Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen! Så du har to bøker altså! =) Da må jeg jo skrive en liten hilsen i denne også ;)

Håper du fortsatt vil bli på KG da, selv om du ikke er så glad i det nye designet.

Jeg tipper av du snart vil til å venne deg til det, jeg=)

Det hadde jo vært trist uten det gladet oppsynet av den danske blondinen her :tristbla:

Må bli :kose:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: NÆ, det skulle bli det samme uten meg, men så heldig er du desverre ikke :ler: :grine2: :tristbla:

Ja jeg har en morgenbok å en aftenbok å har hatt det fra jeg var en blond angel, men det betyr ikke at man skal skrive i dere begge 2 :sjarmor:

:velkommen::kose: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Klips:  :klappe:

JA kaffemaskin til B-B, som er en 45 kilometers 3 - hjulet dims der kjører så langsom att det kunne vere bra med noe kaffe å holle seg våken på. Man har vann å kaffebønner å filterpose met å stikker maskinen i sigartenneren å håper veien ikke er allt for ujevn å så lager man kaffe.  :grine2:

:ler: Fabelaktig!

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk fabelaktig, for det tar sirka 12 minutter for å lage kaffe i B-B å det er skjønt varm kaffe :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Denne dagen har vert kjempebra da jeg har besøkt ei god ven å vi har bare koset oss hela dagen :kose: :smilejente:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldi bra dag hvor jeg har vert på kafé å koset meg mye, men det var lite for mye blåsevær så B-B kjørte noe urolig på veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ganske fin dag, etter en mindre reparasion på B-B som jeg klarte selv kjørte hon perfekt igjen. :klappe: (kostet ikke noe da det var en skrue som sat løs)

Har vert blannt venner å koset meg hela dagen :rosasmil: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Tittet like på vekta mi å så att jeg har lost 2 kilo på 1 uke :klappe:

(nå er det så bare 14 igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie :velkommen:

Jeg blir så glad når folk finner dakboka mi å skriver en hilsen :klem:

:smilejente: :smilejente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner er bra! Og alminnelige dager kan også være koselige. Og mens vi snakker om det...takk for koselig hilsen i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det har vert en veldi bra dag igjen. :)

Kjørte til nabobyen å fikk kaffe å brøtt met venner, kjørte så tilbake å startet på :husarbeid:

tittet lite TV å så det nya katalog fra H&M SKULLE jeg nog ikke ha gjort det, kom till å bestille klær for nesten 600 kroner :fy_fy:

Sitter nå her å koser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor: Litt blannet dag hvor jeg ikke fikk laget mye av det som jeg hadde troet, fikk ikke nya "sutter" på B-B å masse andre saker som ikke ble gjort. :sur:

Håper jeg klarer fleire ting imorgen :)

Tenker så mye på Cata hela tiden :troest::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man ikke får gjort den ene dagen, kan man kanskje gjøre den neste. Ønsker deg en fin fredagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Bettie:

Det kan man om forhollene tillater det :grine2:

TUSEN TAKK, Bettie

å i like måte :klem:

:smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, håper jeg ikke har laget problemer i ditt forhold til B-B ;).

Du får trøste deg med å sitere Scarlett O'Hara i "Tatt av vinden": "I morgen er det atter en dag."

Får håpe du får gjort mer av det du skulle gjøre da.

Ha en god fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...