Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Fett nok skrev (På 5.3.2022 den 13.00):

Ah, er det sånn at Ørjan Burøe nå tror at alle har glemt at han trakasserte kollegaer og tilfeldige andre over flere tiår frem til det punktet at han ble bannet fra flere scener, kolleger nektet å reise med ham og fikk sparken? Der han stappet hånda ned i bukser på kolleger som han presset inn på toaletter i forkant mens han var på jobb, dro opp genseren på publikum, la hånden i skrittet på folk, sendte dickpics og truet å oute damer til kjærestene deres som utro dersom de sladret om tilnærmelsene hans? Men at han har blitt offeret?

Er det det klokken er nå?

Mens han var representert av rikspsykopat Erland Bakke, som truet diverse  medier,  annet anklaget en av de som støttet Burøe til å ligge med mindreårige på Jodel, når han ikke saksøkte Au-Pairene sine for å ha vasket feil?

Kjendis­manageren og mediene – VG

https://www.vg.no/spesial/2021/kjendismanageren/

image.png.9e5e36a1bac6e26d75230e3684863d1e.png

Ble det PTSD av det, når trusler om å ødelegge karrieren til folk som lager bråk ble vendt mot deg ja? Cry me a fucking river.

Beklager om dette blir avsporing, men jeg bet meg merke i ordet "Rikspsykopat"....jeg måtte smake på ordet. Og det stemmer jo på en prikk!

  • Liker 20
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/5/2022 at 1:00 PM, Fett nok said:

Ah, er det sånn at Ørjan Burøe nå tror at alle har glemt at han trakasserte kollegaer og tilfeldige andre over flere tiår frem til det punktet at han ble bannet fra flere scener, kolleger nektet å reise med ham og fikk sparken? Der han stappet hånda ned i bukser på kolleger som han presset inn på toaletter i forkant mens han var på jobb, dro opp genseren på publikum, la hånden i skrittet på folk, sendte dickpics og truet å oute damer til kjærestene deres som utro dersom de sladret om tilnærmelsene hans? Men at han har blitt offeret?

Er det det klokken er nå?

Mens han var representert av rikspsykopat Erland Bakke, som truet diverse  medier,  annet anklaget en av de som støttet Burøe til å ligge med mindreårige på Jodel, når han ikke saksøkte Au-Pairene sine for å ha vasket feil?

Kjendis­manageren og mediene – VG

https://www.vg.no/spesial/2021/kjendismanageren/

image.png.9e5e36a1bac6e26d75230e3684863d1e.png

Ble det PTSD av det, når trusler om å ødelegge karrieren til folk som lager bråk ble vendt mot deg ja? Cry me a fucking river.

Spot on!  👏🏻
Takk for at du skriver dette.

Kjenner jeg ikke orker de nye her som kommer rekanes på ei fjøl og skal ta en ny runde med «men var det egentlig så alvorlig» og «nå må vi gå videre». 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (På 5.3.2022 den 13.00):

Ah, er det sånn at Ørjan Burøe nå tror at alle har glemt at han trakasserte kollegaer og tilfeldige andre over flere tiår frem til det punktet at han ble bannet fra flere scener, kolleger nektet å reise med ham og fikk sparken? Der han stappet hånda ned i bukser på kolleger som han presset inn på toaletter i forkant mens han var på jobb, dro opp genseren på publikum, la hånden i skrittet på folk, sendte dickpics og truet å oute damer til kjærestene deres som utro dersom de sladret om tilnærmelsene hans? Men at han har blitt offeret?

Er det det klokken er nå?

Mens han var representert av rikspsykopat Erland Bakke, som truet diverse  medier,  annet anklaget en av de som støttet Burøe til å ligge med mindreårige på Jodel, når han ikke saksøkte Au-Pairene sine for å ha vasket feil?

Kjendis­manageren og mediene – VG

https://www.vg.no/spesial/2021/kjendismanageren/

image.png.9e5e36a1bac6e26d75230e3684863d1e.png

Ble det PTSD av det, når trusler om å ødelegge karrieren til folk som lager bråk ble vendt mot deg ja? Cry me a fucking river.

Men er det riktig at Burøe skal få gjennomgå for feil han eks- manager har gjort? 
Nå ble det litt uspiselig. 
Hvis Burøe har en Ptsd så er det veldig spesielt at folk her syns det er greit å harsellerer med 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (1 time siden):

Men er det riktig at Burøe skal få gjennomgå for feil han eks- manager har gjort? 
Nå ble det litt uspiselig. 
Hvis Burøe har en Ptsd så er det veldig spesielt at folk her syns det er greit å harsellerer med 

Håper du har samme medlidenhet for de virkelige ofrene som har blitt utsatt for dette radarparet. Både hver for seg og som tospann. 

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (1 time siden):

Men er det riktig at Burøe skal få gjennomgå for feil han eks- manager har gjort? 
Nå ble det litt uspiselig. 
Hvis Burøe har en Ptsd så er det veldig spesielt at folk her syns det er greit å harsellerer med 

Tror du må lese deg opp litt på hva dette her handler om. Både Burøe og Bakke har, hver for seg, oppført seg på måter som gjør at man kan mistenke at det kan være diverse diagnoser eller personlighetforstyrrelser inne i bildet. Kombinasjonen Burøe + Bakke var en gedigen drittpakke, de fortjente hverandre. 

