Gå til innhold

Prøver for første gang :)


Netteflette

Anbefalte innlegg

Noldi skrev (3 timer siden):

Jeg prøver også på nr.2 om dagen og kjenner med veldig igjen i det du sier. Jeg trodde også det skulle bli enklere (mentalt sett) å prøve på nr.2 siden vi allerede har en fantastisk datter, men neida, nedturene er like harde nå som sist og ønsket er like stort om ikke større denne gangen. Nå vet jeg jo hvor fantastisk det hele er, og jeg blir livredd for at jeg ikke skal få oppleve det igjen. Men det kommer nok til å gå for oss begge to, vi må bare gi det litt tid🥰 Nå har du jo eggløsning, dere har allerede lagt inn aksjer, så nå begynner den lange ventingen🤞🏼 Lykke til🥰

Takk for at du delte ❤️Føler akkurat det samme som deg! Er livredd for å ikke oppleve det igjen… Krysser fingrene, håper det klaffer for oss i nærmeste fremtid!🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 DPO

Jeg har null tro på denne PP kjenner jeg. Eggløsning kom sent, hadde masse EL slim + symptomer på EL 2 dager etter vi la inn aksjer så vi har sikkert gjort det for sent. Har i tillegg hatt to hektiske dager på jobb med sikkert 110 i puls i hele to dager + sittet lenge i badstu. Føler ikke det gir så gode forhold til ting der nede😅

Heldigvis nærmer det seg sommer og lysere tider hjelper på humøret! Har selvfølgelig i bakhodet nå at vi burde ha lagt inn aksjer en gang til, at det var sløvt av oss å ikke gi 100%. I og med jeg er 36 år og jeg vet at fertiliteten bare går nedover fra nå. Får dessverre ikke skrudd tilbake tiden. 

Heldigvis er samboer positiv og 100% med på prøvingen! Han ville jo egentlig vente, men føler han endret litt tankegang når det ikke gikk på første forsøk. Lurer på om han faktisk forstår at dette kan ta tid, og risikoen for at det faktisk kanskje ikke klaffer💔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! 
Jeg har klart å bli gravid i vanskelige pp'er, der det har vært lite sex, mye stress, sykdom osv. Utrolig hva kroppen kan få til! Så skal absolutt krysse fingrene for at det blir klaff for deg denne runden 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO

Ikke så mye spennende å dele. Føler meg helt normal og kjenner ingen symptomer. På dag 4 så kjente jeg noen veldig lyske/symfyse smerter nå og da men det har gitt seg😅

Litt bedre humør nå enn tidligere og det er deilig! Prøver å ikke tenke så mye at jeg er i DPO land, selv om tanken streifer meg ofte🙈 Leste i Flo appen at jeg fikk tett nese rundt 6/7 DPO begge gangene jeg ble gravid… Kjenner meg ikke tett i nesen i det hele tatt og har derfor null håp for denne runden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO

Ingenting nytt av symptomer, men må le av samboers kommentar i natt😂 Han la seg sent og når han la seg så gikk jeg på do… La meg igjen, og kanskje 5 min etter jeg nesten sovnet igjen så sa han «er du tett i nesen eller?»😂😂 Han hater alt av lyd når han skal sove og legger seg ofte etter meg og denne natten snorket jeg litt tydeligvis🙈 

Når jeg ser tilbake så var tett nese en av de første symptomene mine😝

Føler ikke at nesen er så veldig tett, mer trykk i bihulene, og kanskje litt mer enn vanlig men er jo klassisk det nå med allergi. 
Blir spennende å se om det faktisk er starten på noe eller ikke🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netteflette skrev (1 minutt siden):

7 DPO

Ingenting nytt av symptomer, men må le av samboers kommentar i natt😂 Han la seg sent og når han la seg så gikk jeg på do… La meg igjen, og kanskje 5 min etter jeg nesten sovnet igjen så sa han «er du tett i nesen eller?»😂😂 Han hater alt av lyd når han skal sove og legger seg ofte etter meg og denne natten snorket jeg litt tydeligvis🙈 

Når jeg ser tilbake så var tett nese en av de første symptomene mine😝

Føler ikke at nesen er så veldig tett, mer trykk i bihulene, og kanskje litt mer enn vanlig men er jo klassisk det nå med allergi. 
Blir spennende å se om det faktisk er starten på noe eller ikke🙈

Så spennende! Det er jo litt artig siden du nevnte det i går, og så er du det nå 7 DPO! Når tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kassiopeia8 skrev (5 minutter siden):

Så spennende! Det er jo litt artig siden du nevnte det i går, og så er du det nå 7 DPO! Når tenker du å teste?

Hehe ja måtte faktisk le litt i natt😂 Tenker å teste til lørdag, 10 DPO, da jeg skal på fest og vil sjekke om jeg kan drikke først🙈 Testet før 9 DPO og fikk negativ test, men positiv 11 DPO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netteflette skrev (31 minutter siden):

Hehe ja måtte faktisk le litt i natt😂 Tenker å teste til lørdag, 10 DPO, da jeg skal på fest og vil sjekke om jeg kan drikke først🙈 Testet før 9 DPO og fikk negativ test, men positiv 11 DPO. 

