Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

:ler::hoho::kul: Kjempebra vær hela daga med over 20 grader og ikkje noen skyer på dei lyseblå himmel :kul::hoho:

DET ER BLET SOMMER I DANMARK

(Har like meldt meg inn på svenska KvinnoGuiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:):ler: Fighter, vennen min, TUSEN TAKK så snill du er ALTID :bukke: :enig_animasjon: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fighter:

CONGRATULATIONS, U DID IT :gave: :dagensrose: :heiajente::heiajente: :dagensrose: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):ler::kul: Jo, det ble ei veldi bra dag, tross allt, for om mann kommer till fest og vet att der er bare 3 man kjenner da vet man hva der er forute. :wink:

Jeg gjør nog ikkje det igjen for det kostet sirka 1200 kroner og så mye er ikkje det verd å se vennerne sine.

:ler: Håper dere har hatt ei rigtig bra dag alle :ler:

:vinke: :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :klem2: :trøste: :vinke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) :ler: Anstendig dag, jeg våknede till solskin igjen og har vært sammen med vennerne mine og hatt det gøy, kjørte til "kræmmermarked" og så på "gammalt bras", og fikk så deretter ei kop kaffe + kake. :ler::kul:

Måtte så av med bilen som jeg leiet igår. :cry: det kostet "bare" 1150 kroner å kjøre 330 km. Nå men livet står ju ikkje stille fordi man ikkje har bil - sååååååååå :):ler::kul::hoho::hoppe::hoppe::vinke: :klem2: :blomst_opp: :blomst_opp: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::wink: :evil: :oops: :cry: :kul::hoho::)

Rett blannete følelser idag. startet med å være slapp, tok meg sammen og fikk ortnet noen ting, var ett sted hvor vonne folk også komm (bad guys) ble noe sinna og tok heim. :hår: :hakeslepp::murvegg::sinnatagg::riste::forvirra::kjempesinna::frustrert: :evil: :Nikke::sjenert::redd::):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Helsigvis bare med munnen, men det sårete meg masse (hurt me a lot), og jeg HATER dere som opførte seg sånn :evil: :frustrert::sinna: Må bare prøve å ikkje komme der dere kommer :veldigsur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har unnveken "bad guys" idag så det har vært ei bra dag till nå, men jeg liker ikkje å skal kjøre till Billund i natt for å hente venner, får jo ikkje sova en smula i natt :roll: :-?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur. Vink lidt i retning af Ølgod fra mig.

Ellers står jeg og rører i øllebrøden. Jeg glæder mig til at vi skal spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så du er "Trillet" fra Ølgod til Norge :ler:

Okei, jeg var så i Billund igjen idag (og vinked i retningen av Ølgod) og nå var flyet kommet med en liten "delay" på 20 minutter, men det er vel hva man skal vente seg av en østeuropæisk "skrammelbunke" :hoho:

Jeg fikk bare 3½ - 4 timers sovnat så er noe trøttttttttttt (gab), ha ei fin og koselig kveld ALLESAMMEN :vinke: :klem2: :kghjerte::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Så er dei dagen ved å være sluttttttttt, har ikkje vært så dårlig (har unnveken "bad guys") Jeg har osse klippa ei god ven og vi spillt på hver sitt orgel - det var kjempegøy å høre på. Håper der snart er penge till ei BIL og er bynt å lete etter noe :wink:

:plystre::digge::plystre::ler2: :trøste: :blomst_opp: :blomst_opp: :hoppe::vinke::danse::kose::heiajente: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så er dei dagen ved å være sluttttttttt, har ikkje vært så dårlig (har unnveken "bad guys") Jeg har osse klippa ei god ven og vi spillt på hver sitt orgel - det var kjempegøy å høre på. Håper der snart er penge till ei BIL og er bynt å lete etter noe :wink:

:plystre::digge::plystre::ler2: :trøste: :blomst_opp: :blomst_opp: :hoppe::vinke::danse::kose::heiajente: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink::sjarmor::tunge1: :veldigsur: :kul::):hoho::) En lite sjov dag med manga forskjellike impulser, vet ikkje rett hva jeg skal mene - men tror jeg velger å mene noe positive ting og bare smiter de negativa ting till søppel :-?

:heiajente::hjerte::heiajente::heiajente::hjerte::heiajente::hjerte::heiajente::hjerte::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...