Ja, det er synd på Burøe om han nå har PTSD. Men husk også at mannen, med hele Komikerklanen bak seg, skyldte på EN VOND AKILLES for å oppføre seg så bedritent på et julebord på Latter at det fikk konsekvenser. 

Endret av minimymlen
Skrivefeil
  • Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Janis1980 said:

Men er det riktig at Burøe skal få gjennomgå for feil han eks- manager har gjort? 
Nå ble det litt uspiselig. 
Hvis Burøe har en Ptsd så er det veldig spesielt at folk her syns det er greit å harsellerer med 

Gi deg’a. Ikke lat som at Burøe ikke har vært 100% klar over metodene til manageren sin. De har sittet sammen og trakassert folk og planlagt hvordan de skulle gå til angrep på alle som har forsøkt å varsle om Burøe. Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på. 

  • Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

minimymlen skrev (53 minutter siden):

Tror du må lese deg opp litt på hva dette her handler om. Både Burøe og Bakke har, hver for seg, oppført seg på måter som gjør at man kan mistenke at det kan være diverse diagnoser eller personlighetforstyrrelser inne i bildet. Kombinasjonen Burøe + Bakke var en gedigen drittpakke, de fortjente hverandre. 

Ja, det er synd på Burøe om han nå har PTSD. Men husk også at mannen, med hele Komikerklanen bak seg, skyldte på EN VOND AKILLES for å oppføre seg så bedritent på et julebord på Latter at det fikk konsekvenser. 

Jeg har lest veldig mye den siste tiden, har du lest det du har tilgang til også eller har du prøvd å tilegne deg kunnskaper som ikke ligger i linker her inne eller på se og hør? 
 

Har du lest om tåkefyrsten? 
Tåkefyrstinnen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (56 minutter siden):

skyldte på EN VOND AKILLES for å oppføre seg så bedritent på et julebord på Latter

At det var? Så det var den vonde akilles sin skyld ja 😛

Tror ikke jeg har lest noe om det, men mulig det gikk meg hus forbi i sin tid :)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (20 minutter siden):

At det var? Så det var den vonde akilles sin skyld ja 😛

Tror ikke jeg har lest noe om det, men mulig det gikk meg hus forbi i sin tid :)

 

Det stemmer og marna forsvarte han

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (51 minutter siden):

At det var? Så det var den vonde akilles sin skyld ja 😛

Tror ikke jeg har lest noe om det, men mulig det gikk meg hus forbi i sin tid :)

 

Snakk om forvrengt offerrolle.
Jeg bare måtte tafse, trakassere og gjøre det skikkelig ukomfortabelt for andre for stakkers meg hadde jo så vondt i foten min :cry3:

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (2 timer siden):

Jeg har lest veldig mye den siste tiden, har du lest det du har tilgang til også eller har du prøvd å tilegne deg kunnskaper som ikke ligger i linker her inne eller på se og hør? 
 

Har du lest om tåkefyrsten? 
Tåkefyrstinnen?

Hva er det du egentlig prøver å spørre om her?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (14 timer siden):

At det var? Så det var den vonde akilles sin skyld ja 😛

Tror ikke jeg har lest noe om det, men mulig det gikk meg hus forbi i sin tid :)

 

Historien om den vonde akillesen starter med at Natt&Dag slår opp saken om en kjent komiker 8.desember 2017 http://nattogdag.wpengine.com/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/ Her forteller blant annet Sigrid om en episode på julebord på Latter som ikke var så veldig hyggelig for hennes del. 

Dagen etter forsvarer Komikerfrue sin egen mann på egen blogg, der hun forsvarer julebordsepisoden med at stakkars Ørjan hadde jo vondt i akilles! Senere blir innlegget slettet, da hun kanskje innser at hun med å skrive forsvarsinnlegget samtidig har outet den anonyme komikeren som blir omtalt i Natt&Dag. Men Internett glemmer jo aldri, så innlegget har jo vært tilgjengelig der ute selv om hun slettet det på egen blogg. 

Samme dag, 9.desember, forsvinner Ørjan Burøe fra lista over komikere på Latter sin liste over komikere man kan booke. 

Tilfeldig? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er temmelig empatisk generelt, men når han skal ha sympati for sin PTSD, for traumene han har fått av skadene han har påført andre..da sier jeg som Justin: Cry me a river. 

  • Liker 32
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning og latterliggjøring. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange umodne,useriøse og litt uheldige innlegg det er her. Brukerdebatter, diskusjon av person uten tanke på sak og rett og slett litt kjett må være for de som dere prøver å vise støtte.

