Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

:):ler::kul: Veldi fin dag hvor jeg har koset meg sammen med EKTE vennerne mine. :kose::plystre::digge: :dagensrose: :digge::plystre: :blomst_opp: :trøste: :klem2: :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:wink: :-? :) Akseptabel dag, men ikke den besste dagen i livet mitt!!!!!!!!!! :-x

Hadde koset meg men kunne ikkje unngå personer som jeg liker ABSOLUTT IKKJE!! :evil:

Kvelden vet jeg att der skal bli fin :):ler::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::kul: Veldi fin dag som startet med flott solskin og kjempebra humør :ler:

Har besøkt noe familie og fåt aftale om leie av bil till den 28ende hvor jeg skal till 50 års bursdag + 25 års bryllupsdag (vet ikkje hva sølvbryllup hetter på norsk :evil: ) på samme tid, jeg gleder meg så kjempemye till det. :blomst_opp: :danse::klappe::briller: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så gøy!! Fin avatar du også har fått & nick! ;)

Håper du får en forrykende aften! :ler::danse:

Vi skal snart til et stort senter, handle litt jobbklær.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Ja, dark angel, en ting er å få job, men en annen ting er klæerne. Da jeg stadi jobbet hadde jeg også jobbeklær, men da jeg stoppet med å jobbe - så kjøbte jeg aldri mer jobbeklær. :heiajente::hjerte::hoppe::vinke: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: dark :gullengel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, du visste hva sølvbryllup het på norsk uten å vite det, det er ikke verst :wink:

Tusen takk, for fine hilsninger i dagboka mi. Kjempe koselig :P

************************************************

I morgen drar jeg på ferie, og er ikke tilbake her på KG før den 23. mai. Kos deg masse i mellomtiden, så snakkes vi senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Vimsevips :ler:

Som du ka sie det :hoho: Ja, jeg har funnet ut av att mange danske ord er lik de norske, men jeg er dumm ennu for jeg vet jo ikkje hva for noen ord det gjeller :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dag ble ikkje dårli, faktisk mener jeg den har vært veldi koselig like som jeg kunne ønskje. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::kul: Jeg har hatt ei veldi herli dag hvor jeg var på besøk i nabobyn og koset meg så mye med goa vennerne mine. Sola har vært fremme hela dagea (og er det ennu) og humøra i topp :kul::ler::)

:danse::klappe: :blomst_opp: :kghjerte::hoppe::vinke: :dagensrose: :plystre::digge::digge::hoppe::vinke: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :heiajente::heiajente::heiajente::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blondinen. Kikket litt innom boka di, jeg. Høres ut som om du har hatt en veldig fin dag. Alltid koselig å tilbringe tid sammen med gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):hjertesmil: Velkommen til dakboka min, Cata :hjertesmil::)

Jo dagen har vært mye bra på alla måter, så jeg hyler ikkje. :hoho: og sola skinner alt det dei har lært :kul:

Du kan jo kikke innom blondinens dag også om du vil. :)

:klem: :blomst_opp: :vinke: :bukke: :klappe: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Dagen har vært rett blannet sånn å forstå att den startet med å bli betre å betre fra morgena men så komm jeg ut for noen trelse typer å humøra skvatet noe ner :-?

Men etter midda skinnet sola så mye att det kravlet opp igjen å sånn er det endda. :):kul::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg: Norges grunnlovsdag :flagg: folkefest :flagg:

:dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp:

:) Så masse folk med bunad'er og ble så glad :)

Så glømmer mann de sprøte idioter som er omkring en her heimme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg har bare vært inne.. Er ikke så gira på denne dagen;)

Har bare vert ute for å få kjøpt kinamat! :ler:

Hva er planene for kvelden da? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Har bare koset meg sammen med vennerne mi, drukka kaffe og fåt kaker til, ikje noe spesiellt :) :klem2: :blomst_opp:

Skulle gjerne ha vert i Norge idag, jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Bra vær med solskin hela daga så jeg må vel ha hatt det utmerka, synes bare ikkje daga har vert som jeg planlakte dei :klø: men så må kvelden vel bli noe betre, håper jeg. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: JA, bestevennen mi, kvelden er veldi koselig, også selvom du tuller meg :hoho::hoho: jeg mangler bare lite krutt i rumpa for å få det kjempegøy :ler: :klem2: :dagensrose: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...