Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

hvis den mannen har ptsd, så er det fristende å si at da lever han greit med den diagnosen. Mye overskudd der i gården. han ligger ikke akkurat i et hjørne og rugger.. Går det ikke an å bare kalle en drittsekk for en drittsekk da? hvis du er en" grab them by their pussy"-type, og lager guffe og kvalme hvor enn du går- da er det ikke så mye å lure på? Fyren er en avdanka, gammel komiker som ble kjent og glemt på nittitallet. så har han hatt en del show, men han er jo ikke akkurat på a-lista for å si det sånn? 

Er det så vanskelig å skjønne? Når du oppfører deg bedritent, er du en drittsekk. ferdig snakka. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fett nok skrev (På 15.3.2022 den 7.21):

Den eneste trøsten er at overgripere som Ørjan Burøe og Gaute Drevdal mfl nå har fått avslørt metoden sin i offentlighet, henholdsvis velg folk i utsatte posisjoner som man kan være ekkel mot og ikke respektere et nei, og true dem med å ødelegge karrieren deres hvis de sladrer for Burøes del og sørg for at de til slutt er dopet nok til at de ikke orker si nei lenger for Drevdals del

Antageligvis har damer som har blitt utsatt for begge disse mennene tenkt at de må ha vært med på det, i alle fall litt. De må ha gjort noe som inviterte oppførselen. Når offentligheten blir klar over at dette er måten de har oppført seg mot alle damer de har møtt i et par rolige tiår, fortoner det seg annerledes. Det betyr forhåpentligvis at neste gang de prøver noe sånt (for det blir alltid en neste gang med slike menn) så kommer folk til å si fra. At både Burøe og Drevdal fortsatt mener de er 100% uskyldige og alt var et komplott mot dem, er det ultimate eksempelet på at sånne menn ikke kan fikses. Og folk kommer til å være mer oppmerksom på oppførselen deres og mindre villig til å bagatellisere den.

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

90% av alle menn med partner flørter og går over moralske grenser daglig????

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (53 minutter siden):

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

Nå må du virkelig gi deg! Skjerp deg 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (51 minutter siden):

90% av alle menn med partner flørter og går over moralske grenser daglig????

Ja den uttalelsen var nesten morsom. Småflørting er en helt annen sak enn det enkelte driver med … 😅

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

🏆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fett nok
Janis1980 skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

Som sagt, det eneste dere gjør med disse monomane "det var ikke så ille assa"-innleggene deres er å minne alle på at Ørjan Burøe oppførte seg så bedritent og grenseoverskridende mot sine omgivelser at han ble utestengt fra flere scener, kollegaer nektet å reise på tur med ham, og han fikk sparken fra jobben sin. Og dette kommer vi til å minne alle på hver eneste gang dere prøver å gjøre dette til en mindre sak ved å prøve å mistro noen av ofrene, eller liknende. Og han har vært seg selv 100% helt til det punktet der verken manager eller kone gidder mer. Bra jobba.  

I tillegg legger alle merke til dem som velger "overgripere" som gruppe de først og fremst ønsker å bagatellisere, forsvare rettighetene til. Vi vet hva det betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fett nok said:

Som sagt, det eneste dere gjør med disse monomane "det var ikke så ille assa"-innleggene deres er å minne alle på at Ørjan Burøe oppførte seg så bedritent og grenseoverskridende mot sine omgivelser at han ble utestengt fra flere scener, kollegaer nektet å reise på tur med ham, og han fikk sparken fra jobben sin. Og dette kommer vi til å minne alle på hver eneste gang dere prøver å gjøre dette til en mindre sak ved å prøve å mistro noen av ofrene, eller liknende. Og han har vært seg selv 100% helt til det punktet der verken manager eller kone gidder mer. Bra jobba.  

I tillegg legger alle merke til dem som velger "overgripere" som gruppe de først og fremst ønsker å bagatellisere, forsvare rettighetene til. Vi vet hva det betyr. 

🏆

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna har kjøpt seg hus. Huset lå ute på finn.no til 8.9 millioner. Hun har tydeligvis cash, da huset er et oppussingsobjekt i tillegg. Lurer på hvor mye de får for huset de skal selge? Ørjan sliter kanskje mer for å få lån i den prisklassen siden det er Marna som i hovedsak har tjent pengene i den husholdningen. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (36 minutter siden):

Marna har kjøpt seg hus. Huset lå ute på finn.no til 8.9 millioner. Hun har tydeligvis cash, da huset er et oppussingsobjekt i tillegg. Lurer på hvor mye de får for huset de skal selge? Ørjan sliter kanskje mer for å få lån i den prisklassen siden det er Marna som i hovedsak har tjent pengene i den husholdningen. 

Han tjener nok en god del han også. Han har jo mange show stadig vekk. Så blir nok ikke noe problem for han å få seg lån heller.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (3 timer siden):

Han tjener nok en god del han også. Han har jo mange show stadig vekk. Så blir nok ikke noe problem for han å få seg lån heller.

Om det ikke er noe problem for han å få seg lån i samme prisklasse, hvorfor sier han selv at han ikke har råd til å overta huset deres? Det er ferdig oppusset og kan neppe koste så mye mer enn 10 mill?

De har hovedsaklig inntekt fra felles firma, Familyfun. Det kan antas at hovedinntekten derfra er basert på Marna sin influencervirksomhet. 

https://www.nettavisen.no/okonomi/skattetallene-marna-slar-ektemannen-med-1-8-millioner-kroner/s/12-95-3424036303

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/s/12-95-3423994349

Endret av Fotballfluen
Lagt til informasjon
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (5 timer siden):

Om det ikke er noe problem for han å få seg lån i samme prisklasse, hvorfor sier han selv at han ikke har råd til å overta huset deres? Det er ferdig oppusset og kan neppe koste så mye mer enn 10 mill?