På jobben idag slo det meg at tidligere nestleder i Ap, som var frontfigur da saken mot Giske startet - nå er sykemeldt fordi hun måtte stå for sine egne,beviselige - og muligens kriminelle, feil. Så de som roper høyest om hva andre har gjort feil prøver egentlig å rope så høyt at ikke ens egne feil blir oppdaget 😂 
 

Det virker som om dere har veldig uheldig syn på mental helse,med den ene munnen støtter dere nok de som sliter med sitt uten at dere vet hvorfor. Men her virker det som dere er lovens lange arm og bestemmer hvem som har lov å ha Ptsd og hvorfor. Det foreligger ingen dommer i dette, og saken ble lagt helt død av media etter de sa de aldri hadde sett bevis? And you still know better? 🤨😃

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Janis1980 said:

Så mange umodne,useriøse og litt uheldige innlegg det er her. Brukerdebatter, diskusjon av person uten tanke på sak og rett og slett litt kjett må være for de som dere prøver å vise støtte.

På jobben idag slo det meg at tidligere nestleder i Ap, som var frontfigur da saken mot Giske startet - nå er sykemeldt fordi hun måtte stå for sine egne,beviselige - og muligens kriminelle, feil. Så de som roper høyest om hva andre har gjort feil prøver egentlig å rope så høyt at ikke ens egne feil blir oppdaget 😂 
 

Det virker som om dere har veldig uheldig syn på mental helse,med den ene munnen støtter dere nok de som sliter med sitt uten at dere vet hvorfor. Men her virker det som dere er lovens lange arm og bestemmer hvem som har lov å ha Ptsd og hvorfor. Det foreligger ingen dommer i dette, og saken ble lagt helt død av media etter de sa de aldri hadde sett bevis? And you still know better? 🤨😃

Vet ikke engang hva du prøver å formidle, men en ting er sikkert og det er at det er fullstendig oppspinn at «media aldri har sett bevis».

Jeg skjønner at det er verdt forsøket å stadig vekk løpe rundt på Internett i ulike forum og kanaler for å komme med sånne påstander fordi kanskje en eller to ender opp med å tro dere, men folk flest har heldigvis skjønt hva slags person både han og hans manager er. Og beviset for det er jo at dere fremdeles forsøker så jævlig hardt å undergrave situasjonen og late som det handler om helt andre ting enn det faktisk gjør.

Det er selvsagt bare å fortsette, jeg håper dere kan fakturere disse folka for innsatsen. 
 

 

Endret av Licorne
  • Liker 29
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fett nok

Den eneste trøsten er at overgripere som Ørjan Burøe og Gaute Drevdal mfl nå har fått avslørt metoden sin i offentlighet, henholdsvis velg folk i utsatte posisjoner som man kan være ekkel mot og ikke respektere et nei, og true dem med å ødelegge karrieren deres hvis de sladrer for Burøes del og sørg for at de til slutt er dopet nok til at de ikke orker si nei lenger for Drevdals del

Antageligvis har damer som har blitt utsatt for begge disse mennene tenkt at de må ha vært med på det, i alle fall litt. De må ha gjort noe som inviterte oppførselen. Når offentligheten blir klar over at dette er måten de har oppført seg mot alle damer de har møtt i et par rolige tiår, fortoner det seg annerledes. Det betyr forhåpentligvis at neste gang de prøver noe sånt (for det blir alltid en neste gang med slike menn) så kommer folk til å si fra. At både Burøe og Drevdal fortsatt mener de er 100% uskyldige og alt var et komplott mot dem, er det ultimate eksempelet på at sånne menn ikke kan fikses. Og folk kommer til å være mer oppmerksom på oppførselen deres og mindre villig til å bagatellisere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (13 timer siden):

Så mange umodne,useriøse og litt uheldige innlegg det er her. Brukerdebatter, diskusjon av person uten tanke på sak og rett og slett litt kjett må være for de som dere prøver å vise støtte.

På jobben idag slo det meg at tidligere nestleder i Ap, som var frontfigur da saken mot Giske startet - nå er sykemeldt fordi hun måtte stå for sine egne,beviselige - og muligens kriminelle, feil. Så de som roper høyest om hva andre har gjort feil prøver egentlig å rope så høyt at ikke ens egne feil blir oppdaget 😂 
 

Det virker som om dere har veldig uheldig syn på mental helse,med den ene munnen støtter dere nok de som sliter med sitt uten at dere vet hvorfor. Men her virker det som dere er lovens lange arm og bestemmer hvem som har lov å ha Ptsd og hvorfor. Det foreligger ingen dommer i dette, og saken ble lagt helt død av media etter de sa de aldri hadde sett bevis? And you still know better? 🤨😃

Nevn en politiker som har tabbet seg skikkelig ut uten å bli sykemeldt etterpå? Det er dessverre standard prosedyre uansett parti. Giske ble det vel også?

Det er bra at politikere som gjør grove overtramp blir avslørt, både Giske og Tajik. Det er synd at AP (og de andre partiene) har hatt en kultur hvor man kommer unna med for mye. Men nå straffer det seg, og det er positivt.

Det er også riktig at Burøe sin oppførsel har straffet seg til slutt. Og det er trist at han istedet for å ta det som en oppvekker heller setter seg selv i offerrollen og later som om det er et par personer som er ute etter ham, når det i realiteten er hele miljøet som er lei av god grunn.

 

 

 

 

  • Liker 17
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...