Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Det glemmer alle fort vet du;) De forstår at det var ikke med vilje. Neste innlegg blir suuperduuupert! :danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) TUSEN TAKK Dark :gullengel: du får humøret mit til å bli mye bedre - altid - :klem2: :enig_animasjon: :blomst_opp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Denne torsdag er startet mye fint, solskin let blest bra humør og har veret sammen med koselike folk - kan man ønske mer? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hatt en koselig helg da? :klem:

Jeg er reduseeert idag.. Skal snart kjøpe pizza & se

Fagerstrand. Ser du på det? Jeg har blitt hekta ;)

Ha en kjempefin søndag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hei Dark :gullengel: , håper jeg må få ei bra lørdag først, og så ei kjempebra søndag :ler:

OG ja, jeg ser Fagersrand hver gang :):kul::ler::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:ler: Jeg er heeeelt på jorde idag!!

Tror at det er søndag siden typen har fri idag & vi var ute igår.. :ler:

Har du noen spesiell mann i ditt liv da? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Nei, tenker ikke på dei slags, kommer der ei er det bra nog, ellers vet jeg hvor koseligt det er uten. :kul::digge::danse::klappe::digge: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Armstrong sang om:"What a wonderful World" og det er like det jeg tenker på nu hvor sola skinner og dagen er frisk og ny, for han hadde jo faktisk rett :):ler::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ennå en dag der starter med solskin :kul: og jeg vill nog besøke noen venner for å se lite nye ting. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:o Nå ble jeg helt forvirret her :klø:

Du har flere dagbøker? Tre?

Må finne ut hvor jeg skal skrive hva, eller er det de samme? :)

Å den er fin, Louis Armstrong med Wonderfull World, jeg synes den er helt fantastisk :tommelsmil:

Håper du koser deg med venner og dagen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::kul: Chrizzy jeg har 2 dakbøker og vet ikke om jeg skal bruke dei ene eller dei annen men jeg leser det som blir skrevet i dem begge. :ler::hoho::kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Dark :rosaengel:

Ja det ble en rigtig koselig fredag med besøk av goa venner till rundt midnat og vi snakket bare løs hela tida. :ler:

I dag har jeg vært på besøk mange steder vet andre venner og har også koset meg masse. Og sola skinner endda :kul::klem::vinke: :enig_animasjon: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor: Jeg har beslutta att denne dakbok vill jeg bare skrive i sisst på daga og dei annen skriver jeg i om morgena. :kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::hoho::kul: Sikke en kuuuuuul dag det har vært idag. Jeg har vært sammen med fine venner hela dagen og koooooooooset meg og bare hatt det noe så kjempebra, håper dere også har koset dere mye. :kul::hoho::ler::) :klem2: :heiajente::kose::kose: :dagensrose: :dagensrose: :blomst_opp: :vinke::hoppe::vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::kul: Veldi fin dag, OG så fik englekollegan mi job :blomst_opp: :klappe::klappe: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose:

Jeg har koset meg med goa venner hela dagen og det var gøy. :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...