Netteflette Skrevet 17. april 2020 Forfatter #301 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, Smashy skrev: Så bra at du fikk undersøkt stoffskifte og at du kunne starte på behandling med en gang - dette blir bra!👍 😀 Som du skriver, fortiden får du ikke gjort noen ting med, men det som skjer fremover får du gjort noe med ❤️ Men jeg skjønner veldig godt at du sitter med disse tankene om MA´en som skjedde... Jeg heier sånn på dere og krysser fingrene ❤️ 🤞 Ja, jeg tror dette blir veldig bra😁👏🏻 Tok første dose i går, veldig spent! Takk for all støtte❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 17. april 2020 #302 Del Skrevet 17. april 2020 Så fint du har fått undersøkt og får medisiner for stoffskiftet nå 😊 Snart er det deres tur ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 19. april 2020 Forfatter #303 Del Skrevet 19. april 2020 CD14 Trodde jeg skulle få positiv test i går, noe jeg også gjorde men kom plutselig på at testen må leses innen 5 min🙈 Den ble ikke positiv før all fargen hadde gått «på den andre siden», ca 7-8 min. Tok ny test i kveld, og den ble veeeeldig positiv etter bare 1 1/2 minutt😁👏🏻👍🏻 Derfor setter jeg EL til CD15. La inn aksjer i går, CD13, og tar en siste i morgen. Da tror jeg vi skal ha truffet bra denne PP☺️ PP4, syns det er rart.. Sist ble jeg gravid i PP5. Veldig rart at det nesten har gått like lang tid som sist. Det positive er at jeg er myyye mer roligere nå enn de siste PPene😁👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 19. april 2020 #304 Del Skrevet 19. april 2020 Fant plutselig din dagbok, jeg ville bare si hei og si at jeg heier på deg. 😃 Spennende å følge med! Masse lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 20. april 2020 Forfatter #305 Del Skrevet 20. april 2020 10 timer siden, vaarinn skrev: Fant plutselig din dagbok, jeg ville bare si hei og si at jeg heier på deg. 😃 Spennende å følge med! Masse lykke til ❤️ Å så hyggelig! Tusen takk☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 23. april 2020 #306 Del Skrevet 23. april 2020 Følger med i spenning, og krysser alt jeg har for at dette er deres PP 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 25. april 2020 Forfatter #307 Del Skrevet 25. april 2020 På 23.4.2020 den 18.46, vegasus skrev: Følger med i spenning, og krysser alt jeg har for at dette er deres PP 🥰 Så hyggelig, tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 25. april 2020 Forfatter #308 Del Skrevet 25. april 2020 5 DPO Tiden har gått overraskende fort! Jeg har bestemt meg for en ny strategi denne PPen. Istedenfor å gå og huske på hvilken DPO jeg er i, og om jeg kjenner noe (som jeg kunne gjøre nesten konstant), har jeg satt av i kalenderen på mobilen når jeg er 5 DPO, 8 DPO og 11 DPO😁 Hittil har det søren meg funket! Er rolig om dagen, tenker kun på hva jeg skal og hvordan neste uke er. Noe jeg ikke har satt av i kalenderen er at jeg skal teste neste helg😅 Symptomer hittil? Må nesten le for jeg har kjent nesten nada nix noen ting😂 Er litt tett i nesen bare..Og det er egentlig sykt deilig da jeg ikke sitter og analyserer hver minste ting. Hadde ikke så mye EL slim dagene mot EL, hadde faktisk litt ekstra 2 dager etter EL. Vi fikk lagt inn aksjer på selve EL dagen og tenker vi derfor fikk gjort alt vi kunne denne gangen😁 Må bare si at denne PPen har vært utrolig deilig så langt! Planlegger og gleder meg til jeg blir gravid og til vi får vår baby❤️ Tenker å sette sparemål hver måned til baby ting og eventuelt litt ulønnet permisjon om det er noe jeg ønsker å ta ekstra eller som vi må ta pga barnehage plass. Prøver også å sette meg litt inn i barnevogn verden🙈 Akkurat den biten syns jeg virker syyyykt vanskelig, er jo så mange forskjellige vogner og meninger😅 Da blir det ny status her 8 DPO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 25. april 2020 #309 Del Skrevet 25. april 2020 Håper det klaffer denne gangen:) spennende å følge dagboken din. Jeg var jo i en veldig lignende situasjon som deg for et par år siden, det kan være så altoppslukende og stressende. Så er ekstra hyggelig å høre at du klarer å slappe av mer. Den PP jeg endelig ble gravid etter MA, orka jeg ikke teste før det hadde gått over en uke etter IKM, jeg ga liksom litt faen. Det var utrolig befriende å på en måte skjønne at jeg var gravid uten å teste, også få det bekrefta når jeg var godt over 5 uker på vei. gleder meg til å lese neste update! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 26. april 2020 Forfatter #310 Del Skrevet 26. april 2020 22 timer siden, Lillyvally skrev: Håper det klaffer denne gangen:) spennende å følge dagboken din. Jeg var jo i en veldig lignende situasjon som deg for et par år siden, det kan være så altoppslukende og stressende. Så er ekstra hyggelig å høre at du klarer å slappe av mer. Den PP jeg endelig ble gravid etter MA, orka jeg ikke teste før det hadde gått over en uke etter IKM, jeg ga liksom litt faen. Det var utrolig befriende å på en måte skjønne at jeg var gravid uten å teste, også få det bekrefta når jeg var godt over 5 uker på vei. gleder meg til å lese neste update! Så hyggelig at du håper på våre vegne, takk! 😘 Så sterk du var som ventet en hel uke etter IKM! Det må jeg si, imponert!😊 Kan jeg spørre hvor mange PP det tok for deg etter MA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 26. april 2020 #311 Del Skrevet 26. april 2020 28 minutter siden, Netteflette skrev: Så hyggelig at du håper på våre vegne, takk! 😘 Så sterk du var som ventet en hel uke etter IKM! Det må jeg si, imponert!😊 Kan jeg spørre hvor mange PP det tok for deg etter MA? Jeg vet! Jeg er utrolig overraska over meg selv der faktisk, til vanlig er jeg en meget utålmodig person og testa i tide og utide før det klaffa. Jeg husker det var utrolig deilig å ha «kommet en uke lenger» når jeg først fikk det bekrefta. det tok meg 5 pp å bli gravid etter MA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 26. april 2020 Forfatter #312 Del Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, Lillyvally skrev: Jeg vet! Jeg er utrolig overraska over meg selv der faktisk, til vanlig er jeg en meget utålmodig person og testa i tide og utide før det klaffa. Jeg husker det var utrolig deilig å ha «kommet en uke lenger» når jeg først fikk det bekrefta. det tok meg 5 pp å bli gravid etter MA. Skjønner at det må ha føltes godt å ha "kommet lenger" når du fikk positiv test😍 Så fint at du fikk en sånn opplevelse etter MA!😊 Takk for at du delte din opplevelse/historie❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 28. april 2020 Forfatter #313 Del Skrevet 28. april 2020 8 DPO Da var dagen her, påminnelsen i kalenderen poppet opp😊 Har selvfølgelig vært litt mer bevisst de siste dagene, fra 6 DPO til i dag. Men har likevel klart å slappe av. Det har vært deilig😇 Det jeg har kjent den siste tiden, spesielt i går og i dag, er: - Press/stikkinger på og ved "blomsten" - Lysken er litt vrang noen ganger, men ikke så mye når jeg går (noe det gjorde når jeg var gravid sist) - Småvondt rett på innsiden av hoftebeinet - Tett nese - kan være i forbindelse med pollen Disse "symptomene" har jeg hatt både som gravid og ikke gravid😅 Blir spennende å se de neste dagene. Er nysgjerrig på om de pillene jeg tar for lavt stoffskifte gjør om jeg spotter mindre (gynekologen mente det kunne være årsaken). Uansett, er 10 DPO vanligvis "the spotting day"😂 Har hvertfall ikke begynt å spotte enda og forrige PP kom det brunt 6 DPO og rosa 9 DPO. Neste post kommer til å enten til handle om tidlig spotting, eller status den dagen jeg er 11 DPO 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 28. april 2020 #314 Del Skrevet 28. april 2020 Så spennende! 😀 Godt å lese at du har klart å slappe mer av denne pp, det er jammen ikke alltid så lett i DPO land.. Blir spennende å følge med videre, jeg krysser fingrene 🤞 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 29. april 2020 #315 Del Skrevet 29. april 2020 Titter bare innom for å ønske deg masse lykke til! Håper det klaffer denne runden 😊🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #316 Del Skrevet 1. mai 2020 11 DPO Takk for at dere heier på meg, det varmer hjertet mitt❤️ Da var dagen endelig her og jeg kjenner jeg er litt stolt av meg selv som klarte å slappe av og ikke teste før i dag😊 Som dere sikkert skjønner så testet jeg ikke positivt i dag. Tok en tidlig test fra Babyplan i dag tidlig og det var ikke en liten antydning til noen strek nr 2. Der og da så klarte jeg å ikke gå rett ned i kjelleren men gikk heller å la meg i sengen igjen. I går kjente jeg en del stikkinger i eggstokkene, spesielt venstre side, og jeg fikk plutselig gul tykk utflod på kvelden. Ble jo selvfølgelig håpefull da jeg også fikk tykk gul utflod noen timer 9 DPO sist jeg ble gravid. Ingen gul utflod i dag.Hadde en del sure oppstøt i går, og var småkvalm. Det som er positivt er at jeg ikke spotter!