Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

haha - det tok meg lang tid før jeg skjønte hva B-B med kaffemaskin var... :ler: men nå som det er snakk om punktering og sånn begynner jeg å bli mer og mer sikker... :sjenert: det ER en truck vi snakker om, ikke sant? :kgblunk:

Så tøft at du kjører det!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:roll: Cosmo:

www.ape 50 kann du se bilder av B-B å andre modeller av denne litten 45 kilometers kjøretøy som har bare 3 hjul å en moped motor. Jeg vet ikke om man kann sette inn bilder her på KG for da kunne jeg vise "B-B" på denne måten ellers har jeg e-post adresse å kan maile det till deg (å andre).

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ironi:

Hei! Her er jeg igjen!

Etter en kjempe fin ferie, og datatrøbbel, er jeg altså igjen å finne her inne på KG. Vi snakkes!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Cata:

Jo takk dagen har vert bra å B-b har hatt fri da jeg har vert "selskapp" for en ven som skulle till market. :smilejente:Går det bra med deg, snuppa? :smilejente:

Bettie:

Tusen takk for kveldshilsen :smilejente:

Vimsevips:

Velkommen tilbake fra fin ferie å takk for PM. :smilejente:

:smilejente::smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotakk. Jeg har det bedre i dag. (Kikker du innom boka mi så ser du hvorfor). Mye bedre enn de siste dagene faktisk. Utrolig så lite som skal til egentlig før ting blir bedre.

Ser fram til helga nå. Det har vært en tøff uke. Skal gå i skjul i morgen og knapt nok vise meg utendørs - og så håper jeg at jeg har fått samlet pågangsmot til å ta litt storrengjøring i heimen på søndag. Det er blitt ganske støvete i det siste. Håper bare på litt dårlig vær. Er så varmt å jobbe når sola skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Cata:

Jeg er altid mye glad når du har det bra, men humøra mi avhenger ikke KUN a det :klem:

Har ellers hatt en veldi bra dag, avtalet tid hos mekaniker - om en ukes tid kan han først titte på det liten skjit, så hon må hålle så lenge. (kjører osse bra nog i medvind å ned a bakke :ler::ler:

:heiajente:HA en bra Helg, ALLE

:heiajente:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Nei jeg håper da virkelig ikke humøret ditt er avhengig av mitt ;) Det ville ikke vært så bra.

Dumt ikke mekaniker kunne fikse B-B med det samme. En uke er lenge å vente og det er kanskje ikke så mange nedoverbakker i det heller flate Danmark? Du får nesten satse på å kjøre i medvind så lenge. :ler:

Håper du får en riktig hyggelig fredagskveld (kommer nok innom med lørdagshilsen i morgen,så jeg tar ikke hele helga under ett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du ikke behøver å kjøre så mye før mekanikeren har fått reparert den?

Ønsker deg en fortsatt god fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt å reparere hus når det regner i bøtter og spann nei (ja, jeg har kikket i den andre boka di). Men dere kan kanskje prøve igjen i morgen hvis været blir bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fannt like svenska KG igjen :klappe: nå er det 2 KG'er man må titta på :ler:

Jeg kunne tenke meg å få tilbake avatarbildet som er på KG Sverige men jeg kan det nog ikkje :tristbla:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Ny (gammel?)avatar på plass. Fint at du fant den igjen. Jeg forbinder liksom den litt mer med deg sammenliknet med den du hadde nå sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: TUSEN TAKK, Cata, jeg syns osse den annen var litt for fremmet for jeg har aldrig hatt krøller eller set spesiell flott utt :ler:

Idag har jeg bare koset meg med en bra venn å har bynt å gå på Svenska KG lite mer enn ellers (Dagbøker mangler å det er jeg lite lei av), der er ale vore gamla smilies inne.

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes i grunnen den avataren du har nå er finere enn den med krøllene. Hun som du har nå ser litt mer menneskelig ut og derfor passer hun bedre til deg. Damen med krøllene så litt for "syntetisk" ut til at hun passet som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Veldi fin dag med solskin fra tidlig morgen, kjørte en tur å så plusselik at det var billig benzin, så den liten benzinslukeren fikk fyllt opp tanka. Hadde besøk av en ven (heldigvis ikkje så lenge) å var nede å kjøpe mat. :)

Som vanlig var jeg like ett liten smutt på KG Sverige :sjenert:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...