Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Baresierdet skrev (18 timer siden):

Du leste vel hva jeg skrev. Da har Ørjan mange profiler. 😬 

Leste du hva jeg skrev? Kanskje en idé å reflektere over hvorfor "du ikke aner hvor mange ganger du er blitt beskyldt for å være Burøe". 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida skrev (4 timer siden):

Leste du hva jeg skrev? Kanskje en idé å reflektere over hvorfor "du ikke aner hvor mange ganger du er blitt beskyldt for å være Burøe". 

Jeg leste hva du skrev 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dårlig økonomi om dagen på herr Burøe eller? siden det ikke er en ting han holder, har i seg eller gjør som ikke er SPONS. 

"Kjenner jeg noen som jobber på SATS Colosseum?😉😉"

Neste dag tripper han blid og fornøyd inn på nevnte treningssenter. 

Eller den ølkorkåpneren, herregud så patetisk. 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Fett nok
garfunkel skrev (På 31.1.2022 den 21.33):

Dårlig økonomi om dagen på herr Burøe eller? siden det ikke er en ting han holder, har i seg eller gjør som ikke er SPONS. 

"Kjenner jeg noen som jobber på SATS Colosseum?😉😉"

Neste dag tripper han blid og fornøyd inn på nevnte treningssenter. 

Eller den ølkorkåpneren, herregud så patetisk. 

 

*Noterer flittig nytt punkt på min hittil 400 punkt lange liste om grunner til å ikke trene på SATS Colosseum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (På 15.1.2022 den 0.26):

Uff, jeg synes synd på Ørjan ❤️ Han er en flott mann, og ALLE har gjort dumme ting i livet… 

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Virkelig??? 
Synes han er avskyelig..

Sophie Elise, bare som mann

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callie01 skrev (1 minutt siden):

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Virkelig??? 
Synes han er avskyelig..

Sophie Elise, bare som mann

Virkelig? Sophie Elise har vel gjort mye rart, men jeg visste ikke at hun hadde sextrakassert halve landet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ti10 skrev (8 timer siden):

Virkelig? Sophie Elise har vel gjort mye rart, men jeg visste ikke at hun hadde sextrakassert halve landet ...

Nei, jeg påsto aldri det heller. Det var dine ord. 
«Alle» forsto hvor jeg ville med den kommentaren. 
Det eneste Sophie skal ha er at hun tjener mye mer på det hun gjør i motsetning til han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
FotbaIlflua skrev (7 minutter siden):

Da har Burøe svart på hvorfor han går til psykolog; han har utviklet PTSD pga angrep fra kollegaer og medier for et par år siden... Det er visstnok også årsaken til at han aldri blir invitert på realityprogrammer; fordi kanalene er redde for at mer grums skal komme opp fordi kollegaene har truet med å ta ham om han dukker opp i realityprogrammer. Ikke ett eneste ord om at han selv har gjort noe som ikke er greit, nemlig å sextrakassere gjennom to tiår. Bitch please! Denne situasjonen har du satt deg i selv, Ørjan! 

Kjente jeg ble litt kvalm nå. Selvinnsikt er no dritt tydeligvis. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke heeeelt oppdatert på hva han gjorde. Kan noen ta kortversjonen for meg igjen?

Sendte sms til andre damer? Klådde han også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, miamiamia said:

Jeg er ikke heeeelt oppdatert på hva han gjorde. Kan noen ta kortversjonen for meg igjen?

Sendte sms til andre damer? Klådde han også?

Flørtet med noen damer.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (5 timer siden):

Da har Burøe svart på hvorfor han går til psykolog; han har utviklet PTSD pga angrep fra kollegaer og medier for et par år siden... Det er visstnok også årsaken til at han aldri blir invitert på realityprogrammer; fordi kanalene er redde for at mer grums skal komme opp fordi kollegaene har truet med å ta ham om han dukker opp i realityprogrammer. Ikke ett eneste ord om at han selv har gjort noe som ikke er greit, nemlig å sextrakassere gjennom to tiår. Bitch please! Denne situasjonen har du satt deg i selv, Ørjan! 

Selvinnsikt er ikke hans sterkeste side!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (2 timer siden):

Flørtet med noen damer.

Flørtet? Var vel ikke akkurat bare det 

  • Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (6 timer siden):

Da har Burøe svart på hvorfor han går til psykolog; han har utviklet PTSD pga angrep fra kollegaer og medier for et par år siden... Det er visstnok også årsaken til at han aldri blir invitert på realityprogrammer; fordi kanalene er redde for at mer grums skal komme opp fordi kollegaene har truet med å ta ham om han dukker opp i realityprogrammer. Ikke ett eneste ord om at han selv har gjort noe som ikke er greit, nemlig å sextrakassere gjennom to tiår. Bitch please! Denne situasjonen har du satt deg i selv, Ørjan! 

Å herre gud i himmelen. Er det virkelig mulig? 🥴 Jeg håper psykologen opplyser ham om alle de plagene ofrene for hans sextrakassering mest sannsynlig lever med. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FotbaIlflua skrev (7 timer siden):

Da har Burøe svart på hvorfor han går til psykolog; han har utviklet PTSD pga angrep fra kollegaer og medier for et par år siden... Det er visstnok også årsaken til at han aldri blir invitert på realityprogrammer; fordi kanalene er redde for at mer grums skal komme opp fordi kollegaene har truet med å ta ham om han dukker opp i realityprogrammer. Ikke ett eneste ord om at han selv har gjort noe som ikke er greit, nemlig å sextrakassere gjennom to tiår. Bitch please! Denne situasjonen har du satt deg i selv, Ørjan! 

Hvor sier han dette?

Den fyren er jo ikke sann! Snakk om å ta offerrollen i alle sammenhenger. 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (8 timer siden):

Da har Burøe svart på hvorfor han går til psykolog; han har utviklet PTSD pga angrep fra kollegaer og medier for et par år siden... Det er visstnok også årsaken til at han aldri blir invitert på realityprogrammer; fordi kanalene er redde for at mer grums skal komme opp fordi kollegaene har truet med å ta ham om han dukker opp i realityprogrammer. Ikke ett eneste ord om at han selv har gjort noe som ikke er greit, nemlig å sextrakassere gjennom to tiår. Bitch please! Denne situasjonen har du satt deg i selv, Ørjan! 

Hvor er det han sier dette? :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke heeeelt oppdatert på hva han gjorde. Kan noen ta kortversjonen for meg igjen?

Sendte sms til andre damer? Klådde han også?

13 sider å lese deg igjennom her, ikke akkurat kortversjonen som du ba om men 😂
 

 

Endret av A4.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (2 timer siden):

Hvor sier han dette?

Den fyren er jo ikke sann! Snakk om å ta offerrollen i alle sammenhenger. 

På snap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...