Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

:hoho: Jeg kan ikke dansk!! Så redusert betyr sløv eller kjedelig?! :ler:

Håper du kvikner til etterhvert!!

Skal du se Grand Prix forresten. Det går lørdag i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:evil: Jeg vet s.. da heller ikkje om redusert og kjedelig betyr det samme :hoho:

Ja, jeg har tenkt meg å se grand prix lørdag, og er blet kvikner etter innleggene dine :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):) Tross ei tur till nabobyn har jeg hatt ei veldi bra dag :):) Solskin og mye fint regn i 10 minutter og ellers tørvær, bra nog. Ei par medlemmer har prøvd å finne norsk-danske ordbøker på netta till meg, men de har for litt ord till at vere verd mye :cry: :-?

Da ble jeg litt sinna og har maila Språknevnet og håper dere kan gjøre noe for meg. 8) Merklig nog er det ikkje svert å finne ordbøker fra norsk till dansk :o :roll:

:evil: :evil: Så kom dei s***** mailer deamon og skrev at dei ku ikkje finne adressa :sinna::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinna:

Så må jeg bare ta mye mye lang tid om å lære norsk :veldigsur: :evil:

:kose::kose::kose::kose::kose::kose::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Bra nog dag, ikkje FOR bra men likevel utmerka. Litt solskin og litt regn og nå solskin , ekte dansk sommervær :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):kul: Solskin hela daga er ikkje å foragte :kul::)

Har ikkje fått laga masse men bare koset meg, vært på KG, faktisk ikkje ute :roll: nei bare vært (doven hva hetter det på norsk, Trille?) slapp.

:plystre::digge::plystre::kose::kose::hoppe::plystre::digge::perebrus: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det heter slapp eller sløv ;)

Kose deg med GP!

Det skal jeg! :danse:

Soool er digg! Håper sommeren kommer for fullt snart!

Kooos deg!

:klem::hoppe::vinke::hoppe::vinke: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kul: TUSEN TAKK, dark angel :) tenkte også at det kunne hette slapp :ler:

GO GP, GO HeLg KoS dEg, bestevennen min. :ler:

:kose: :blomst_opp: :kose: :blomst_opp: :kose: :blomst_opp: :kose: :blomst_opp: :kose: :blomst_opp: :kose::vinke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Hadde nær gjort Ninakanin sinna da jeg misforsto det hon skrev om smilene mine :cry:

Men jeg kann jo ikkje så mye norsk, så jeg skall bruke andre måter å uttrykke meg på - SORRY, men sånn er det litt tøfft og BARE være dansk på ei norsk KG :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

nei ikke sinna, kjære deg! Jeg ble bare redd for å ha fornærmet DEG jeg!

:klem:

Hehe huff, unnskyld søte blondinen min!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusent akk for koselig hilsen i dagboka mens jeg var på ferie :P

Og ikke minst den koselige hilsen nå når jeg har kommet hjem igjen! :P

Kan du sende litt av den sola di opp til meg, jeg har bare sett gråvær de siste dagene, og det kan bli litt trøttende i lengden.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::kul: Solskin mye av daga og lite regnskurer till kvelden. :kul::ler::)

Skulle "STYLE" ei venninnes hår og kom med heim till henne, fikk madd og kaffe :kul: er nesten like kommet tillbake :kose::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):ler::kul: Hjempebra vær, nya folk i morningsdakboka - hva mer kan man ønske seg? det har vært ei veldi fin dag idag også og jeg er bare glad. :plystre::digge::Nikke::hoppe: :blomst_opp: :klappe::hoppe::vinke: :enig_animasjon: :heiajente::heiajente: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så bra at du koooooser deg!! :kyss::hoppe:

Jeg surfer KG... Ingenting på TV ikveld.. :tunge1:

KOS DEG VIDERE SCNHNUPPPPPA!! :sminkedokke:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Ja Søren :hoho: en morgen og en aften :ler:

Den ene stammer fra Jette - tiden og den ville jeg ikke slette, og så lavede jeg en ny, for jeg vidste ikke at man bare kunne ændre navnet og så køre videre . . . . .

Derfor har jeg 2. Sådan en dum dansk blondine er jo ikke så klog :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Lurven: Jeg surfet på nettet og så pludselig KG og mente det kunne være gøy å titta lite mer på dei - så .......... :wink::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...