😁 Og det gjør meg veldig glad for det kan betyr at pillene mot lavt stoffskifte kanskje har gjort at lutealfasen min ikke er så kort. Har ikke sett noen antydning til noe brunt, bare vanlig utflod. Jeg krysser fingrene!🤞 I dag har jeg hatt vondt i venstre lyske og kjenner press på "blomsten". Men ingen mensmurring som jeg fikk sist. Da jeg ikke spotter enda så vet jeg ikke om jeg skal "gi opp" helt enda. Men er ganske sikker på at TR kommer da jeg brukte en tidlig test. Jeg tenker å teste igjen i morgen bare for å være helt sikker da vi tenker å ha en date night og tenker vi kanskje tar litt vin sammen😊 Håper alle her inne på KG får en fin 1 mai❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 2. mai 2020 Forfatter #317 Del Skrevet 2. mai 2020 12 DPO I går kveld kom det lys lys rosa utflod, og i dag kom det blod. Ikke full mens på gang enda tror jeg (tok inn en tampong og har ikke sett siden😅). Da hadde min samboer feil med at april skulle være den mnd vi klarte det. Går egentlig greit med meg, kjenner bare at jeg må jobbe hardt mot de mørke tankene som drar meg i kjelleren. De tankene om at jeg kanskje egentlig ikke skal få barn, at det bare var flaks at det gikk 1 gang, at det tar mange år osv. I dag skal jeg kose meg med litt godis og øl😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #318 Del Skrevet 4. mai 2020 14 DPO Skulle fått TR på besøk i dag, men foreløpig er det kun brun spotting.. Da er det tilbake til samme gamle, mye spotting og tull for TR🙁 Så gikk jeg ned i kjelleren i går.. Prøver å være positiv, men i går gikk det bare ikke. Jeg gråt og gråt og gråt nesten hele dagen. Kjenner at jeg er så lei! Lei av å måtte prøve igjen, lei av å føle på at det tar lenger tid enn hva andre skriver og opplever, og lei av å føle at kroppen min ikke er helt normal. Og jeg er så redd for å måtte gå til utredning da det snart har gått 1 år. Bare føler at det er så typisk min uflaks. Har opplevd så mye drit i mitt liv og selvfølgelig skal jeg ikke få oppleve at ting går min vei nå. Med min uflaks så tar dette sikkert 1 år til. Beklager denne negativiteten, måtte bare få det ut🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emkj11 Skrevet 4. mai 2020 #319 Del Skrevet 4. mai 2020 4 timer siden, Netteflette skrev: 14 DPO Skulle fått TR på besøk i dag, men foreløpig er det kun brun spotting.. Da er det tilbake til samme gamle, mye spotting og tull for TR🙁 Så gikk jeg ned i kjelleren i går.. Prøver å være positiv, men i går gikk det bare ikke. Jeg gråt og gråt og gråt nesten hele dagen. Kjenner at jeg er så lei! Lei av å måtte prøve igjen, lei av å føle på at det tar lenger tid enn hva andre skriver og opplever, og lei av å føle at kroppen min ikke er helt normal. Og jeg er så redd for å måtte gå til utredning da det snart har gått 1 år. Bare føler at det er så typisk min uflaks. Har opplevd så mye drit i mitt liv og selvfølgelig skal jeg ikke få oppleve at ting går min vei nå. Med min uflaks så tar dette sikkert 1 år til. Beklager denne negativiteten, måtte bare få det ut🙁 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 4. mai 2020 #320 Del Skrevet 4. mai 2020 7 timer siden, Netteflette skrev: 14 DPO Skulle fått TR på besøk i dag, men foreløpig er det kun brun spotting.. Da er det tilbake til samme gamle, mye spotting og tull for TR🙁 Så gikk jeg ned i kjelleren i går.. Prøver å være positiv, men i går gikk det bare ikke. Jeg gråt og gråt og gråt nesten hele dagen. Kjenner at jeg er så lei! Lei av å måtte prøve igjen, lei av å føle på at det tar lenger tid enn hva andre skriver og opplever, og lei av å føle at kroppen min ikke er helt normal. Og jeg er så redd for å måtte gå til utredning da det snart har gått 1 år. Bare føler at det er så typisk min uflaks. Har opplevd så mye drit i mitt liv og selvfølgelig skal jeg ikke få oppleve at ting går min vei nå. Med min uflaks så tar dette sikkert 1 år til. Beklager denne negativiteten, måtte bare få det ut🙁 Sender deg en stooor klem ❤️ Bra at du får ut litt frustrasjon, tårer og gørr.... man trenger det ❤️ Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, jeg hadde noen sånne dager da vi begynte å prøve igjen etter at vi mistet... Dere kommer til å få det til igjen, snart er det deres tur 💛💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå