Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte at jeg skulle ta dere med på prossessen. Jeg har bestemt meg for motiv. Det skal bli et møte mellom hulderen og enhjørningen. Så nå tegner jeg skisser av enhjørninger og huldere. Jeg vet ikke enda hvordan jeg vil plassere dem i forhold til hverandre eller hvor (hvilken bakgrunn). Her er første skisse:

 

98FE1466-62DE-4356-82B7-D2D14EAEB355.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det visst ikke interesse for. Beklager, da skal jeg ikke spamme ned mer, jeg venter med å poste mer til maleriet er helt ferdig.

Endret av Samuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 16.59, Samuelle skrev:

Dette var det visst ikke interesse for. Beklager, da skal jeg ikke spamme ned mer, jeg venter med å poste mer til maleriet er helt ferdig.

Åååååå jeg har misset oppdateringene dine, takk for at du har delt prosessen! Det siste bildet ditt, det minner meg om hvordan hesten jeg hadde før kom løpende mot meg, litt sånn på skrå med kroppen som du har valgt å tegne enhjørningen, digger det? Post mer er du snill, beklager at jeg ikke har sett det før ❤

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååååå jeg har misset oppdateringene dine, takk for at du har delt prosessen! Det siste bildet ditt, det minner meg om hvordan hesten jeg hadde før kom løpende mot meg, litt sånn på skrå med kroppen som du har valgt å tegne enhjørningen, digger det? Post mer er du snill, beklager at jeg ikke har sett det før ❤

Anonymkode: 66779...701

Ok, får satse på at andre sier i fra hvis de syns det blir for mye. Nå har jeg valgt hulder og hest, skal plassere dem i landskapet. De er i en skog, og til venstre er et lavt berg der hulderen sitter og ser hesten komme løpende. Selv har jeg liten erfaring med hest. Siden du er et hestemenneske, hvilken vinkel blir riktig på hesten her? Den skal løpe, ikke lunte. Kan den fortsatt helle inn mot hulderen, eller skal den være mer rett opp og ned? Stien den kommer løpende på er bred og nedoverbakke. Det skal være flere trær i bakgrunnen og kanskje et par tynne stammer mellom enhjørningen og hulderen også.

Jeg tar gjerne i mot innspill fra andre hestemennesker også 😊

C32DE148-9AE8-45CE-9817-BD41409D7A66.jpeg

8F4D58D0-C769-4AF5-B3F5-EF21A22D6F09.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Samuelle skrev:

Ok, får satse på at andre sier i fra hvis de syns det blir for mye. Nå har jeg valgt hulder og hest, skal plassere dem i landskapet. De er i en skog, og til venstre er et lavt berg der hulderen sitter og ser hesten komme løpende. Selv har jeg liten erfaring med hest. Siden du er et hestemenneske, hvilken vinkel blir riktig på hesten her? Den skal løpe, ikke lunte. Kan den fortsatt helle inn mot hulderen, eller skal den være mer rett opp og ned? Stien den kommer løpende på er bred og nedoverbakke. 

Jeg tar gjerne i mot innspill fra andre hestemennesker også 😊

C32DE148-9AE8-45CE-9817-BD41409D7A66.jpeg

8F4D58D0-C769-4AF5-B3F5-EF21A22D6F09.jpeg

Så fint det kommer til å bli ☺️ hm siden det er nedoverbakke så er det kanskje mer balansert rett opp og ned hest som passer? 

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint det kommer til å bli ☺️ hm siden det er nedoverbakke så er det kanskje mer balansert rett opp og ned hest som passer? 

Anonymkode: 66779...701

Takker! Jeg hører på de med mer kompetanse enn meg 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Samuelle skrev:

Takker! Jeg hører på de med mer kompetanse enn meg 👍🏻

 Bare hyggelig å kunne bidra! Må forestille meg hvordan gamle gamla mi så ut når hun løp ned bakker, travet fort ganske rett opp ned, og senket hodet og nakke en del når det var veldig bratt eller gikk fortere nedover ☺️

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser paletten ut når jeg maler landskap. En smule kaotisk, det er ikke alltid jeg finner igjen riktig fargetone.

F4FBC92C-6F28-4A42-B3D9-D8F23438C710.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fortsatte med å legge ut bilder @Samuelle. Dette er en av favorittrådene mine og jeg titter innom jevnlig, men jeg poster ikke så mye siden jeg ikke kan tegne. Tror det er flere brukere som er som meg som liker å titte på bildene som legges ut selv om vi ikke skriver så mye i tråden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SVK skrev:

Bra du fortsatte med å legge ut bilder @Samuelle. Dette er en av favorittrådene mine og jeg titter innom jevnlig, men jeg poster ikke så mye siden jeg ikke kan tegne. Tror det er flere brukere som er som meg som liker å titte på bildene som legges ut selv om vi ikke skriver så mye i tråden. 

Takk, og godt å høre! Det hender at jeg føler at jeg mest snakker med meg selv 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Samuelle skrev:

Landskapet begynner å tre frem.  

 

0A3B8BB9-BB3D-40B7-A3CA-946CB7BBB5F8.jpeg

Spennende, jeg gleder meg skikkelig over dette! 

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende, jeg gleder meg skikkelig over dette! 

Anonymkode: 66779...701

Så bra, her kommer neste: 

 

24FB7608-C7E8-48E9-A737-A8E2D6F8BEEF.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke uinteressert, men disse dagene med denne drittcoronaen gjør at jeg sliter med å få gjort ting, glemmer ting, og er mer stresset enn vanlig. Tror dette gjelder flere av oss. Syns bare det er koselig at du deler @Samuelle.
 

De siste tegningen mine gikk det ikke så veldig bra med. Har prøvd litt av de nye fargene mine, og gjort masse feil. 🙃

- ts 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 18.11, SVK skrev:

Bra du fortsatte med å legge ut bilder @Samuelle. Dette er en av favorittrådene mine og jeg titter innom jevnlig, men jeg poster ikke så mye siden jeg ikke kan tegne. Tror det er flere brukere som er som meg som liker å titte på bildene som legges ut selv om vi ikke skriver så mye i tråden. 

Jeg titter innom jevnlig jeg også. Prøver å ikke spamme tråden for mye, men jeg har stor glede av å se alle bildene jeg også. Mye koseligere å titte innom en positiv tråd også, når det er så mye sinne her inne om dagene :) 

-ts

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 14.42, Samuelle skrev:

Så bra, her kommer neste: 

 

24FB7608-C7E8-48E9-A737-A8E2D6F8BEEF.jpeg

Kjempeflott. Gleder meg til å se når du får plassert huldra og enhjørningen. :hoppendeglad:

er det akrylmaling du bruker? 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 14.42, Samuelle skrev:

Så bra, her kommer neste: 

 

24FB7608-C7E8-48E9-A737-A8E2D6F8BEEF.jpeg

Åh, så flott! Gleder meg hver dag til å kikke innom her ☺️☺️

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...