De har hovedsaklig inntekt fra felles firma, Familyfun. Det kan antas at hovedinntekten derfra er basert på Marna sin influencervirksomhet. 

https://www.nettavisen.no/okonomi/skattetallene-marna-slar-ektemannen-med-1-8-millioner-kroner/s/12-95-3424036303

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/s/12-95-3423994349

Det ble vel sagt at ingen av de hadde råd til å kjøpe ut den andre (?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (25 minutter siden):

Det ble vel sagt at ingen av de hadde råd til å kjøpe ut den andre (?)

Det var vel Ørjan som hintet om det? Slik jeg har forstått det ønsket ikke Marna å overta huset, hun ville ha en ny start. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han har blitt en som synes veldig synd på seg selv. Det er vel han som har rota til livet sitt, så slutt å klag!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (På 17.3.2022 den 11.10):

Jeg syns det er feil å sammenligne Gaute og Burøe, Gaute er dømt i retten for kriminelle handlinger. Burøe er dømt av en forholdsvis liten gruppe mennesker for handlinger som har ulike meninger om hva er. Om han har kysset på, lagt an på, flørtet med, sendt sms til mm så er ingen av de ulovlige handlinger, og at mange kom med alt dette midt i metoobølgen kan man ha tanker om hvorfor også. 
Jeg har lett på hele nettet etter noe som helst om dette etter at media sluttet å skrive om det, finner Niente! 
Det eneste jeg finner er at ingen lenger snakker om eller med de som som laget denne stormen, muligens anonymt her inne bare fordi de ikke lenger tør stå for ting? 
 

Personlig syns jeg drapstrusler, trakassering og slike ting er mer alvorlig enn mye av det Burøe er borgerdømt for. Dessuten innrømmet vel Burøe at han hadde vært både flørtete og gått over moralske grenser - noe 90% av alle menn gjør daglig🙄
 

Så sextrakasering og overgrep er noe 90% av alle menn driver med daglig? Spesielt, kan ikke si jeg har slike menn i min omgangskrets.

Hva med det faktum at Burøe fikk sparken fra Latter på grunn av sextrakasering av kollegaer over år? Hva med at han er uønsket på diverse scener rundt om i landet? Hva med TV produsenter som går store omveier rundt han? Tenker du kanskje det er normale sanksjoner for en person som "bare har flørtet og gått over moralske grenser".

Om en slik bedriten oppførsel var normen for 90% av alle menn vil jeg påstå det er et under at de ikke er overrepresentert på statistikken over mottagere av dagpenger.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfluen skrev (23 timer siden):

Marna har kjøpt seg hus. Huset lå ute på finn.no til 8.9 millioner. Hun har tydeligvis cash, da huset er et oppussingsobjekt i tillegg. 

Link til huset?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (2 timer siden):

Så sextrakasering og overgrep er noe 90% av alle menn driver med daglig? Spesielt, kan ikke si jeg har slike menn i min omgangskrets.

Hva med det faktum at Burøe fikk sparken fra Latter på grunn av sextrakasering av kollegaer over år? Hva med at han er uønsket på diverse scener rundt om i landet? Hva med TV produsenter som går store omveier rundt han? Tenker du kanskje det er normale sanksjoner for en person som "bare har flørtet og gått over moralske grenser".

Om en slik bedriten oppførsel var normen for 90% av alle menn vil jeg påstå det er et under at de ikke er overrepresentert på statistikken over mottagere av dagpenger.

Såvidt jeg vet fikk ikke Burøe sparken, det var bare enda en av Vg’s beklagelser hvor de hevdet dette men beklager etterpå at de ikke hadde sett dokumentasjon på det. 
Har du dokumentasjon på det? 
At han er uønsket på noen scener er fordi folk ringer de og ber de kansellere han, det er veldig spesielt å engasjere seg så mye :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (På 17.3.2022 den 13.49):

Som sagt, det eneste dere gjør med disse monomane "det var ikke så ille assa"-innleggene deres er å minne alle på at Ørjan Burøe oppførte seg så bedritent og grenseoverskridende mot sine omgivelser at han ble utestengt fra flere scener, kollegaer nektet å reise på tur med ham, og han fikk sparken fra jobben sin. Og dette kommer vi til å minne alle på hver eneste gang dere prøver å gjøre dette til en mindre sak ved å prøve å mistro noen av ofrene, eller liknende. Og han har vært seg selv 100% helt til det punktet der verken manager eller kone gidder mer. Bra jobba.  

I tillegg legger alle merke til dem som velger "overgripere" som gruppe de først og fremst ønsker å bagatellisere, forsvare rettighetene til. Vi vet hva det betyr. 

Det er ikke så lenge siden en reality-jente ble dømt for å ha kommet med falsk voldtektsanklage. Hvorfor skal man alltid velge å holde med de som roper høyest? Hvor er de som anklaget Burøe nå? Hun ene er på god vei bak murene. De andre har man ikke sett si så mye, ikke kan man vel si at de har så stor suksess som Burøe heller, det kan jo være at flertallet syns nok er nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (7 minutter siden):

Såvidt jeg vet fikk ikke Burøe sparken, det var bare enda en av Vg’s beklagelser hvor de hevdet dette men beklager etterpå at de ikke hadde sett dokumentasjon på det. 
Har du dokumentasjon på det? 
At han er uønsket på noen scener er fordi folk ringer de og ber de kansellere han, det er veldig spesielt å engasjere seg så mye :) 

 

Rett skal være rett Ørjan:

https://www.nrk.no/kultur/stand-up-norge-og-orjan-buroe-brot-kontrakten-etter-varsler-om-trakassering-1.14445927

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...