Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagens Drawcember 2019, som også blir den siste for meg. Jeg hopper av listen nå, og prioriterer annet resten av måneden. Samtidig vil jeg ønske dere alle en god Jul med årets juletegning 😊.

 

0D5D1527-E40E-4381-ADBD-EA6B74F9537D.jpeg

DFF6B08E-A477-471F-92C1-ED78C9E62684.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Da ble det et nytt et fra meg. Ble ikke helt som jeg ville denne gangen, men neste gang blir det forhåpentligvis bedre. Håper jeg skal få til å lage litt flere framover. :) 

-ts 

9B0CFE95-4208-4D0E-9364-55A461D5B1F4.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2019 den 12.51, Samuelle skrev:

Dagens Drawcember 2019, som også blir den siste for meg. Jeg hopper av listen nå, og prioriterer annet resten av måneden. Samtidig vil jeg ønske dere alle en god Jul med årets juletegning 😊.

 

0D5D1527-E40E-4381-ADBD-EA6B74F9537D.jpeg

DFF6B08E-A477-471F-92C1-ED78C9E62684.jpeg

Disse var herlige. Fantastisk ide å bytte ut reinsdyrene med katt og mus :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ble det et nytt et fra meg. Ble ikke helt som jeg ville denne gangen, men neste gang blir det forhåpentligvis bedre. Håper jeg skal få til å lage litt flere framover. :) 

-ts 

9B0CFE95-4208-4D0E-9364-55A461D5B1F4.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

Man blir ikke alltid fornøyd, sånn er det bare. Det viktigste er at man fortsetter å tegne og male.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse var herlige. Fantastisk ide å bytte ut reinsdyrene med katt og mus :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en (litt for) lang tegnepause siden julaften. Nå er jeg i gang igjen. Første tegning ble ikke helt vellykket. Noe ble feil med perspektivet. Men jeg er veldig fornøyd med hodet og halsen på svanen. Fargevalget også.

D5BFDCA2-3011-4D98-8B3E-A6F591CAD630.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Så dette bildet og tenkte på denne gruppa:

04e534f71b100b14a2f5546df5aef8ed.jpg

 

Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene :)

Anonymkode: 855dd...ee6

Nå vil jeg prøve meg på tegninger fra denne utfordringen. Men jeg vil plukke fritt, ikke ta det i spesifisert rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Samuelle skrev:

Man blir ikke alltid fornøyd, sånn er det bare. Det viktigste er at man fortsetter å tegne og male.

Det har du rett i. Bestemte meg for å beholde denne gangen, så jeg kan se tilbake på feilene senere :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Samuelle skrev:

Jeg har hatt en (litt for) lang tegnepause siden julaften. Nå er jeg i gang igjen. Første tegning ble ikke helt vellykket. Noe ble feil med perspektivet. Men jeg er veldig fornøyd med hodet og halsen på svanen. Fargevalget også.

D5BFDCA2-3011-4D98-8B3E-A6F591CAD630.jpeg

Syns den var nydelig jeg, og vinkelen fikk den til å se nesten hjerteformet ut. Noe som passer veldig godt nå rett før Valentines :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i. Bestemte meg for å beholde denne gangen, så jeg kan se tilbake på feilene senere :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Åja, du må absolutt beholde tegningen! Både fordi den slett ikke var så verst, og fordi det er moro å se utviklingen. Om et par måneder så kan du tegne motivet på nytt, og da vil du se stor forskjell, forutsatt at du tegner i mellomtiden. Selv så merket jeg at jeg fikk mye sikrere strek i løpet av Inktober, da jeg tegnet en tegning hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perspektivet på hunden er bra. Du har fått godt til ansiktet, men du skulle hatt litt mer hvitt i øynene, så blikket ble tydligere. Det som trekker ned inntrykket av tegningen er hånden. Hvis den hadde vært borte, eller lysere/uten de forsøkene på rynker, så ville ikke den ha stjelt fokus. Jeg liker bakgrunnen, den har du også lagt ned mye arbeid i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ingveis skrev:

Noen av mine tegninger :)

Du er flink! Det med øyet var skikkelig creepy, og godt utført.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.2.2020 den 9.44, Samuelle skrev:

Perspektivet på hunden er bra. Du har fått godt til ansiktet, men du skulle hatt litt mer hvitt i øynene, så blikket ble tydligere. Det som trekker ned inntrykket av tegningen er hånden. Hvis den hadde vært borte, eller lysere/uten de forsøkene på rynker, så ville ikke den ha stjelt fokus. Jeg liker bakgrunnen, den har du også lagt ned mye arbeid i.

Enig i at fargene ødela mye her. Skulle testet dem ut. Hat begynt på nytt. Skal gå gjennom fargene før jeg legger på farge neste gang. Har begynt så smått på hånda også. Blir det finere uten, kan jeg heller droppe den.

På 8.2.2020 den 12.42, Samuelle skrev:

Utfordring nr 2. Scene eller personer fra min favorittserie. Noen som ser hvilken serie det er?

74D4A891-A963-4E75-B442-E475618F3C22.jpeg

Syns denne var nydelig, men kan ikke si hvilken serie det er nei. Ser fransk ut.

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2020 den 15.08, Samuelle skrev:

Du er flink! Det med øyet var skikkelig creepy, og godt utført.

Enig. Flotte tegninge @Ingveis :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ca 2 timer fortsettelse i dag, og plutselig var det mørkt. Så da kunne jeg ikke se så godt lenger, og måtte stoppe. Tiden flyr når man koser seg, og bare stenger resten av verden ute :) 

AAADF3C5-635B-4036-AB6B-15DBF06F440D.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer småplukk på parketten og på hundens bryst, så tror jeg den er ferdig. Tør ikke legge farger denne gangen.

merket at blyanten smittet mer enn jeg ville den skulle, men innbiller meg at å spraye den underveis, vil gjøre det vanskeligere å tegne på den etterpå. Noen som vet?

C5541C03-0BF6-478B-8826-E1719986F7E9.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...