Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Måtte innom og titte litt igjen. Holder fremdeles på med den samme. Kjøpte noen veldig fine fargeblyanter i flere nyanser i dag. :) 

Tror ikke jeg tør å bruke tusj denne gangen. Er redd alle smådetaljer blir borte på akkurat denne. Men ikke ferdig med blyanten enda. Fargene kommer senere.

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er noe jeg har tegnet/malt tidligere blotte-bananen henger på kjøleskapet. Tegnet den for flere år siden, etter at jeg så en rar tatovering 🙂

løven er en godt behåret, og lever på et sted med snø.

190D4988-5A9E-4053-B2EC-15CA14F177D7.jpeg

CD0F2A86-27A6-4422-BDC3-44F03FE1DFFE.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse lagde jeg en gang i vår. Har brukt skikkelige tusjer på disse. Redigerte litt i hjørnet på telefonen før jeg postet, for å fjerne signaturen. 

Har et par til på badet også, noe blomster og en sommerfugl. 

Har laminert alle. Det beskytter bildene, er billigere enn rammer, og tar mindre plass. Hengt dem opp med «lærer tyggis» på baksiden :) 

47761FCE-33B5-4273-94BC-99B0DA330F0C.jpeg

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal henge på et av barnerommene hvis ikke ungen synes hun blir for deprimerende. Jeg har igjen litt arbeid på øynene, munnen og det ene hornet, men hun nærmer seg ferdig. Jeg tegner med pastellkritt.

 

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig @hind :) 

kjekt at du vil være med å pynte tråden med oss :blomst:

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er noe jeg har tegnet/malt tidligere blotte-bananen henger på kjøleskapet. Tegnet den for flere år siden, etter at jeg så en rar tatovering 🙂

190D4988-5A9E-4053-B2EC-15CA14F177D7.jpeg

 

Anonymkode: 8de9d...1dc

:laugh:

Anonymkode: 4ef80...1b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.6.2019 den 9.36, hind skrev:

Hun skal henge på et av barnerommene hvis ikke ungen synes hun blir for deprimerende. Jeg har igjen litt arbeid på øynene, munnen og det ene hornet, men hun nærmer seg ferdig. Jeg tegner med pastellkritt.

 

Åeh, jeg fikk ikke se! :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mye mer før og meste ligger hjemme hos mine foreldre. Men har noen gamle "sketches" 

b68920dc-3b3b-427d-a99b-d8c2c7850da0.jpg

Anonymkode: 81d64...014

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegna en del før men har forsvunnet en del etter jeg starta utdanning. Men har noen gamle tegninger fra ifjor😅 har kun tegna 2år så har ikke mye erfaring men det er gøy 

 

20190622_175914.jpg

20190622_175933.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. De to siste her kunne jo vært karakterer i en tegneserie 😃

Ja @Oddy

Det er veldig gøy :Nikke:

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig. De to siste her kunne jo vært karakterer i en tegneserie 😃

Ja @Oddy

Det er veldig gøy :Nikke:

Anonymkode: 8de9d...1dc

tusen takk☺ er veldig inspirert av Jamie Hewlett 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei meg i dag.

En klåfingret gammel mann som ville se hva jeg jobbet med, kunne ikke se uten å ta på. Han prøvde å bla i blokka, og løsnet arket sånn at det nå så vidt holdes fast :( 

Virket som han prøvde å se om det var flere bilder under. Selvfølgelig er det ikke det, når man jobber på det øverste arket i blokka. Men det forstod nok ikke han. Tror ikke han gjorde det med vilje, men det blir mye vanskeligere å gjøre den ferdig nå. Har nesten lyst til å gråte. Har brukt nærmere 30 timer på den tegningen. Heldigvis lagde han ikke flekker på tegningen med skitne fingre, men jeg forstår ikke hvorfor han måtte ta på den.

Mulig jeg tar dette litt tungt, men jeg ble veldig lei meg Får se om jeg kan feste den på et vis, uten å ødelegge den.

Noen som vet om det finnes noen klemmer som er beregnet på å holde løse ark nede?

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er lei meg i dag.

En klåfingret gammel mann som ville se hva jeg jobbet med, kunne ikke se uten å ta på. Han prøvde å bla i blokka, og løsnet arket sånn at det nå så vidt holdes fast :( 

Virket som han prøvde å se om det var flere bilder under. Selvfølgelig er det ikke det, når man jobber på det øverste arket i blokka. Men det forstod nok ikke han. Tror ikke han gjorde det med vilje, men det blir mye vanskeligere å gjøre den ferdig nå. Har nesten lyst til å gråte. Har brukt nærmere 30 timer på den tegningen. Heldigvis lagde han ikke flekker på tegningen med skitne fingre, men jeg forstår ikke hvorfor han måtte ta på den.

Mulig jeg tar dette litt tungt, men jeg ble veldig lei meg Får se om jeg kan feste den på et vis, uten å ødelegge den.

Noen som vet om det finnes noen klemmer som er beregnet på å holde løse ark nede?

Anonymkode: 8de9d...1dc

Du kan bruke maskeringstape eller klesklyper kanskje?

Anonymkode: 2549f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke maskeringstape eller klesklyper kanskje?

Anonymkode: 2549f...6a5

Vet ikke hva det er, men kan sjekke.

Legger i hvert fall bort tegningen for i dag, og prøver å tenke på noe annet. Skal uansett gjøre den ferdig. Har hatt veldig mye glede av å jobbe med den. 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva det er, men kan sjekke.

Legger i hvert fall bort tegningen for i dag, og prøver å tenke på noe annet. Skal uansett gjøre den ferdig. Har hatt veldig mye glede av å jobbe med den. 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Slik som denne https://www.jernia.no/oppussing-og-vedlikehold/maling-og-oppussing/maleredskap/tape/3m-maskeringstape-25mmx50m-2stk/p/58010032?gclid=EAIaIQobChMI7-Gej4GA4wIVEKaaCh1n-AySEAQYAyABEgI3sPD_BwE

er lett å fjerne fra papiret senere.

Anonymkode: 2549f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Skal prøve dette på et ubrukt ark i en annen blokk, og se om det går bra :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Er lei meg i dag.

En klåfingret gammel mann som ville se hva jeg jobbet med, kunne ikke se uten å ta på. Han prøvde å bla i blokka, og løsnet arket sånn at det nå så vidt holdes fast :( 

Virket som han prøvde å se om det var flere bilder under. Selvfølgelig er det ikke det, når man jobber på det øverste arket i blokka. Men det forstod nok ikke han. Tror ikke han gjorde det med vilje, men det blir mye vanskeligere å gjøre den ferdig nå. Har nesten lyst til å gråte. Har brukt nærmere 30 timer på den tegningen. Heldigvis lagde han ikke flekker på tegningen med skitne fingre, men jeg forstår ikke hvorfor han måtte ta på den.

Mulig jeg tar dette litt tungt, men jeg ble veldig lei meg Får se om jeg kan feste den på et vis, uten å ødelegge den.

Noen som vet om det finnes noen klemmer som er beregnet på å holde løse ark nede?

Anonymkode: 8de9d...1dc

Jeg bruker disse og er fornøyd med dem.

https://www.kem.no/produkt/36523077/tegneklyper-32mm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @hind

skal få tak i noen sånne, så jeg har. Fant noen slags binders til akkurat nå. Håper det funker. Hvis ikke, prøver jeg med en slags teip, eller legger vekk tegningen til jeg får tak i sånne klyper. Takk for tips. :blomst:

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...