Hildegard Skrevet 1. november 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 1. november 2005 Takker, takker Du kan gå i akkurat hva du vil, Lillelou :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #262 Del Skrevet 1. november 2005 Synes du bruker skremmende kort tid på å planlegge, Hildegard! At du tør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #263 Del Skrevet 1. november 2005 Hildegard er tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #264 Del Skrevet 1. november 2005 Synes det blir vel mye rosa skrift nå, Lillelou. Har du ikke annet å ta deg til enn å skrive rosa bokstaver i dagbøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #265 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Neeei...jeg har et så grunt og meningsløst liv utenom bryllupsplanleggingen at jeg har allverdens tid til å skrive med rosa skrift.... Men,muhahahaha, nå klemmer jeg til med lilla!! Endret 1. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #266 Del Skrevet 1. november 2005 Muhuhuhuhu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. november 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, jeg har allerede begynt å bruke sløret, har det på meg hjemme når jeg sitter og leser i brudemagasinene mine ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #268 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, jeg har allerede begynt å bruke sløret, har det på meg hjemme når jeg sitter og leser i brudemagasinene mine ! ← Du skremmer meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. november 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 2. november 2005 Supersint bridezilla her nå :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #270 Del Skrevet 2. november 2005 redd!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. november 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 2. november 2005 Ikke sint på Du! Men på you know who... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #272 Del Skrevet 2. november 2005 Kven er du sint på søte (eh, eg meiner knallharde og tøffe) Hildegard!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. november 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 3. november 2005 Uff, nå har jeg kjoleangsten igjen!! Tenk om det finnes en annen, der ute? Kjole altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. november 2005 #274 Del Skrevet 3. november 2005 Hjeeeelp!!! Grusomt om det skulle finnes en annen kjole!!! -Enda verre om det finnes en annen mann! Panikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. november 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 4. november 2005 Ja, det plager meg virkelig! Har nesten ikke sovet i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. november 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 4. november 2005 Helt serriøst, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. november 2005 #277 Del Skrevet 4. november 2005 Helge Joooooordaaaal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. november 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 4. november 2005 he is my maaaaaan!!! aaaargh, jeg har celliulitter på størrelse med genmanipulerte appelsiner på lårene! Bittesmå alver kan flytte inn i gropene og danne strukturerte samfunn. Og så midt i marsipansesongen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. november 2005 #279 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Da er vi toooooo!!!! Kanskje noen av alvene fra mine lår kan flytte over til deg,og omvendt, sånn at de får litt nytt genetisk materiale? Frekt at de flytter inn midt i marsipansesongen! Jeg har nå kjøpt en "frasig organdiblus" som jeg skal frase rundt i på årets julebord. Den er rød,og skjørtet er rødt,så jeg blir Den Røde Mare på den festen. Bilde av skjørtet ligger i albumet mitt-min mooor ga meg skjørt i "grattis med veldig liten men forhåpentligvis oppbyggelig jobb"-førjulsgave. Endret 4. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. november 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 5. november 2005 Det blir ihvertfall ikke unger før vi flytter fra denne ufne plassen....bare tanken på å være totalt isolert her oppe med småunger, uten bil, kun et kollektivtilud som går mer eller mindre på om bussjåførene gidder å fyre opp bussen....øøøørk! Det er ingenting som binder meg her, og hvis det ikke blir konkrete flytteplaner etter vi er gift, leier jeg en hybel i byen og blir ukependler. ikke fleip engang! øøøøøøørk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg