Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.2.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

 

Syns denne var nydelig, men kan ikke si hvilken serie det er nei. Ser fransk ut.

Anonymkode: 8de9d...1dc

Tusen takk! Serien heter Outlander. Den går på Viaplay og Nettflix. En helt fantastisk serie. Serien starter i 1945, like etter 2. verdenskrig. Claire og mannen er på sin andre bryllupsreise i Skottlandetter å ha vært fra hverandre i 5 år. Så havner Clair 200 år tilbake i tid. Det som foregår der er historisk korrekt (bortsett fra hovedpersonene). Utrolig spennende og lærerikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer småplukk på parketten og på hundens bryst, så tror jeg den er ferdig. Tør ikke legge farger denne gangen.

merket at blyanten smittet mer enn jeg ville den skulle, men innbiller meg at å spraye den underveis, vil gjøre det vanskeligere å tegne på den etterpå. Noen som vet?

C5541C03-0BF6-478B-8826-E1719986F7E9.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

Dette blir bra! Du kan fiksere tegningen underveis uten at det blir vanskeligere å tegne på den. Men da kan du ikke lenger viske bort noe, så du må være sikker på at det ikke er noe du vil ha fjernet før du fikserer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Samuelle skrev:

Dette blir bra! Du kan fiksere tegningen underveis uten at det blir vanskeligere å tegne på den. Men da kan du ikke lenger viske bort noe, så du må være sikker på at det ikke er noe du vil ha fjernet før du fikserer.

Tusen takk 🥰

Skal teste ut dette med fikseringen underveis neste gang. Må få meg skrivebord og godt lys på plass hjemme snart, så blir det nok flere og større bilder. Har lyst til å lage et maleri på en av veggene i leiligheten med tida også, men det får bli etter at jeg har fjernet alle hull og malt veggene etter forrige eier. 🙂

Anonymkode: 8de9d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn igjen med ennå en tegning som nok aldri blir ferdig! 😜 (Blir liksom aldri 100% fornøyd, og hår må man gå over så mange ganger at jeg blir trøtt hehe. Er egentlig gøy, men må sette av tid!)  Mål for 2020: fullføre minst 3 portretter. En jeg har lyst til å tegne i år er Evanna Lynch. Hun har et vakkert og unikt fjes, og langt hår, noe jeg ikke er så vant med å tegne. :) 

Skjermbilde 2019-06-14 kl. 19.02.04.png

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd! Jeg tegna masse da jeg var ung, men sluttet for omtrent 10 år siden. Fikk lyst til å prøve igjen nå etter jul siden jeg fikk tegnsaker i gave. 🙂

IMG_20200216_132116.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fin tråd! Jeg tegna masse da jeg var ung, men sluttet for omtrent 10 år siden. Fikk lyst til å prøve igjen nå etter jul siden jeg fikk tegnsaker i gave. 🙂

IMG_20200216_132116.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

Så nydelig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin tråd! Jeg tegna masse da jeg var ung, men sluttet for omtrent 10 år siden. Fikk lyst til å prøve igjen nå etter jul siden jeg fikk tegnsaker i gave. 🙂

IMG_20200216_132116.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

Vakker tegning! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rødhetten skrev:

Så nydelig! 

 

5 timer siden, Ingveis skrev:

Vakker tegning! 

Tusen takk, dere. 🙂

Anonymkode: c51d8...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 16.2.2020 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Fin tråd! Jeg tegna masse da jeg var ung, men sluttet for omtrent 10 år siden. Fikk lyst til å prøve igjen nå etter jul siden jeg fikk tegnsaker i gave. 🙂

IMG_20200216_132116.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

Så fin tegning! Hvilke tegnesaker bruker du? Og papir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MadameDeRosa skrev:

 

 

5 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Så fin tegning! Hvilke tegnesaker bruker du? Og papir?

Takk. 🙂 Disse her:

Screenshot_20200217_184417_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200217_184410_com.android.gallery3d.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Hvilket merke er grafittblyantene fra?

Hvis det er meg du spør, så er de fra Panduro. 🙂

Anonymkode: c51d8...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er meg du spør, så er de fra Panduro. 🙂

Anonymkode: c51d8...f90

Ok! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2020 den 13.21, Rødhetten skrev:

Hopper inn igjen med ennå en tegning som nok aldri blir ferdig! 😜 (Blir liksom aldri 100% fornøyd, og hår må man gå over så mange ganger at jeg blir trøtt hehe. Er egentlig gøy, men må sette av tid!)  Mål for 2020: fullføre minst 3 portretter. En jeg har lyst til å tegne i år er Evanna Lynch. Hun har et vakkert og unikt fjes, og langt hår, noe jeg ikke er så vant med å tegne. :) 

Skjermbilde 2019-06-14 kl. 19.02.04.png

Ah, Loke fra Thor-filmene! Veldig fin tegning, den må du bare fullføre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Fin tråd! Jeg tegna masse da jeg var ung, men sluttet for omtrent 10 år siden. Fikk lyst til å prøve igjen nå etter jul siden jeg fikk tegnsaker i gave. 🙂

IMG_20200216_132116.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

Fantastisk, takk for at du deler! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok utfordringen om å lage en tegning med bare tre farger. Jeg har fjernet navnet på siden av vogna og symbolet foran og på lykta, for de ble for gjenkjennelige. Jeg tenkte ikke på å legge ut tegningen her da jeg lagde dem. 

A96EAB14-246B-41B5-92B9-5212220A7A4D.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Samuelle skrev:

Ah, Loke fra Thor-filmene! Veldig fin tegning, den må du bare fullføre!

Stemmer! 😄 Er stor Marvel fan, så blir ofte noe i den gaten hehe. Takk for det - får prøve å fullføre den! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illustrasjon fra en av bildebøkene mine. Dette er gangen i den gamle leiligheten min, sett fra badet. Jeg vasket badet en dag og så tilfeldigvis ut av rommet, og det var noe med ettermiddagssolen som gjorde at jeg bare måtte ta et bilde. Dette ble tatt under den glovarme sommeren 2018, (det er derfor geraniumen står inne, forresten) da jeg hverken tegnet eller skrev et ord. Det er ikke det beste jeg har gjort, men det er en artig oppsummering av hverdagslivet mitt. Alle tingene er virkelige og veldig verdifulle for meg 😊😃

FB_IMG_1529546342268.jpg

Endret av AmandaVI
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 13.21, Rødhetten skrev:

Hopper inn igjen med ennå en tegning som nok aldri blir ferdig! 😜 (Blir liksom aldri 100% fornøyd, og hår må man gå over så mange ganger at jeg blir trøtt hehe. Er egentlig gøy, men må sette av tid!)  Mål for 2020: fullføre minst 3 portretter. En jeg har lyst til å tegne i år er Evanna Lynch. Hun har et vakkert og unikt fjes, og langt hår, noe jeg ikke er så vant med å tegne. :) 

Skjermbilde 2019-06-14 kl. 19.02.04.png

Denne var flott.🙂 Av en eller annen grunn så ansiktet veldig kjent ut, men jeg vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 8de9d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...