Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SumoBryter skrev:

:ler: Har du fått helt bildilla nå? Er aldri inne lengre, bare kjører for å kjøre og nyter livet :ler:

Ja det har jeg nog, :hoho: men det er langt imellom at andre er på KG osse. :) å jeg hater å vere aleine her.

Ellers har jeg vert hos frisør like etter middag, å nå for ganske lite tid siden har jeg hatt besøk av ei gammel nabo som jeg har ikke set i 1 års tid. :kul:

Da han skulle se "Brum brum så jeg att dei liten skjit lekker olja :evil: skal ha set etter hva det kan vere galt med dei. :cry: Kjører ellers kjempebra (55 km/t ned a bakke) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: I kveld er det Sankt Hans og så siger man at heksa flyr till Bloksbjerg, men jeg vill ikke ha at Brunhilde ska fly noen steder :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej med dig, blondinen!

Nej, denne heksen skal ingen plass flyve, hun skal være lige her!

Men derfor må jeg vel godt ønske deg en dejlig Sante Hans alligevel?

Syng Midtsommersangen og send en tanke til heksa i nord... KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde besøk i ettermiddags av ei ven, vert till grill på grunnn av Sankte Hans, vert till bål å er nu tilbake igjen i "hullet mit" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN!Kan blondinene og vesle brumbrum ha en riktig fin dag?

God helg! Heksehilsen og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):wink::) Sånn en lite blannat dag som bynte fint med at jeg skulle ut med varer till en kunde, kjørte så till venner å fikk kaffe, kjørte tilbake å opdakete att noe som holler vindua i "Brum brum hadde fallet av :cry: :veldigsur:

Fandt noe som kan holle en liten stund - håper jeg - å har besøk nå :wink:

:heiajente::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fin fin dag, fusket ved "Brum brum"s vindu holdt hela dagen JIPPI!! :roll::hoho:

Hon har like rundet 10.000 kilometer idag, veldi flott av en 5 åring! :ler:

Har bare vert ute i det grønne å se på naturen, holdt inn å fått kaffe ett par steder å kjørt videre - kjempebra humør :heiajente::hoppe: :klem2: :kose::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Håper denne dagen har vært like fin som dagen i går!

Jeg har hatt en fin dag - og jeg fikk "hemmelig" besøk i går kveld, så mitt humør er ganske bra i dag!

Farge tror jeg også at jeg har fått etter 5 timer i sola... Skal i bad nå og se hvordan det ser ut...

Hygg deg, vennen! Klem fra Brunhildeheksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Kunne skrive nesten detsamme som igår: ute i "Brum brum" sammen med ei ven som kjørte moped, sat å fikk kaffe 4 gange unnerveis kjørte 150 kilometer i herlig solskin, gottnog med litt blåsevær :ler::heiajente::vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Utmerka dag - sånn stort set - har fått tak i hjulkapsler til B-B så hon ser fin ut, skulle ha satt på stenklapper, men kann ikke få popnitterne till det så jeg må finne ut noet annet som kan holle. Fint vær men med en del blåsevær men tørvær allefall. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blåser det også, men vi får nok være fornøyd bare det ikke regner ja. Håper du har hatt en fin kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Flyttet til Danmark uten å merke det :forvirra::grinele: Jeg tror det er du som lager blåsevær med alt det du lager heime :hoho::kul: :klem2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tenkte: kan det passe?? :) da jeg var ute å kjøre tur i B-B så jeg 8 sykler med :flagg::sjokk:

Noen norske folk må like Danmark :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...