Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en tøff situasjon du er i TS. Jeg forstår godt ønsket og behovet for å gjøre dette kaldt og brutalt mot mannen din. Men hva med barnet oppi det hele? Skal hun også få én dags varsel om at livet er snudd på hodet og hun skal flytte? 

Anonymkode: 94797...4da

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er imponert over deg💗 Tenker mannen kommer til å plage frøkna han holder på med etter bruddet, og tenker hun etterhvert kommer til å finne ut at han ikke særlig interessant like vel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei TS - jeg har hatt et forhold på si som kvinne og grunnen var enkel - min mann var fullstendig fraværende på mine behov til tross for gjentatte klare forsøk fra min side på å ta tak i våre problemer, det skjedde som lyn fr aklar himmel og gav meg en følelse av å være verdens fineste og jeg skulle selvsagt gått ut av forholdet mitt først, men jeg gjorde nå en gang ikke det - derimot fortalte jeg det til min mann før noen andre gjorde det eller han fant det ut og jeg valgte bli med i terapi hos psykolog og familievern og vet du hva, ingenting ble endret i det som var det virkelige problemet, tvert imot ble selve utroskapen det som fikk fokus, altså ble det ikke noe bedre av å si noe og vi går i samme gjørma i dag som da jeg sa fra og jeg kjenner intenst på at

a) jeg angrer som faen på at jeg var utro og

b) jeg burde gå men nå klarer jeg ikke forlate en mann som er så langt nede fordi

c) alt er plutselig min skyld selv om

d)han neglisjerte vårt forhold i en årrekke...

Det beste rådet jeg kan gi deg er som en annen alt har gitt, få orden i sakene dine for egen del, sitt rolig med det du vet til dette er i boks om det være seg at du tar kontakt med advokat og får veiledning i fht fordeling av verdier, søker hjelp til å få sortert tankene dine eller om du velger bli og la han holde på..

Kjenn etter hva som er riktig for deg FØR du sier eller gjør noe.

Anonymkode: 57804...52a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tøff situasjon du er i TS. Jeg forstår godt ønsket og behovet for å gjøre dette kaldt og brutalt mot mannen din. Men hva med barnet oppi det hele? Skal hun også få én dags varsel om at livet er snudd på hodet og hun skal flytte? 

Anonymkode: 94797...4da

Hei! Ja dette er en vanskelig twist, men jeg prøver å legge til rette så godt som mulig at det ikke blir en brå overgang. Når huset er klart er det enda flere ting som skal gjøres før jeg virkelig kan si takk for meg, pakking, flytting, fvk, osv. Det blir nok å gå en liten stund før jeg flytter. Mine svigerforeldre skal ta henne med nordover når jeg «slipper bomben», så hun ikke er der da. Så får vi finne ut sammen hvordan vi skal si det til henne. Jeg at det ikke blir enkelt for henne. Men det blir det ikke uansett en dag, eller en månedes forberedelse. Det jeg må gjøre er å være en god forelder som viser at dette ikke er farlig - selvom det er nytt. Vi skal nok klare oss. 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Josefine5 skrev:

Jeg bare elsker hvordan du tar det og at du hilser på henne😂 Det er rart om hun ikke har dårlig samvittighet. Du er kjempetøff. Virkelig!!

Klarte til slutt ikke la være.  Føler jeg kjenner henne mtp. meldingene jeg har lest. Vet mer om henne enn det hun tror🙄😂  Jeg tror hun har det. Man kan lese det over hele ansiktet hennes. Huff - den nydelige jenta kunne fått hvem som helst. Hvorfor kaster hun bort de unge årene hennes (og ikke minst samboerskapet) på en gammel kukskalle.  ( sorry, not sorry )💁🏼‍♀️

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5

Det verste er at når den gamle kukskallen nå blir ledig, så er han ikke spennende lenger😉 Jeg tror ikke hun egentlig vil ha han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
På 13.7.2019 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Har oppdaget at min kjære gjennom 17 år har funnet seg en elskerinne. Har pågått i over 6mnd - jeg fant det ut i går, ved hjelp av gode detektiv venner og samboers tlf. Hun er 15 år yngre, og har også samboer. Hva faen skal jeg gjøre? De vet ikke at jeg vet. Skal jeg ha det litt moro med informasjonen en stund til, eller konfrontere han NÅ? Jeg er såklart knust - men når man har vært sammen så lenge klarer jeg ikke annet enn å føle meg tom, kanskje sorgen kommer etterhvert. Men nå er jeg bare latterlig forbanna. Vi har et barn i skolealder. Kjenner ikke elskerinnen, men møter hun med jevne mellomrom på butikken/forbipasseringer. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 25847...5c7

Dessverre har ikke mannen din lært seg at en kvinne har mange delpersonligheter og kødder du for mye, blir det haraball. I hinduismen har man gudinnen Kali, gudinnen for ødeleggelse. Kali blir forstått som en av kvinnens mange former. Du har også Lakshmi, gudinnen for velstand. Med andre ord er det Lakshmi som man skal forgude og ikke Kali. Da blir du tilintetgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Josefine5 skrev:

Det verste er at når den gamle kukskallen nå blir ledig, så er han ikke spennende lenger😉 Jeg tror ikke hun egentlig vil ha han.

Det blir spennende å følge med på det forholdet. Har blandede følelser på hvordan jeg ønsker det skal gå. Men alt ordner seg til slutt! 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Ja dette er en vanskelig twist, men jeg prøver å legge til rette så godt som mulig at det ikke blir en brå overgang. Når huset er klart er det enda flere ting som skal gjøres før jeg virkelig kan si takk for meg, pakking, flytting, fvk, osv. Det blir nok å gå en liten stund før jeg flytter. Mine svigerforeldre skal ta henne med nordover når jeg «slipper bomben», så hun ikke er der da. Så får vi finne ut sammen hvordan vi skal si det til henne. Jeg at det ikke blir enkelt for henne. Men det blir det ikke uansett en dag, eller en månedes forberedelse. Det jeg må gjøre er å være en god forelder som viser at dette ikke er farlig - selvom det er nytt. Vi skal nok klare oss. 

Anonymkode: 25847...5c7

Skjønner, det var godt å lese hvordan du tenker rundt dette. Ikke at jeg har noe med det, men det er fort gjort å se seg blind på konflikten mellom de voksne og så må barnet bare forholde seg til hvordan det blir.  Lurt at dere lager en felles strategi og forteller henne det sammen. At du ikke «tar barnet og drar» vil nok hjelpe dere i samarbeidet på sikt - selv om det er et fristende maktmiddel. Håper Kukskallen forstår at det gagner barnet og ham også. Jeg er imponert og heier på deg. Jeg tror også dere skal klare dere helt fint ❤️

Hilsen en annen som dro og aldri har sett seg tilbake

Anonymkode: 94797...4da

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet for deg TS. Datteren deres er heldig som har en så fantastisk sterk og reflektert mamma! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, utakulanini skrev:

Jeg bøyer meg i støvet for deg TS. Datteren deres er heldig som har en så fantastisk sterk og reflektert mamma! 

Takk, jeg prøver ❤️

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sende meg en privat melding om du føler for det, å ha en ekstra venn med i månende etter. Jeg er med deg i det lange løp om du trenger det😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎2019‎-‎07‎-‎13 den 0.28, solmåneogstjerner skrev:

Jeg hadde brukt litt tid på å ordne praktiske ting som ny leilighet. Og jeg hadde spurt ham såkalt uskyldige spørsmål som jeg vet han kommer til å lyve på. Så hadde jeg kost meg med et glass rødvin og vissheten om at jeg snart er fri. Når leilighet og diverse er i boks, så ville jeg dratt. Med beskjed om at jeg vet hva som har skjedd, og at jeg er ferdig. 

Men det betinger at du faktisk VET da. 

Helt enig i denne, i tillegg hadde jeg lagt av så mye penger som mulig i cash, som ikke kan spores, eller alternativt kjøpt personlige ting som klær, for deg sminke osv, brukt så mye penger som mulig på meg selv, han vil neppe ha dine brukte klær og sminke når du går. Gi ha  så mye plager du kan, han fortjener de alle.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk sterk og reflektert dame du er! Jeg har «hengt» på KG i mange år, og lest mange utroskapstråder, men dette er første gang den forsmådde kvinnen faktisk tar tak i livet sitt og lager en ordentlig plan. Jeg synes det er stort av deg, og det kommer til å gagne din datter også. Hun kommer til å lære at man ikke skal finne seg i dritt, og at man er sin egen lykke smed. 

Anonymkode: e375d...c0e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tenker også noe i denne duren...  Det er bare så dårlig leiemarked her nå mtp leilighet, og han sitter på huset! Så er redd det blir å ta tid. Men skal snakke med søstra mi imorgen, jeg får nok flytte inn dit en månede eller to. Er ikke tvil om at jeg skal ut av huset, men har hunder og hester som også trenger hjem .. er de jeg tenker mest på 🙄😫

Anonymkode: 25847...5c7

Bli boende mens du sparer opp penger...

Samtidig som du samler bevis som du kan sende som en lite gavepakke til elskerinnens ektemann :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Rucula skrev:

Samtidig som du samler bevis som du kan sende som en lite gavepakke til elskerinnens ektemann :)

Ts har vel allerede hevet seg over slike toskete forslag, som 80% av dem som svarer her kommer med.  

Anonymkode: 64e2e...f6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts har vel allerede hevet seg over slike toskete forslag, som 80% av dem som svarer her kommer med.  

Anonymkode: 64e2e...f6c

Selvfølgelig bør elskerinnens samboer få vite om utroskapen. Hadde du likt å blitt holdt unna sannheten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...