AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #181 Del Skrevet 6. november 2019 Er så glad for alle som har vært med og pynte, og gjøre tråden fin. Har hatt null motivasjon den siste tida, men det har vært så kjekt å se alle de fine bildene fra dere andre. Takk til alle som har delt ❤️ Anonymkode: 8de9d...1dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. november 2019 #182 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er så glad for alle som har vært med og pynte, og gjøre tråden fin. Har hatt null motivasjon den siste tida, men det har vært så kjekt å se alle de fine bildene fra dere andre. Takk til alle som har delt ❤️ Anonymkode: 8de9d...1dc Takk for tråden og takk til alle dere andre som poster! Endret 6. november 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 6. november 2019 #183 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Nå er jeg endelig ferdig med et maleri jeg har holdt på med en stund. Maleriet stod på vent hele oktober, da rakk jeg ikke annet enn å tegne. Maleriet er malt på en treplate. Endret 6. november 2019 av Samuelle 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #184 Del Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, Samuelle skrev: Nå er jeg endelig ferdig med et maleri jeg har holdt på led en stund. Maleriet stod på vent hele oktober, da rakk jeg ikke annet enn å tegne. Maleriet er malt på en treplate. ELSKER DET!!! Anonymkode: 66779...701 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 6. november 2019 #185 Del Skrevet 6. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ELSKER DET!!! Anonymkode: 66779...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #186 Del Skrevet 9. november 2019 Så dette bildet og tenkte på denne gruppa: Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene Anonymkode: 855dd...ee6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 23. november 2019 #187 Del Skrevet 23. november 2019 På 9.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev: Så dette bildet og tenkte på denne gruppa: Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene Anonymkode: 855dd...ee6 Jeg kom over en «Drawdecember» liste, som jeg har tjuvstartet på. Men den er i grunnen ikke så veldig inspirerende, så jeg kommer til å hoppe av etter dag 24 (skal bruke den som en adventskalender). Derimot var det mange av forslagene på listen din som frister. Så jeg kommer nok til å benytte meg av den, så takk skal du ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #188 Del Skrevet 23. november 2019 4 timer siden, Samuelle skrev: Jeg kom over en «Drawdecember» liste, som jeg har tjuvstartet på. Men den er i grunnen ikke så veldig inspirerende, så jeg kommer til å hoppe av etter dag 24 (skal bruke den som en adventskalender). Derimot var det mange av forslagene på listen din som frister. Så jeg kommer nok til å benytte meg av den, så takk skal du ha! Håper du vil dele noen av tegningene! Syns det er så gøy å se hva andre får til, for selv har jeg ikke tegnet siden barneskolen, og det begynner å bli en del år siden Anonymkode: 855dd...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhetten Skrevet 24. november 2019 #189 Del Skrevet 24. november 2019 Lenge siden jeg postet sist her! Her kommer en liten «utsnitt-tegning» 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 28. november 2019 #190 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Utrolig fine tegninger her. Jeg liker å tegne og male, men utrolig sjeldent jeg setter meg ned og faktisk gjør det. Hadde jo vært litt artig å forsøkt seg litt iblandt. Finnes der noen tegneutfordringer der ute for nybegynnere? Som feks at en skal tegne noe i løpet av en uke og så dele bilde med andre. Litt enkle utfordringer. Som tegn en katt eller elefant. Eller et scenario som en katt som leker. Ny oppgave hver uke. Eller kanskje vi skal lage en slik tråd her på kg😜 Endret 28. november 2019 av Jolen77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #191 Del Skrevet 30. november 2019 På 24.11.2019 den 18.33, Rødhetten skrev: Lenge siden jeg postet sist her! Her kommer en liten «utsnitt-tegning» Ts her. Den var nydelig Lenge siden jeg postet også. Jeg har en liten innrømmelse mens jeg er innom. Det bildet jeg ville lage, får jeg rett og slett ikke til. I hvert fall ikke