot reagerer på er dette med de såkalte barna (som egentlig var kun 1 barn). 

Anonymkode: 4d8b4...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På ‎13‎.‎07‎.‎2019 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tenker også noe i denne duren...  Det er bare så dårlig leiemarked her nå mtp leilighet, og han sitter på huset! Så er redd det blir å ta tid. Men skal snakke med søstra mi imorgen, jeg får nok flytte inn dit en månede eller to. Er ikke tvil om at jeg skal ut av huset, men har hunder og hester som også trenger hjem .. er de jeg tenker mest på 🙄😫

Anonymkode: 25847...5c7

Altså, er jo han som er utro så hvorfor skal han få beholde huset? Kan ikke han og elskerinna finne seg en leilighet i stedet? Burde ikke være deg som må flytte...

Anonymkode: 0f6cf...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på barnet opp i det hele og videre samarbeid. Ja, han er en drittsekk, men du må vise at du er bedre for barnets skyld. Konfronter han og si at du vil ut , men bevar et godt samarbeid for barnets skyld 

Anonymkode: 50f4d...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på barnet opp i det hele og videre samarbeid. Ja, han er en drittsekk, men du må vise at du er bedre for barnets skyld. Konfronter han og si at du vil ut , men bevar et godt samarbeid for barnets skyld 

Anonymkode: 50f4d...43a

Jeg vil på vegne av kvinneguidens lesere takke deg for at du tok deg tid til å lese trådens 484 innlegg, før du postet din verdifulle kommentar. T-skjorte kommer i posten.  

Anonymkode: 64e2e...f6c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg.. ❤️

Hvis jeg kan gi deg et godt råd som jeg tror du vil bli glad for å ha fulgt i ettertid så er det å fikse deg et alternativ sted å være i ro og mak først. Så konfrontere han, men prøve å holde ditt på det tørre. Gjør det med respekt og vær det større mennesket.

Det er ofte komplekse grunner til at man ender der din mann har gjort, og du vet aldri om dette er slutten på tross av at det definitivt føles sånn nå. Det viktigste er likevel at du har mulighet til å gå ut av det med verdighet og det gjør man ved å heve hodet og ikke slå under beltestedet tilbake.

Jeg er overbevist om at det er dette som vil føles best i lengden. Det er også det beste for barna.

Anonymkode: 595f7...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler med deg.. ❤️

Hvis jeg kan gi deg et godt råd som jeg tror du vil bli glad for å ha fulgt i ettertid så er det å fikse deg et alternativ sted å være i ro og mak først. Så konfrontere han, men prøve å holde ditt på det tørre. Gjør det med respekt og vær det større mennesket.

Det er ofte komplekse grunner til at man ender der din mann har gjort, og du vet aldri om dette er slutten på tross av at det definitivt føles sånn nå. Det viktigste er likevel at du har mulighet til å gå ut av det med verdighet og det gjør man ved å heve hodet og ikke slå under beltestedet tilbake.

Jeg er overbevist om at det er dette som vil føles best i lengden. Det er også det beste for barna.

Anonymkode: 595f7...53f

Hun har flyttet for lengst, og feiret jul med mann, barn og elskerinne som har flyttet inn i huset.

 

Anonymkode: 11e8b...ac3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2019 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Hun lagde til og med middag til de før de ble separert, noe jeg følte at tok helt kaka 😮 Her har mannen hennes vært utro, men hun lager middag til dem, og det er ikke det verste, moren hennes sleit med nyrestein (kronisk). Samme med jul, hun dishet opp med middag til dem da og, og det er enda mer toppen av frekkhet. Så at dette har skjedd med ts kan jeg tro. 

Hvem var frekk her, mener du? Du sikter til han som var utro, sant? Ble bare litt forvirret.

Jeg kunne og funnet på å diske opp med middag til dem, men det kommer jo an på situasjonen. 

Tenker først og fremst på meg selv, og jeg har det best med å være god, uansett. Så får de andre være som de er. Kanskje det går opp et lys for dem gang. 

På 26.12.2019 den 0.58, AnonymBruker skrev:

 

Det jeg derimot reagerer på er dette med de såkalte barna (som egentlig var kun 1 barn). 

Anonymkode: 4d8b4...4fa

Det var nok den dama som også hadde et barn de feiret julaften med.

Interessant lesing, Ts. Håper alt går bra med deg, og at du nyter dagene i ditt koselige nye hus ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Elskerinnen har ikke barn.

Anonymkode: 25847...5c7

Så når gikk det fra å være ett til flere barn?

Anonymkode: ed2dc...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen ting nytt?

Anonymkode: 75d57...aff

Jeg er her enda😊 ikke så lenge siden jeg leste gjennom denne tråden på nytt, vurdere å skrive oppdatering da, men nå gjør jeg det.
Og jeg må bare si - fy søren for ett år dette har vært. Jeg har kommet meg gjennom utroskapen, samlivsbrudd, knekk, og depresjon på dette året. Men DET har vært det beste året i mitt liv! Jeg flyttet ut, tok fatt på det nye livet på godt og vondt.

I sommer kjøpte jeg bolig, fikk ny jobb og tilogmed kjæreste🥰❤️ En jeg verdsetter så utrulig mye.

Jeg ser flere reagerte på valget jeg tok ang. julefeiringen, noe jeg kan forstå. Men for meg var det helt nødvendig for å få kontroll over en situasjon jeg hadde mistet helt taket på. Jeg var nødt å gå dit - se de sammen - se med mine egne øyne at kjærligheten mellom de var så sterk at de så seg nødt til å «ødelegge» to familier for det. Såklart tok de hensyn til meg, og sa at jeg ikke trengte å stå i den situasjonen. Men jeg var nødt. Og den kjærligheten de viser overfor hverandre, er større enn frykten for å ødelegge familier. Det skjønte jeg i fjor jul, og nå, når jeg selv har funnet den kjærligheten.
JA jeg sliter med hvordan dette ble gjort på, at jeg ble bedratt så lenge, lurt og løyet for. Men jeg har kommet sterkere ut av det, funnet meg selv, synger på heltid, og lever livet.

De er enda sammen, lykkelig så vidt jeg vet. Virker allefall sånn når jeg er der å henter/avlever datter. (vi har kun ett barn, men hun har også ett. dermed ble det «barna»). Datter går det også fint med, hun nevner flere gang at det er så fint når alle er glade. Og det sier jeg meg helt enig i❤️

Moralen av historien er JA det gjør vondt, JA man gjør ting andre ikke vil forstå seg på, MEN det er kun DU som vet hvordan hjertet ditt løser ting best mulig.


Takk for at denne tråden jeg opprettet under en flaske vin, hjalp meg gjennom den tyngste perioden. 💖💖💖💖💖💖

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner et par venner og bekjente som ble tatt i utroskap og to av dem ble møtt med en rolig kaldhet og partnerne lukket boken for forholdet der og da, jeg har aldri sett noen angre og føle seg så dårlige som de to.. de har virkelig forstått hvor mye de fucket opp.

Anonymkode: c792a...e6c


Ja, er enig i dette. Kan snakke fra egen erfaring, da jeg var så dum at jeg var utro og ble tatt i fersk gjerning. Jeg ville ut av forholdet, så angrer ikke at det ble slutt, men kommer alltid til å angre på måten det ble slutt på.

Det at han tok det så rolig og kaldt, men samtidig respektfullt, gjør at jeg sitter igjen med en stor respekt ovenfor ham - et godt menneske! Og dette skapte heller en dyrekjøpt lærdom og dårlig samvittighet for min del, enn videre bråk og dramatikk. Dermed kommer i alle fall ikke jeg til å være utro igjen. 

Anonymkode: c8201...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk smart nå og hold hodet kaldt. 
Ordne opp med boforhold som nevnt over, se over økonomi, jobb, støtte i familie/venner etc. 
Du er heldig som har funnet ut av dette nå, og ikke om 10 år. Du har livet foran deg. 

Anonymkode: d9fdd...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale folk å lese alle sidene med svar før de kommer med unyttige svar nå altså, det er mye som har skjedd siden sist.

Anonymkode: 9336e...f20

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei TS! Nå er det gått noen år. Hva er status med deg og din eksmann? 

Anonymkode: 7b356...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...