Gjest Olava Skrevet 27. oktober 2005 #241 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja???? - Og hva så???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. oktober 2005 #242 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ingenting galt med turkis heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #243 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ikke noe galt med rosa, ikke med mintgrønt og turkis heller, men jeg vil bare ikke ha det! :icon_smile:. De fargene var aldri en del av Planen. Fikk reklamebrev av Fame, og damen skrev hun ville tillate seg å ringe meg om noen dager for å avtale nærmere. Makan til frekkhet!!! Som om vi allerede hadde bestem oss for at jaaaa, vi vil bruke Faaaame, for det har vi såååååå god råd til. jadda.... De er flinke, men svært dyre. Mulig vi kommer til å bruke en lokal fotograf som pleier å plassere brudeparene i en kornåker og foran jærens ville strender. Men det er ok, eg er klar for kornåkeren eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. oktober 2005 #244 Del Skrevet 28. oktober 2005 Er det noe feil med bilder i kornåker og ved ville strender?? Kunne likt det jeg ja Uavhengig av alle farger, ønsker jeg deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #245 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ingenting galt med kornåkre og ville strender, jeg er klar som et egg! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #246 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ho Fame-dama ringte oss også, eg sa - som sant var - at vi allereie hadde bestemt oss for eit mykje betre tilbod (er jo papsen min som er fotografen vår), og då vart ho litt snurt, og syns tydlegvis det var litt teit at vi hadde bestemt oss for fotograf såå tidleg.. Hehe.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #247 Del Skrevet 29. oktober 2005 Uff, håper hun ringer mens vi er på jobb, og ikke ringer flere ganger! Jeg liker ikke snurte folk på telefon . De er jo veldig flinke da, men vi har faktisk ikke råd. Grunnpakken er ikke så dyr, men det koster jo flesk om man vil ha flere bilder enn det ene som er inkludert i pakken. Vi har ihvertfall ikke råd til det ennå, får se når skattepengene kommer. Nå sitter jeg og vansmekter på nattevakt, har spist 4 donutter med sukker og kanel. Resultatet er at jeg raper frityr , men jeg er helt alene, så det gjør ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. oktober 2005 #248 Del Skrevet 29. oktober 2005 God fargerik helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #249 Del Skrevet 29. oktober 2005 MMmmm... Frityr-rap.... Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 31. oktober 2005 #250 Del Skrevet 31. oktober 2005 Øhhhh.... Det med turkis og rosa var en SPØK. Håper ikke du tror at jeg skal ha et Ari-bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 31. oktober 2005 Sikker? Jeg så det veldig tydelig for meg :-D ! Min Trolovede og jeg er blitt enige om invitasjonene nå da, de blir ikke sånn som den første ideen vår. Tror de blir ganske tøffe. Når novemberlønna kommer er det å beine ned til hobbybutikken for å kjøpe stempel! Da skal det kladdes med lim og glitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #252 Del Skrevet 31. oktober 2005 Får vi sjå bilde av invitasjons-kladd.....? *spørre pent' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #253 Del Skrevet 31. oktober 2005 Selvfølgelig, må bare lage de først . Nå skal vi ut og trimme bukfettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 31. oktober 2005 #254 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Har hun Fame dama ringt dere og? Må le, hun har ringt meg hundreogført ganger!!! Sier hver gang at vi ikke har kommet sp langt i planleggingen ennå....TA HINTET! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #255 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hun har ikke ringt foreløbig, jeg venter i angst og spenning. Håper hun glemmer det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #256 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gledar meg til du er ferdig med invitasjonskladd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #257 Del Skrevet 1. november 2005 Eg trur eg får fnatt av desse diskusjonane på "bryllup" snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. november 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 1. november 2005 Som den bridezillaen jeg er kommer jeg til å få gråteanfall når jeg oppdager at den dyre designerkjolen min ikke matcher verken duken eller serviettene. Jeg kommer til å lage en helsikkens scene og låse meg inne på do. jeg kommer også til å gå fullstendig i spekje når forloveren min kommer i bunad, for det vil jo slettes ikke se fint ut på bildene etterpå. Vil jo overskygge den dyyyyyyre designerkjolen min fullstendig. Og nåde den arme inkjevetta av en brudgom hvis han ikke har på seg det tøyet jeg nøye har plukket ut til ham, designerkjolen min vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #259 Del Skrevet 1. november 2005 Som den bridezillaen jeg er kommer jeg til å få gråteanfall når jeg oppdager at den dyre designerkjolen min ikke matcher verken duken eller serviettene. Jeg kommer til å lage en helsikkens scene og låse meg inne på do. jeg kommer også til å gå fullstendig i spekje når forloveren min kommer i bunad, for det vil jo slettes ikke se fint ut på bildene etterpå. Vil jo overskygge den dyyyyyyre designerkjolen min fullstendig. Og nåde den arme inkjevetta av en brudgom hvis han ikke har på seg det tøyet jeg nøye har plukket ut til ham, designerkjolen min vettu.. ← Så søøøøt du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. november 2005 #260 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kommer garantert ikke i bunad.Den er for tung,og varm, sperrer for alle kakene jeg har tenkt å klemme i meg,og hindrer meg i å utfolde meg fritt på dansegulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg