Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leila87
Centimeteren skrev (På 2.12.2021 den 2.47):

Triste nyheter!! Burøe og Marna er jo Norges superpar, så pene og søte sammen

Eh, nei. Helt utrolig at Marna har holdt ut så lenge, og tilgitt han gang på gang på gang +++ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (3 timer siden):

Syns det er trist at det er hun som må flytte fra huset..

Kanskje hun vil flytte? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det ikke til å stemme at de har planlagt dette i ett år. I sommer drev han jo å snekret og laget til badekar til henne ute. «Moms place» het det. 

Endret av Spyflua
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde alltid være skeptiske til par som er «bestevenner» ved et brudd. Dere vet; de som ønsker hverandre alt godt, er bestevenner og har dyp respekt for hverandre 🙄 Vi skal ikke spekulere, men min personlige erfaring er at da er det som regel noe alvorlig galt. Dette på et helt generelt grunnlag. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kavorka skrev (36 minutter siden):

Kanskje hun endelig kan endre kallenavnet sitt i sosiale media nå, da...

Du ha helt sikkert rett i at det er fornuftig ,men for min del grøsser jeg uansett når jeg ser dem i reklamekampanjer. Slutt med eksponering av mindreårige!!  Jeg vemmes! Kommer aldri til å handle på princess-butikker igjen btw  🙅‍♀️

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya5 skrev (1 minutt siden):

Du ha helt sikkert rett i at det er fornuftig ,men for min del grøsser jeg uansett når jeg ser dem i reklamekampanjer. Slutt med eksponering av mindreårige!!  Jeg vemmes! Kommer aldri til å handle på princess-butikker igjen btw  🙅‍♀️

Ja, det er nok fornuftig. Men nicket "komikerfrue" kommer jo til å være veldig misvisende også
Enig i at den evige eksponeringen av ungene ikke er bra. Dette virker dessverre å være ganske vanlig blant såkalte "influencere", bloggere o.l.

Jeg syns også synd på den eller de som eventuelt innleder et forhold til Marna nå. Da må de jo i en viss grad også forholde seg til ØB

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Spyflua said:

Får det ikke til å stemme at de har planlagt dette i ett år. I sommer drev han jo å snekret og laget til badekar til henne ute. «Moms place» het det. 

Enig, + når hun var borte pga farmen var det mange som spekulerte i brudd, men han forsvarte det noe så voldsomt.

så når hun kom tilbake sa han noe ala «se jeg har både kone og barn» 

kan være de snakket om brudd for første gang da? Men det er ikke det samme 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (10 timer siden):

Man burde alltid være skeptiske til par som er «bestevenner» ved et brudd. Dere vet; de som ønsker hverandre alt godt, er bestevenner og har dyp respekt for hverandre 🙄 Vi skal ikke spekulere, men min personlige erfaring er at da er det som regel noe alvorlig galt. Dette på et helt generelt grunnlag. 

Eller så er man gode venner , det var vi og det var altså ingenting alvorlig galt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok bare holdt sammen for barnas skyld. Og Marna har ledd med Burøes klovnerier for å bevare familieroen. Hans humor er ikke helt min greie, for eksempel det å rive opp dusjforhenget mens kona dusjer hvor hun illsint ber han skru av kamera og komme seg ut. Men hver sin smak. Jeg tror hun er veldig klar for å gå videre. Tror det er verre for han. Og hvordan er det for en med hans fortid å skulle ut på datingmarkedet igjen, når hele Norge vet hvordan han har holdt på? 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (12 timer siden):

Mulig jeg er helt dust, men hvorfor det?  Går det ikke an å komme til enighet om at man f.eks har vokst fra hverandre e.l? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (16 minutter siden):

Mulig jeg er helt dust, men hvorfor det?  Går det ikke an å komme til enighet om at man f.eks har vokst fra hverandre e.l? 

Joda, men når man overøser hverandre med superlativer, og alt er bare helt fantastisk, er det rart man går fra hverandre da?  

Jeg mente ikke folk som bevarer vennskap og samarbeider godt om barna. Men de som kommer med pompøse pressemeldinger ved et brudd. Der skurrer det for meg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (17 minutter siden):

Joda, men når man overøser hverandre med superlativer, og alt er bare helt fantastisk, er det rart man går fra hverandre da?  

Jeg mente ikke folk som bevarer vennskap og samarbeider godt om barna. Men de som kommer med pompøse pressemeldinger ved et brudd. Der skurrer det for meg. 

Åja, sånn ja! Nei, jeg bare tenker at det kan handle om at man finner ut at man fungerer best som venner og at de dype "kjærlighetsfølelsene" har blitt borte over tid. Det betyr jo ikke at man slutter å være glad i hverandre, men at følelsene ikke lenger er slik at man kan leve som et par. De følelsene som skiller vennskap fra noe mer, da.  Det er hvertfall slik jeg tenker😅 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
non_stop skrev (2 timer siden):

De har nok bare holdt sammen for barnas skyld. Og Marna har ledd med Burøes klovnerier for å bevare familieroen. Hans humor er ikke helt min greie, for eksempel det å rive opp dusjforhenget mens kona dusjer hvor hun illsint ber han skru av kamera og komme seg ut. Men hver sin smak. Jeg tror hun er veldig klar for å gå videre. Tror det er verre for han. Og hvordan er det for en med hans fortid å skulle ut på datingmarkedet igjen, når hele Norge vet hvordan han har holdt på? 

Jeg tror ikke han får problemer med å skaffe seg dame, siden det er veldig mange desperate damer der ute som bare vil ha en mann og spesielt en kjendis

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 5.12.2021 den 14.44):

Jeg tror ikke han får problemer med å skaffe seg dame, siden det er veldig mange desperate damer der ute som bare vil ha en mann og spesielt en kjendis

Kan være et greit springbrett for en influencer-wannabe, hvis hun er litt smart og taktisk kan hun komme godt ut av det. Det er det han hadde fortjent. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 5.12.2021 den 13.05):

Åja, sånn ja! Nei, jeg bare tenker at det kan handle om at man finner ut at man fungerer best som venner og at de dype "kjærlighetsfølelsene" har blitt borte over tid. Det betyr jo ikke at man slutter å være glad i hverandre, men at følelsene ikke lenger er slik at man kan leve som et par. De følelsene som skiller vennskap fra noe mer, da.  Det er hvertfall slik jeg tenker😅 

Det går jo helt fint an å leve med en venn, så jeg tror ikke de fleste som skiller seg er sååå jævlig gode venner

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
On 12/5/2021 at 12:06 PM, non_stop said:

Var han utro eller? Synes han virke litt arrogant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...