Så spennende! Krysser fingrene for deg🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO

Jeg er så stolt av meg selv som har klart å holdene testene unna! Hadde veldig lyst i dag tidlig men tenkte at det ikke var noen vits siden jeg opplevde negativ test 9 DPO selv om jeg var gravid. 
 

Status i dag: nesen er faktisk litt ekstra tett, gjør litt vondt i bihulene. Stikker litt på innsiden av hoftene og noe ved symfysen. Har også stikket litt i brystvortene mens jeg har ammet. 
 

Blir veldig spennende å se om det har klaffet denne måneden kjenner jeg🙈🙈 Forrige PP var jeg sikker på at det hadde klaffet første runde siste dagene før jeg testet. Var 100% sikker på at jeg skulle se en positiv test fordi det verket sånn i lyskene. Orker ikke å føle at jeg er sikker nå også for da blir jeg bare mer skuffa😑

Ikke sikkert jeg får tid til en oppdatering i morgen om svaret på testen. Krysser fingre og tær for at jeg må la være å drikke i morgen☺️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Svakt øyeblikk. Men ser noen andre disse strekene? Samboer så de også, men fikk negativ digital🙈

DBE917EE-75EE-4CC3-AF85-68D8638DFBFA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netteflette skrev (1 time siden):

Et bilde til😅🙈

16DEF76C-6240-4A11-A7DE-EA01A0087EB3.jpeg

Jeg ser strek!!! Sikkert for svakt til å få utslag på digital! Prøv igjen i morgen🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kassiopeia8 skrev (22 minutter siden):

Jeg ser strek!!! Sikkert for svakt til å få utslag på digital! Prøv igjen i morgen🤩

 

Smashy skrev (13 minutter siden):

Jeg ser også strek!! Så spennende!😍

Åååå, takk for svar dere❤️❤️ Må si det var godt å høre at noen andre så noe også, var redd jeg så syner🙈

Tester igjen i morgen tidlig😁👏🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+5

Hurra!!!🥳🥳❤️😍🥰 

Våknet tidlig og rakk å ta en strimmel fra Babyplan tidlig test, men ble litt småskuffet da jeg så at den nesten var like svak som i går. Så jo at det var en strek der men den var sååå svak. 
I og med jeg skal på utdrikningslag i hele dag så måtte jeg ta en digital bare for å vite om jeg kunne drikke eller ikke. Var så sikker på at den ble negativ så innstilte meg på det den tiden det tok å få svar. 
Men neida! Den ble jo positiv 🥳🥳🥳😍🥰 

Vi er helt i sjokk, tror det nesten ikke begge to. Dette gikk kjappere enn vi trodde🙈 Men vi vet også begge to at det kan snu fort. Men akkurat nå er vi veldig glade❤️

03A77176-B1D3-4C0E-8A21-43C0B3A3AC5D.jpeg

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! 😍 Jeg kjenner godt til «sjokket» med at det klaffer fortere enn man har sett for seg. Håper spiren klamrer seg godt fast! Og at du koser deg i utdrikningslaget med lille hemmeligheten din ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye!! :hoppendeglad:
Så bra du fikk bekreftelsen på digital, selv om streken var veldig synlig. Ikke bli skuffet i dagene fremover (om du tester med strimler) for streken vil ofte forbli veldig svak en stund nå. Forhold deg til digitale 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netteflette skrev (På 28.5.2022 den 7.54):

3+5

Hurra!!!🥳🥳❤️😍🥰 

Våknet tidlig og rakk å ta en strimmel fra Babyplan tidlig test, men ble litt småskuffet da jeg så at den nesten var like svak som i går. Så jo at det var en strek der men den var sååå svak. 
I og med jeg skal på utdrikningslag i hele dag så måtte jeg ta en digital bare for å vite om jeg kunne drikke eller ikke. Var så sikker på at den ble negativ så innstilte meg på det den tiden det tok å få svar. 
Men neida! Den ble jo positiv 🥳🥳🥳😍🥰 

Vi er helt i sjokk, tror det nesten ikke begge to. Dette gikk kjappere enn vi trodde🙈 Men vi vet også begge to at det kan snu fort. Men akkurat nå er vi veldig glade❤️

03A77176-B1D3-4C0E-8A21-43C0B3A3AC5D.jpeg

Ååå, gratulerer 🥰 Sitter her med frøkna mi på 2 uker og kjenner jeg savner den spenningen når man akkurat har testet positivt 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netteflette skrev (På 28.5.2022 den 7.54):

3+5

Hurra!!!🥳🥳❤️😍🥰 

Våknet tidlig og rakk å ta en strimmel fra Babyplan tidlig test, men ble litt småskuffet da jeg så at den nesten var like svak som i går. Så jo at det var en strek der men den var sååå svak. 
I og med jeg skal på utdrikningslag i hele dag så måtte jeg ta en digital bare for å vite om jeg kunne drikke eller ikke. Var så sikker på at den ble negativ så innstilte meg på det den tiden det tok å få svar. 
Men neida! Den ble jo positiv 🥳🥳🥳😍🥰 

Vi er helt i sjokk, tror det nesten ikke begge to. Dette gikk kjappere enn vi trodde🙈 Men vi vet også begge to at det kan snu fort. Men akkurat nå er vi veldig glade❤️

03A77176-B1D3-4C0E-8A21-43C0B3A3AC5D.jpeg

Hurra!! Gratulerer så mye😍 og velkommen inn i terminklubben for januar-februar🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...