Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Diana av England. Hun som døde i bilulykken.

Anonymkode: 8de9d...1dc

Det stemmer, det er prinsesse Diana 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inktober 2019. Dag 20: «Tread». Et ord som kan bety å trø vannet, en bestemt måte å gå på eller avtrykk etter en skosåle eller avtrykket av et dekk.

39B3F647-1E64-437E-81C8-856A6598346D.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 13.00, Samuelle skrev:

Inktober dag 19: «Sling»

 

F44A395E-BDB8-43B6-BDF0-7723C6AC0E76.jpeg

4 timer siden, Samuelle skrev:

Inktober 2019. Dag 20: «Tread». Et ord som kan bety å trø vannet, en bestemt måte å gå på eller avtrykk etter en skosåle eller avtrykket av et dekk.

39B3F647-1E64-437E-81C8-856A6598346D.jpeg

Kjempeflotte :) 

Strandkanten vekket litt tanker og minner hos meg. ❤️

Ja, jeg har hatt knetgummi en gang for mange år siden. Men lærte ikke hvordan det skulle brukes. Fikk høre at det bare var til kullstift, så har derfor ikke brukt det siden. Lærere har en tendens til å drepe gleden i ting som egentlig er gøy, noen ganger. Jeg skal skaffe en, og prøve det ut.

Det siste året har jeg også sett at papir ikke bare er papir. Det er ikke alt som er like godt egnet. Tegnet samme bildet med tusj på starten av året, på to ulike ark. Det ble vanvittig fargeforskjell på de to. Beholdt det beste, men skulle ønske jeg hadde beholdt begge, så jeg kunne hatt å se tilbake på. Bildet var av en svært hårete hannulver, med en massiv manke ;) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannløve skulle det stå. Vet ikke hvorfor autokorrekten slo inn så idiotisk akkurat nå 😛 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempeflotte :) 

Strandkanten vekket litt tanker og minner hos meg. ❤️

Ja, jeg har hatt knetgummi en gang for mange år siden. Men lærte ikke hvordan det skulle brukes. Fikk høre at det bare var til kullstift, så har derfor ikke brukt det siden. Lærere har en tendens til å drepe gleden i ting som egentlig er gøy, noen ganger. Jeg skal skaffe en, og prøve det ut.

Det siste året har jeg også sett at papir ikke bare er papir. Det er ikke alt som er like godt egnet. Tegnet samme bildet med tusj på starten av året, på to ulike ark. Det ble vanvittig fargeforskjell på de to. Beholdt det beste, men skulle ønske jeg hadde beholdt begge, så jeg kunne hatt å se tilbake på. Bildet var av en svært hårete hannulver, med en massiv manke ;) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Så moro når bildene mine berører noen! 

Å tegne med blekk er helt nytt for meg, så jeg har ikke erfaring fra andre underlag enn denne blokken jeg bruker nå, met helt glatt papir. Men jeg har erfart at det er veldig stor forskjell når man bruker kull. Hvis jeg fortsetter med blekk etter denne måneden, så skal jeg teste ut litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke sagt det nok, fantastisk flinke er dere.. ❤

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller?

 

3A002BCC-C935-46BD-9C9C-6E59EC73D639.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Samuelle skrev:

Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller?

 

3A002BCC-C935-46BD-9C9C-6E59EC73D639.jpeg

Åh, denne tegningen elsket jeg!

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Samuelle skrev:

Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller?

 

3A002BCC-C935-46BD-9C9C-6E59EC73D639.jpeg

Veldig fin. Denne likte jeg godt :Nikke:

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, denne tegningen elsket jeg!

Anonymkode: 855dd...ee6

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fin. Denne likte jeg godt :Nikke:

Anonymkode: 8de9d...1dc

Tusen takk, begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli lei nå, og spesielt når jeg kommer sent fra jobb, men jeg biter tenna sammen og peiser på. Her er en spøkelsesdame fra dag 22.

73528578_2423812521272923_64314005214283

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg begynner å bli lei nå, og spesielt når jeg kommer sent fra jobb, men jeg biter tenna sammen og peiser på.

For meg ha de gått litt lettere et par dager. Både i går og i dag hadde jeg lyst til å tegne, det er lenge siden sist! Jeg håper at jeg nå er over kneika, og at resten av inktober vil gå greit.

 

Dag 23: «Ancient». 

B65298B6-9422-4D9D-8F69-3D7A69115A7C.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Samuelle skrev:

Dag 24 av Inktober: «Dizzy»

 

F8A1BC70-815A-4DE2-92EC-E65FA2E0B340.jpeg

😍😍 fy søren hvor dyktig du er til å gi de du tegner personlighet!

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

😍😍 fy søren hvor dyktig du er til å gi de du tegner personlighet!

Anonymkode: 66779...701

Takk, takk, kjempekoselig å få så fine tilbakemeldinger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tema var «Tasty»

Da kom jeg på at en venn av meg en gang spiste en diger svineknoke i Praha. Det var ikke noe poteter, grønnsaker eller salat til, bare noen sauser. Han fant det enklest å ikke bruke bestikk ...

 

 

C12D4EEF-3120-45A5-BD1C-1CB1E6FE1BDC.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inktober 2019 dag 26 har tema «Dark». Så da tenkte jeg at en smed, «Blacksmith» var et godt valg. Dette er Smeden i Sund (Lofoten), en fantastisk dyktig håndverker og formidler. Havner dere noen gang i Lofoten, så ta turen innom ham.

 

 

1CCA69F2-98F0-4FDB-A7F5-B8376879FBBF.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...