nå. Så jeg lar det være en stund, så jeg kan få tilbake motivasjonen. Imens kan jeg kose meg med å begynne på andre ting. Akkurat nå, har jeg ikke sitteplass hjemme, så jeg har tegnet bildene mine ute. Planlegger derfor å skaffe meg en god skrivepult, og en god stol, som kan tilpasses i høyden. Neste lørdag 07/12, får jeg også et besøk jeg egentlig ikke ønsker, men samtidig ser jeg ikke hvor jeg kan sende vedkommende. Reiser igjen onsdag 11/12. Dette stresser meg endel, men håper jeg skal få gjort mer etter det Hyggelig å se at også du titter innom @SVK. Enig i at det er veldig kjekt å se hva alle dere andre har laget også Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #192 Del Skrevet 30. november 2019 På 9.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev: Så dette bildet og tenkte på denne gruppa: Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene Anonymkode: 855dd...ee6 Denne likte jeg også. Takk for forslaget. - TS. Anonymkode: 8de9d...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #193 Del Skrevet 30. november 2019 På 28.11.2019 den 11.29, Jolen77 skrev: Utrolig fine tegninger her. Jeg liker å tegne og male, men utrolig sjeldent jeg setter meg ned og faktisk gjør det. Hadde jo vært litt artig å forsøkt seg litt iblandt. Finnes der noen tegneutfordringer der ute for nybegynnere? Som feks at en skal tegne noe i løpet av en uke og så dele bilde med andre. Litt enkle utfordringer. Som tegn en katt eller elefant. Eller et scenario som en katt som leker. Ny oppgave hver uke. Eller kanskje vi skal lage en slik tråd her på kg😜 Sikkert noen her inne som vet om noe. Vet det finnes en gruppe som holder tema og kurs for alle, i ulike byer av landet, men husker ikke hva de kalte seg. Finnes sikkert andre lokale kurs, om det er ønskelig. Ellers finnes det jo så mye på nettet. Har sett endel gjennomganger, hvordan tegne det ene og det andre, så jeg vet det finnes Selv har jeg bare satt meg ned, og hatt det gøy. Det er det ingen som hindrer deg i å gjøre. Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 30. november 2019 #194 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikkert noen her inne som vet om noe. Vet det finnes en gruppe som holder tema og kurs for alle, i ulike byer av landet, men husker ikke hva de kalte seg. Finnes sikkert andre lokale kurs, om det er ønskelig. Ellers finnes det jo så mye på nettet. Har sett endel gjennomganger, hvordan tegne det ene og det andre, så jeg vet det finnes Selv har jeg bare satt meg ned, og hatt det gøy. Det er det ingen som hindrer deg i å gjøre. Anonymkode: 8de9d...1dc Jeg tenkte ikke på kurs, men mer en ukens oppgave for moro skyld. På nett. Og så dele tegningen med andre. Leste om noe her som var kalt inktober. Ikke helt sikker på hva det gikk i, men hørtes litt ut som det jeg tenkte på. 😊 Endret 30. november 2019 av Jolen77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #195 Del Skrevet 30. november 2019 en blomst 😅 Anonymkode: d7171...f58 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #196 Del Skrevet 30. november 2019 Tegn tegn, dette er yndlingstråden min og dere er fantastiske ❤❤ Anonymkode: 66779...701 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 1. desember 2019 #197 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Så var det Drawcember, der dag 1 har tema «Flame» Endret 1. desember 2019 av Samuelle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhetten Skrevet 1. desember 2019 #198 Del Skrevet 1. desember 2019 1 time siden, Samuelle skrev: Så var det Drawdesember, der dag 1 har tema «Flame» Så stilig! 😄 Kan du legge ut liste over temaene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 1. desember 2019 #199 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) 3 timer siden, Rødhetten skrev: Så stilig! 😄 Kan du legge ut liste over temaene? Ja, selvsagt Endret 1. desember 2019 av Samuelle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 2. desember 2019 #200 Del Skrevet 2. desember 2019 Drawcember, dag 2: «Scarlet» Scarlet er en rødfarge. Men Scarlett O’Hara var også hovedpersonen i boken «Tatt av vinden». Så jeg har prøvd å tegne Vivien Leigh som spilte Scarlett i filmversjonen, og selvsagt puttet på henne klær i fargen «scarlet». 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå