Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hun elskerinnen barn TS? Kan det være at dere har hatt lite sex som var grunnen, eller at underlivet har forandret seg? Ville snakket med mannen din TS.

Anonymkode: fa0b5...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Zienna skrev:


Jeg hadde konfrontert ham straks - spurt om dette var riktig.  Har ingen sans for strategi og spill.  Vær deg seg og vis hva du føler.  Om dette var meg, ville jeg vært dypt fortvilet.. 

Hvorfor spørre om noe sånt når du vet at du bare får løgn tilbake? Hi VET jo at mannen er utro så hvorfor spørre han om noe han bare lyver seg unna likevel??

Anonymkode: bbf1c...c40

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spørre om noe sånt når du vet at du bare får løgn tilbake? Hi VET jo at mannen er utro så hvorfor spørre han om noe han bare lyver seg unna likevel??

Anonymkode: bbf1c...c40

Fordi det er naturlig å kommunisere slik.  Så får man heller konfrontere med fakta og det man vet.  Se og høre reaksjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zienna skrev:

Fordi det er naturlig å kommunisere slik.  Så får man heller konfrontere med fakta og det man vet.  Se og høre reaksjonen. 

Hehe nei ikke å spørre om ting du vet han lyver seg unna. Jeg hadde heller begynt med å konfrontere han med engang med at jeg VET at han er utro å at jeg har sett bevis på at det stemmer så det nytter ikke å lyve seg unna dette.

Anonymkode: bbf1c...c40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du i hjertet ditt at det er over, eller tenker du at du kan jobbe for å komme dere igjennom dette? Har han skrevet at han har følelser for henne, eller er det bare spenning og sex? Hva var de første tankene du gjorde deg da fikk vite? Kjempe eller komme deg ut?

Om du kjenner at det er over ville jeg ha undersøkt hva du har krav på slik noen har nevnt over. Du sier at det er hans hus, men har du bidratt på noen måte? Hva ønsker du ut av han? Tenk igjennom hva du ønsker deg på øverste hylle. Skal han hjelpe deg med å betale ny bolig?

Jeg er enig i at det er lurt å dra av plasteret kjapt. Send bort ungen på overnatting og konfronter han. Å gi små drypp og hint gjør ting bare mye verre for deg pluss at han kan gjennomskue det og koke sammen en historie til deg.

Du sitter med makten og mye kan gjøres om du konfronterer han. Han kan bli så perpleks at han skriver under nesten hva som helst. Spesielt om han skjønner at han er i ferd med å miste deg og han egentlig vil ha deg, men også ha spenning og sex.

Ang henne så ville jeg tenkt meg nøye om. Har de ikke felles barn hadde jeg trolig ringt han og sagt hva du har oppdaget ETTER at du har konfrontert og at dere har kommet til en avtale. Han fortjener nok ei dame som er trofast . 

 

Anonymkode: 0ea8b...10c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt det barnslige bullshitet der hadde jeg aldri giddet. Jeg hadde ordnet meg nytt sted å bo. Ferdig. Eller, jeg hadde kastet ham ut da, siden huset er mitt. Ferdig. 

Anonymkode: 5d8df...17d

Dette

Anonymkode: 59312...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Blondie65 skrev:

Kost deg med vissheten om du snart er fri? Ha litt respekt for TS sine følelser. Det er ikke noe kos dette - det er vondt. Veldig vondt.

Jeg tror jeg ville ha bestilt time på familievernkontoret først av alt - forhandling om samværsavtale. Hvis mannen sitter der og blånekter fortsatt er det jo bare å fortsette forhandlingene.

Familievernkontoret bryr seg fint lite om at mannen har vært utro, de er kun der for å hjelpe til med en samværsavtale. 

Det virket mot sin hensikt for min mann sin eks å beskylle ham for utroskap.  Hun fikk streng beskjed om at det var totalt irrelevant for fars samvær med barnet.

Anonymkode: 7a7fa...1a3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og har flere mannlige venner. Alle ønsker seg sex av ei ny dame.. grunnen. Jo, det er faktisk slik at felles for dem alle er at de får nesten ingen eller ikke sex hjemme hos kona i det hele tatt .. for kona har ikke lyst lenger... 

Anonymkode: a272d...dc7

Tror du at disse mennene nødvendigvis snakker sant?

Eller at de alltid deler byrder rettferdig med konene så de ikke skal bli utslitt eller avtent?

Anonymkode: 1d523...cc2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Familievernkontoret bryr seg fint lite om at mannen har vært utro, de er kun der for å hjelpe til med en samværsavtale. 

Det virket mot sin hensikt for min mann sin eks å beskylle ham for utroskap.  Hun fikk streng beskjed om at det var totalt irrelevant for fars samvær med barnet.

Anonymkode: 7a7fa...1a3

Du skjønte ikke poenget? Jeg sa ingenting om at hun skulle snakke om annet enn barnefordelingen - men det kommer sikkert opp hvorfor hun gjør det slutt, og det vil jo begrunnes. Da er det jo bare å fortsette forhandlingene om samværsavtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blondie65 skrev:

Du skjønte ikke poenget? Jeg sa ingenting om at hun skulle snakke om annet enn barnefordelingen - men det kommer sikkert opp hvorfor hun gjør det slutt, og det vil jo begrunnes. Da er det jo bare å fortsette forhandlingene om samværsavtale.

Slik du skriver det så hørtes det ut som at du foreslår  det var noe hun kunne bruke i forhandling om samværsavtale.

50/50 Skal uansett være standaren nå så hvis ingen av foreldrene ikke vil ha 50% av tiden med sine barn er det den løsningen det skal jobbes mot. 

Anonymkode: 7a7fa...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde funnet meg leilighet, ordnet med flytting og gjort alt klart slik at jeg kunne avsluttet rolig og samtidig kommet meg bort for å starte et nytt liv. Å avsløre det nå for så å leve i det ville jeg ikke orket. 

Anonymkode: 6ee6a...5de

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du skriver det så hørtes det ut som at du foreslår  det var noe hun kunne bruke i forhandling om samværsavtale.

50/50 Skal uansett være standaren nå så hvis ingen av foreldrene ikke vil ha 50% av tiden med sine barn er det den løsningen det skal jobbes mot. 

Anonymkode: 7a7fa...1a3

Du vet at de må få meglingsattest for barna før de kan gå fra hverandre, sant? De må altså bli enige på familievernkontoret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne min mann lett også funnet på å si. Det han derimot ikke forteller er alt ansvaret jeg har hjemme sammenlignet med ham, og at jeg også jobber 100%. Han forteller deg ikke at han knapt gjør husarbeid, roter som en tenåring, overlater ansvar for alt praktisk til meg, setter seg på ræva ved første mulighet, ikke bruker tid på meg og generelt behandler med dårlig. Han vet jeg er kronisk syk og ofte sliten, men han velger å la meg gjøre alt. Han klager innimellom på at han ikke får sex, men han tar ikke vare på seg selv. Han spiser altfor mye mat og har ikke trent på flere år. Han er sjelden eller aldri ute med ungene uten å ha blitt tvunget. Han bruker barnetv aktivt som barnevakt. Selvfølgelig har jeg ikke overskudd eller lyst til å ha sex så ofte. Helt ærlig vet jeg ikke om det hadde vært så fryktelig trist om han var utro heller for da hadde jeg hatt en veldig god grunn til å kaste ham ut. Menn er dessverre ikke i stand til å se at de gangene de får sex er det i forbindelse med et faktisk bidrag i hjemmet. 

Anonymkode: 6ee6a...5de

Så enig i dette. Begge parter har et ansvar for at sex skal finne sted. Begge parter må legge et minimum i effort, både når det kommer til utseende og innsats for at livet til den andre skal kjennes greit. Mannen kan heller ikke bare si; jeg vil ha sex, og så bli snurt hvis kona takker nei. Han må jo gjøre en innsats for å tenne kona si. Tilby massasje, vise at han synes hun er attraktiv, ett eller annet for å få systemet igang. Ofte har kvinnene behov for litt nærhet og å bli sett før sex, og forstår mannen det, så løser mye seg. 

Anonymkode: 49321...4c6

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne min mann lett også funnet på å si. Det han derimot ikke forteller er alt ansvaret jeg har hjemme sammenlignet med ham, og at jeg også jobber 100%. Han forteller deg ikke at han knapt gjør husarbeid, roter som en tenåring, overlater ansvar for alt praktisk til meg, setter seg på ræva ved første mulighet, ikke bruker tid på meg og generelt behandler med dårlig. Han vet jeg er kronisk syk og ofte sliten, men han velger å la meg gjøre alt. Han klager innimellom på at han ikke får sex, men han tar ikke vare på seg selv. Han spiser altfor mye mat og har ikke trent på flere år. Han er sjelden eller aldri ute med ungene uten å ha blitt tvunget. Han bruker barnetv aktivt som barnevakt. Selvfølgelig har jeg ikke overskudd eller lyst til å ha sex så ofte. Helt ærlig vet jeg ikke om det hadde vært så fryktelig trist om han var utro heller for da hadde jeg hatt en veldig god grunn til å kaste ham ut. Menn er dessverre ikke i stand til å se at de gangene de får sex er det i forbindelse med et faktisk bidrag i hjemmet. 

Anonymkode: 6ee6a...5de

Og der kom den igjen ja...som vanlig

Kvinner mangler lyst pga menn?

Dette er unnskyldninger fra kvinner som ikke gidder/orker/ikke prioriterer å ha sex.

Ingen menn På kloden gjør mer hjemme en norske menn, er mindre voldelige og ingen har mer utro koner. 

Anonymkode: a16e8...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg hadde sagt: « Niesen til en kollega har fortalt at hun har funnet en eldre mann hun prøver å lure penger av ved å late som hun er keen på han. Trener med han og treffer han på jobben hans mm. Han er i 40-årene og var visst veldig lettlurt, de bruker vipps av alle ting for å sende meldinger hemmelig. Enda hun viser alle meldingene til både typen sin og skulle sende de til venninna mi også. Gleder meg til å se dem» 

 

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn På kloden gjør mer hjemme en norske menn, er mindre voldelige og ingen har mer utro koner. 

Anonymkode: a16e8...d9a

Norske menn er helt på treet voldelige. Vi har mange partnerdrap i Norge, og da nesten alltid menn som dreper kvinner.

Norge er ifølge kåring i The Mirror i 2015 det 6.mest utro landet i verden (Frankrike er på 5.plass), det gjelder da begge kjønn. 

Men joda, norske menn gjør en hel del husarbeid og barnepass av egne barn. 

Anonymkode: 1d523...cc2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom den igjen ja...som vanlig

Kvinner mangler lyst pga menn?

Dette er unnskyldninger fra kvinner som ikke gidder/orker/ikke prioriterer å ha sex.

Ingen menn På kloden gjør mer hjemme en norske menn, er mindre voldelige og ingen har mer utro koner. 

Anonymkode: a16e8...d9a

Det er mulig norske menn gjør mye hjemme, men i min omgangskrets er det faktisk mange menn som gjør svært lite. Det er veldig mange utslitte kvinner som jobber fulltid utenfor hjemmet og tar mesteparten hjemme også. Jeg klarer ikke å ha sex med mannen min når dagen starter kl 6 etter nok en søvnløs natt og dagen går i ett til ungene endelig sovner kl 21.30. Han sitter på ræva og spiser, han blir større og større, bidrar mindre og mindre. Han er rett og slett ikke en mann noen ville jublet over å ha sex med. Eksen min bidro masse i hjemmet. Han gjorde halvparten, og utviste forståelse når jeg var syk. Vi hadde sex hele forholdet uten at det dabbet av på noe som helst tidspunkt. Han tok vare på kroppen sin. Det ble slutt av helt andre grunner, men jeg mener man er to om å klare hverdagen med alt det innebærer for å unngå at den ene parten blir utbrent. 

Anonymkode: 6ee6a...5de

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn På kloden gjør mer hjemme en norske menn, er mindre voldelige og ingen har mer utro koner. 

Anonymkode: a16e8...d9a

Thaiene har mest utro koner (og er mest utro selv): https://www.mirror.co.uk/news/world-news/adultery-countries-most-unfaithful-5188791

Anonymkode: 1d523...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun elskerinnen barn TS? Kan det være at dere har hatt lite sex som var grunnen, eller at underlivet har forandret seg? Ville snakket med mannen din TS.

Anonymkode: fa0b5...318

Elskerinnen har ikke barn. Sex er mangelvare her i huset ja. Det har hendt vi har hatt tørkeperioder på 1-2 mnd. Tenkt mye på det, men har aldri tenkt det skal være grunn nok til å svikte meg.. Spesielt siden det ikke alltid er jeg som sier nei til sex. Men skjønner jo hvorfor nå... er bare så fortvilt 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...