Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så glad for alle som har vært med og pynte, og gjøre tråden fin. Har hatt null motivasjon den siste tida, men det har vært så kjekt å se alle de fine bildene fra dere andre. Takk til alle som har delt ❤️

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så glad for alle som har vært med og pynte, og gjøre tråden fin. Har hatt null motivasjon den siste tida, men det har vært så kjekt å se alle de fine bildene fra dere andre. Takk til alle som har delt ❤️

Anonymkode: 8de9d...1dc

Takk for tråden og takk til alle dere andre som poster!

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig ferdig med et maleri jeg har holdt på med en stund. Maleriet stod på vent hele oktober, da rakk jeg ikke annet enn å tegne. Maleriet er malt på en treplate. 

24292386-4A8F-4BD0-834D-BDAFB6B89F75.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Samuelle skrev:

Nå er jeg endelig ferdig med et maleri jeg har holdt på led en stund. Maleriet stod på vent hele oktober, da rakk jeg ikke annet enn å tegne. Maleriet er malt på en treplate. 

24292386-4A8F-4BD0-834D-BDAFB6B89F75.jpeg

ELSKER DET!!!

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette bildet og tenkte på denne gruppa:

04e534f71b100b14a2f5546df5aef8ed.jpg

 

Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene :)

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 9.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Så dette bildet og tenkte på denne gruppa:

04e534f71b100b14a2f5546df5aef8ed.jpg

 

Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene :)

Anonymkode: 855dd...ee6

Jeg kom over en «Drawdecember» liste, som jeg har tjuvstartet på. Men den er i grunnen ikke så veldig inspirerende, så jeg kommer til å hoppe av etter dag 24 (skal bruke den som en adventskalender). 

Derimot var det mange av forslagene på listen din som frister. Så jeg kommer nok til å benytte meg av den, så takk skal du ha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Samuelle skrev:

Jeg kom over en «Drawdecember» liste, som jeg har tjuvstartet på. Men den er i grunnen ikke så veldig inspirerende, så jeg kommer til å hoppe av etter dag 24 (skal bruke den som en adventskalender). 

Derimot var det mange av forslagene på listen din som frister. Så jeg kommer nok til å benytte meg av den, så takk skal du ha!

Håper du vil dele noen av tegningene! Syns det er så gøy å se hva andre får til, for selv har jeg ikke tegnet siden barneskolen, og det begynner å bli en del år siden :fnise:

Anonymkode: 855dd...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine tegninger her. Jeg liker å tegne og male, men utrolig sjeldent jeg setter meg ned og faktisk gjør det. Hadde jo vært litt artig å forsøkt seg litt iblandt.

Finnes der noen tegneutfordringer der ute for nybegynnere?

Som feks at en skal tegne noe i løpet av en uke og så dele bilde med andre. Litt enkle utfordringer. Som tegn en katt eller elefant. Eller et scenario som en katt som leker. Ny oppgave hver uke. Eller kanskje vi skal lage en slik tråd her på kg😜

Endret av Jolen77
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 18.33, Rødhetten skrev:

Lenge siden jeg postet sist her! Her kommer en liten «utsnitt-tegning» :) 

21B454B2-C1D2-4836-96D5-49B7960E3682.jpeg

Ts her.
Den var nydelig :) 

Lenge siden jeg postet også. Jeg har en liten innrømmelse mens jeg er innom. Det bildet jeg ville lage, får jeg rett og slett ikke til. I hvert fall ikke nå. Så jeg lar det være en stund, så jeg kan få tilbake motivasjonen. Imens kan jeg kose meg med å begynne på andre ting.

Akkurat nå, har jeg ikke sitteplass hjemme, så jeg har tegnet bildene mine ute. Planlegger derfor å skaffe meg en god skrivepult, og en god stol, som kan tilpasses i høyden.

Neste lørdag 07/12, får jeg også et besøk jeg egentlig ikke ønsker, men samtidig ser jeg ikke hvor jeg kan sende vedkommende. Reiser igjen onsdag 11/12. Dette stresser meg endel, men håper jeg skal få gjort mer etter det :) 

Hyggelig å se at også du titter innom @SVK. Enig i at det er veldig kjekt å se hva alle dere andre har laget også :) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Så dette bildet og tenkte på denne gruppa:

04e534f71b100b14a2f5546df5aef8ed.jpg

 

Jeg tegner ikke selv, men det hadde vært utrolig gøy om noen her hang seg på og viste noen av tegningene :)

Anonymkode: 855dd...ee6

Denne likte jeg også. Takk for forslaget. :) 
- TS.

Anonymkode: 8de9d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 11.29, Jolen77 skrev:

Utrolig fine tegninger her. Jeg liker å tegne og male, men utrolig sjeldent jeg setter meg ned og faktisk gjør det. Hadde jo vært litt artig å forsøkt seg litt iblandt.

Finnes der noen tegneutfordringer der ute for nybegynnere?

Som feks at en skal tegne noe i løpet av en uke og så dele bilde med andre. Litt enkle utfordringer. Som tegn en katt eller elefant. Eller et scenario som en katt som leker. Ny oppgave hver uke. Eller kanskje vi skal lage en slik tråd her på kg😜

Sikkert noen her inne som vet om noe. Vet det finnes en gruppe som holder tema og kurs for alle, i ulike byer av landet, men husker ikke hva de kalte seg. Finnes sikkert andre lokale kurs, om det er ønskelig.

Ellers finnes det jo så mye på nettet. Har sett endel gjennomganger, hvordan tegne det ene og det andre, så jeg vet det finnes :) 

Selv har jeg bare satt meg ned, og hatt det gøy. Det er det ingen som hindrer deg i å gjøre. ;) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen her inne som vet om noe. Vet det finnes en gruppe som holder tema og kurs for alle, i ulike byer av landet, men husker ikke hva de kalte seg. Finnes sikkert andre lokale kurs, om det er ønskelig.

Ellers finnes det jo så mye på nettet. Har sett endel gjennomganger, hvordan tegne det ene og det andre, så jeg vet det finnes :) 

Selv har jeg bare satt meg ned, og hatt det gøy. Det er det ingen som hindrer deg i å gjøre. ;) 

Anonymkode: 8de9d...1dc

Jeg tenkte ikke på kurs, men mer en ukens oppgave for moro skyld. På nett. Og så dele tegningen med andre. Leste om noe her som var kalt inktober. Ikke helt sikker på hva det gikk i, men hørtes litt ut som det jeg tenkte på. 😊

Endret av Jolen77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn tegn, dette er yndlingstråden min og dere er fantastiske ❤❤

Anonymkode: 66779...701

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Samuelle skrev:

Så var det Drawdesember, der dag 1 har tema «Flame»

 

A84EDE5F-3556-458C-B733-06210C39EF87.jpeg

Så stilig! 😄 
Kan du legge ut liste over temaene? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rødhetten skrev:

Så stilig! 😄 
Kan du legge ut liste over temaene? :) 

Ja, selvsagt :)

 

C165DA00-4DC1-4472-9CC2-8FDEBE8743BA.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drawcember, dag 2: «Scarlet»

Scarlet er en rødfarge. Men Scarlett O’Hara var også hovedpersonen i boken «Tatt av vinden». Så jeg har prøvd å tegne Vivien Leigh som spilte Scarlett i filmversjonen, og selvsagt puttet på henne klær i fargen «scarlet».

 

BD55D443-4837-40DC-AFB3-0E191C5A9415.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...