Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Det er veldig mye fint her! Talentfulle mennesker. Alltid morsomt å se i denne tråden! 

Enig, en flott tråd! ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 12.31, AmandaVI skrev:

Illustrasjon fra en av bildebøkene mine. Dette er gangen i den gamle leiligheten min, sett fra badet. Jeg vasket badet en dag og så tilfeldigvis ut av rommet, og det var noe med ettermiddagssolen som gjorde at jeg bare måtte ta et bilde. Dette ble tatt under den glovarme sommeren 2018, (det er derfor geraniumen står inne, forresten) da jeg hverken tegnet eller skrev et ord. Det er ikke det beste jeg har gjort, men det er en artig oppsummering av hverdagslivet mitt. Alle tingene er virkelige og veldig verdifulle for meg 😊😃

FB_IMG_1529546342268.jpg

Kjempefin tegning! Ser veldig koselig ut hos deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkensina skrev:

Kjempefin tegning! Ser veldig koselig ut hos deg.

Enig :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁.

Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. 

8CAD9C29-1178-4FFD-A380-5C1B9C9996B9.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 16.25, Samuelle skrev:

I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁.

Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. 

8CAD9C29-1178-4FFD-A380-5C1B9C9996B9.jpeg

Nydelig! Husker den andre svanen også, syntes begge er kjempefine😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2020 den 16.25, Samuelle skrev:

I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁.

Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. 

8CAD9C29-1178-4FFD-A380-5C1B9C9996B9.jpeg

Så flott den ble. :) 

Ser hvordan lyset skinner igjen i vannet, gjenspeiler mer formen på svanen. Tenkte på denne da jeg så et svanepar svømme sammen tidligere i dag, og måtte inn og ta en titt :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! :) Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook.

WfxcEpi.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardwinna skrev:

En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! :) Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook.

WfxcEpi.jpg

Så nydelig!

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2020 den 20.09, langbein86 skrev:

Nydelig! Husker den andre svanen også, syntes begge er kjempefine😊

Tusen takk! 

På 5.3.2020 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Så flott den ble. :) 

Ser hvordan lyset skinner igjen i vannet, gjenspeiler mer formen på svanen. Tenkte på denne da jeg så et svanepar svømme sammen tidligere i dag, og måtte inn og ta en titt :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Tusen takk, så hyggelig at du tenker på tegningene mine også i hverdagen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skilpadde nr to :)

I det første maleriet fokuserte jeg kun på skilpadden. Nå ville jeg plassere den i et miljø, og jeg har brukt minst like mye tid på omgivelsene som på skilpadden. 

3CBC9992-7646-49B9-A6AC-1A00D3360D0B.jpeg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Samuelle skrev:

Min skilpadde nr to :)

I det første maleriet fokuserte jeg kun på skilpadden. Nå ville jeg plassere den i et miljø, og jeg har brukt minst like mye tid på omgivelsene som på skilpadden. 

3CBC9992-7646-49B9-A6AC-1A00D3360D0B.jpeg

Wow, dette var imponerende!

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av denne gruppen en gang, tråden dukket opp i dag igjen. Ikke mine motiv, men avtegnet av en som selger "malerier" av desse, ser henne ofte på FB :)

20200312_104217.jpg

Anonymkode: c9c14...a8c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Wow, dette var imponerende!

Anonymkode: 855dd...ee6

Takker! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på nok et undervannsbilde. Jeg er usikker på om det er ferdig, hva syns dere? Selve sjøhesten er jeg ferdig med, jeg lurer mer på om jeg skal fylle inn mer planter/koraller i bakgrunnen. Det kan bli for mye.

7BF2603D-B394-4FAE-9A11-978493861030.jpeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Samuelle skrev:

Jeg prøver meg på nok et undervannsbilde. Jeg er usikker på om det er ferdig, hva syns dere? Selve sjøhesten er jeg ferdig med, jeg lurer mer på om jeg skal fylle inn mer planter/koraller i bakgrunnen. Det kan bli for mye.

7BF2603D-B394-4FAE-9A11-978493861030.jpeg

Synes det ser ferdig ut. Det av skilpadda ser ut som et fotografi. Du er superdyktig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sola de skrev:

Synes det ser ferdig ut. Det av skilpadda ser ut som et fotografi. Du er superdyktig!

Takker!  😘

Ja, kanskje det er ferdig. Jeg får se det an et par dager. Det er ofte sånn at jeg liker et ferskt maleri bedre når det har gått et par dager. Da klarer jeg å se helheten. Mens jeg maler og like etterpå, så ser jeg bare de enkelte delene, og da skal det mer til at jeg blir fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at det er ferdig! 😊 Sjøhesten er veldig fint innrammet av vegetasjon/koraller og den kommer i fokus med mørk bakgrunn. Hvis du ser på helheten så er det veldig godt balansert ved at «vegetasjonen» har et naturlig utydelig fokus (som strømninger gir) og sjøhesten blir passe skarp. Fint komponert med linjer/bevegelser også :jepp: 

Jeg falt også litt ekstra for skilpadden 😍 Du er flink!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Frøkensina skrev:

Stemmer for at det er ferdig! 😊 Sjøhesten er veldig fint innrammet av vegetasjon/koraller og den kommer i fokus med mørk bakgrunn. Hvis du ser på helheten så er det veldig godt balansert ved at «vegetasjonen» har et naturlig utydelig fokus (som strømninger gir) og sjøhesten blir passe skarp. Fint komponert med linjer/bevegelser også :jepp: 

Jeg falt også litt ekstra for skilpadden 😍 Du er flink!

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere komposisjonen! Jeg hører på dere, og lar være å gjøre noen endringer 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Samuelle skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere komposisjonen! Jeg hører på dere, og lar være å gjøre noen endringer 😘

Bare hyggelig! Synes sånt er gøy 😊 Og det er veldig inspirerende og morsomt å kunne se hva dere tegner eller maler her, helt herlig tråd! :ninuskapus: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...