Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inktober 2019. Dag 12: «Dragon».
Det er ikke første gang jeg tegner eller maler en drage. Men det er min første drage som flyver, og også den første med en rytter på 😊

 

 

01EF27F0-402D-4410-87E0-DCF0B08B92E7.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inktober 2019 dag 14: «Overgrown»

Nå begynner jeg å slite med motivasjonen. Inktober tar mye tid. Jeg trøster meg med at i morgen er jeg halvveis. 

 

9CDC6D37-80C0-4BDF-ADEF-132BD4EB1E4F.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Samuelle skrev:

Inktober 2019 dag 14: «Overgrown»

Nå begynner jeg å slite med motivasjonen. Inktober tar mye tid. Jeg trøster meg med at i morgen er jeg halvveis. 

 

9CDC6D37-80C0-4BDF-ADEF-132BD4EB1E4F.jpeg

Syns du er veldig dyktig og kreativ! Ser frem til resten av tegningene dine :)

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du er veldig dyktig og kreativ! Ser frem til resten av tegningene dine :)

Anonymkode: 855dd...ee6

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inktober 2019. Dag 15: «Legend» Fytti katta, nå imponerte jeg meg selv! Jeg trodde det ville bli helt håpløst å tegne portrett med blekk, jeg hadde ikke lyst til å forsøke en gang. Og så ble det så bra! 😍 Dere ser vel hvem hun er?

1BC27D53-5524-4266-B824-180C6AE2BF7F.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker også at motivasjonen går litt ned, spesielt når jeg kommer sent hjem fra jobb og egentlig heller vil slappe av foran TVn. Men jeg merker jo at jeg har veldig godt av å utfordre meg selv og øve masse.

I dagens Legend-oppgave ble det portrett på meg også; et kjapt (og litt umotivert) portrett av noen jeg tror kommer til å bli en fremtidig legende ;)

vvW1VYV.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg merker også at motivasjonen går litt ned, spesielt når jeg kommer sent hjem fra jobb og egentlig heller vil slappe av foran TVn. Men jeg merker jo at jeg har veldig godt av å utfordre meg selv og øve masse.

I dagens Legend-oppgave ble det portrett på meg også; et kjapt (og litt umotivert) portrett av noen jeg tror kommer til å bli en fremtidig legende ;)

vvW1VYV.jpg

Var det en kjapp tegning? Du er fantastisk dyktig! Veldig godt portrett av Greta Thunberg 👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inktober 2019. Dag 17: «Ornament». Jeg slet med motivasjonen, til jeg kom på at jeg kunne tegne en gargoyl. Etter det gikk det lekende lett (om enn tidkrevende).

D76DBF4E-5119-40CB-8F3C-329DC2367B3E.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det dag 18 l Inktober: «Misfit». 

Denne kriminelle nonnen passer ikke inn med resten av nonnene i klosteret. 

F15D31F8-9139-48E0-AFD0-961D21D9025C.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Samuelle said:

Så er det dag 18 l Inktober: «Misfit». 

Denne kriminelle nonnen passer ikke inn med resten av nonnene i klosteret. 

F15D31F8-9139-48E0-AFD0-961D21D9025C.jpeg

Råkult!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slitt med motivasjonen selv @Samuelle. Så jeg kjøpte litt gaver til meg selv. Tegneutstyr, og spisser beregnet på pastellblyanter (noe jeg ikke visste fantes før det ble nevnt i tråden her).
 

Skaffet dem forresten i sommer, men ikke fått prøvd enda. Kjøpte Også en biskeblyant med kost. Kommer til på små områder☺️
 

 

1565595A-8DD4-443B-956D-6E03E8C0C2E5.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.10.2019 den 13.15, Samuelle skrev:

Inktober 2019. Dag 15: «Legend» Fytti katta, nå imponerte jeg meg selv! Jeg trodde det ville bli helt håpløst å tegne portrett med blekk, jeg hadde ikke lyst til å forsøke en gang. Og så ble det så bra! 😍 Dere ser vel hvem hun er?

1BC27D53-5524-4266-B824-180C6AE2BF7F.jpeg

Diana av England. Hun som døde i bilulykken.

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
På 14.6.2019 den 18.59, Rødhetten skrev:

Her er en tegning jeg holder på med - skal i alle fall forestille Roger Taylor fra Queen! 

Skjermbilde 2019-06-14 kl. 18.57.55.png

Fy faen! Du er jævlig flink! Kan du tegne et portrett av hunden min og meg, for penger?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

har slitt med motivasjonen selv @Samuelle. Så jeg kjøpte litt gaver til meg selv. Tegneutstyr, og spisser beregnet på pastellblyanter (noe jeg ikke visste fantes før det ble nevnt i tråden her).
 

Skaffet dem forresten i sommer, men ikke fått prøvd enda. Kjøpte Også en biskeblyant med kost. Kommer til på små områder☺️
 

 

1565595A-8DD4-443B-956D-6E03E8C0C2E5.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

Det blir spennende å se det du vil tegne med disse 😊

Jeg har prøvd viskeblyant, men har i ettertid funnet noe som fungerer bedre for meg. Har du prøvd knetgummi? Det er et viskelær som er mykt, slik at du kan forme det til å viske så smalt du bare ønsker. Men det beste med knetgummi, er at det ikke smuldrer opp, hverken seg selv eller papiret. Så det blir ingen skader på papiret, og ikke noe som må børstes bort. Det eneste negative er at den tørker litt inn og blir hardere, men det motvirker jeg ved å oppbevare den i en liten plastpose eller lufttett eske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...