Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #61 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg kan ikke dansk!! Så redusert betyr sløv eller kjedelig?! Håper du kvikner til etterhvert!! Skal du se Grand Prix forresten. Det går lørdag i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 18. mai 2005 :evil: Jeg vet s.. da heller ikkje om redusert og kjedelig betyr det samme Ja, jeg har tenkt meg å se grand prix lørdag, og er blet kvikner etter innleggene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 19. mai 2005 Tross ei tur till nabobyn har jeg hatt ei veldi bra dag Solskin og mye fint regn i 10 minutter og ellers tørvær, bra nog. Ei par medlemmer har prøvd å finne norsk-danske ordbøker på netta till meg, men de har for litt ord till at vere verd mye :cry: :-? Da ble jeg litt sinna og har maila Språknevnet og håper dere kan gjøre noe for meg. 8) Merklig nog er det ikkje svert å finne ordbøker fra norsk till dansk :o :evil: :evil: Så kom dei s***** mailer deamon og skrev at dei ku ikkje finne adressa Så må jeg bare ta mye mye lang tid om å lære norsk :veldigsur: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 20. mai 2005 Bra nog dag, ikkje FOR bra men likevel utmerka. Litt solskin og litt regn og nå solskin , ekte dansk sommervær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 21. mai 2005 Solskin hela daga er ikkje å foragte Har ikkje fått laga masse men bare koset meg, vært på KG, faktisk ikkje ute nei bare vært (doven hva hetter det på norsk, Trille?) slapp. :blomst_opp: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mai 2005 #66 Del Skrevet 21. mai 2005 Det heter slapp eller sløv Kose deg med GP! Det skal jeg! Soool er digg! Håper sommeren kommer for fullt snart! Kooos deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 21. mai 2005 TUSEN TAKK, dark angel tenkte også at det kunne hette slapp GO GP, GO HeLg KoS dEg, bestevennen min. :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #68 Del Skrevet 22. mai 2005 :oops: Hadde nær gjort Ninakanin sinna da jeg misforsto det hon skrev om smilene mine :cry: Men jeg kann jo ikkje så mye norsk, så jeg skall bruke andre måter å uttrykke meg på - SORRY, men sånn er det litt tøfft og BARE være dansk på ei norsk KG :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #69 Del Skrevet 22. mai 2005 nei ikke sinna, kjære deg! Jeg ble bare redd for å ha fornærmet DEG jeg! Hehe huff, unnskyld søte blondinen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2005 #70 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du en fin kveld? Hva er planene ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. mai 2005 #71 Del Skrevet 22. mai 2005 Tusent akk for koselig hilsen i dagboka mens jeg var på ferie Og ikke minst den koselige hilsen nå når jeg har kommet hjem igjen! Kan du sende litt av den sola di opp til meg, jeg har bare sett gråvær de siste dagene, og det kan bli litt trøttende i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 23. mai 2005 Fin dag med masse solskin (osse litt torden) der jeg har koset meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 24. mai 2005 Solskin mye av daga og lite regnskurer till kvelden. Skulle "STYLE" ei venninnes hår og kom med heim till henne, fikk madd og kaffe er nesten like kommet tillbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #74 Del Skrevet 25. mai 2005 Hjempebra vær, nya folk i morningsdakboka - hva mer kan man ønske seg? det har vært ei veldi fin dag idag også og jeg er bare glad. :blomst_opp: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #75 Del Skrevet 25. mai 2005 Så bra at du koooooser deg!! Jeg surfer KG... Ingenting på TV ikveld.. KOS DEG VIDERE SCNHNUPPPPPA!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. mai 2005 #76 Del Skrevet 25. mai 2005 hvordan har det seg at du er på et norsk diskusjonsforum egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mai 2005 #77 Del Skrevet 25. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 26. mai 2005 #78 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva søren! Har du 2 dagbøger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja Søren en morgen og en aften Den ene stammer fra Jette - tiden og den ville jeg ikke slette, og så lavede jeg en ny, for jeg vidste ikke at man bare kunne ændre navnet og så køre videre . . . . . Derfor har jeg 2. Sådan en dum dansk blondine er jo ikke så klog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #80 Del Skrevet 27. mai 2005 Lurven: Jeg surfet på nettet og så pludselig KG og mente det kunne være gøy å titta lite mer på dei - så .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg