Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

:) Ja det har vert lite solskin idag her i Danmark å masse blåsevær UFF det liker B-B absolutt ikke hon springer utt å inn på veien UFF. :frustrert:

Var hos frisøren å fikk striper i håret mitt - ikke røde som jeg hadde tenkt, men vite så nå er jeg endda mer blond. :ler: Koset meg masse hos frisøren med den nya eleven som var båte snill å dyktik till jobba.

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Har prøvt om jeg kunne bli supermedlem, men da jeg ikke har det rette plastikkort kan det ikke late seg gjøre, vet noen om man kan betale via bankoverførsel??? :sjenert:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å være blitt en enda blondere blondine. Er det ikke deilig med en time i frisørstolen? Godt å bli puslet litt med og enda bedre når man reiser seg og går ut fra frisøren med nytt og sprekere utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D Jo takk, søte venninnen mi, etter 3 timer i frisørstolen er man ett nytt menneske å syns man kan klare ALT (jeg var model for en ny elev). :-D Jeg sparte nog 300 kr. vet å vere modell, tror jeg.

:troest::klem1:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det har sånn set vert en veldi bra dag till nå, har vert i naboby å shoppe lite å ellers koset meg med ett par venninner. Fått PM om B-B så jeg ble overraska (håper bildet henger ved, Anine.) :ler: :grine2:

:smilejente: :smilejente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Utmerka dag hvor jeg ble glad i att B-B ikke er en åpen kjøretøy, kom veldi mye regn å hagl mens jeg var ute i hende. :roll: Er det fleire som kunne tenke seg å se B-B da smiter du bare en e-post till meg. :)

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: Denna dagbok vill bli stengt av, se etter B-B å Blondinen, der jeg skriver på ettertida. :ironi::klem:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...