Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Akkurat nå, Smørøye skrev:

Handlingene hans er syke, det er det ingen tvil om. Ergo syk mann. Ingen oppegående mennesker gjør slikt.

Da vil jeg påstå at ingen oppegående mennesker sitter og ripper opp i en gammel sak som en selv ikke har vært innblandet i. Ingen oppegående mennesker driver heller ikke med mobbing og trakkasering, slik som det blir gjort av "her skal vi psyke ned ØB" gruppen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokka
3 minutter siden, Infinity skrev:

Jammen jøss. Dobbelmoral er bedre enn ingen moral... du kan jo si akkurat det samme om deg selv som kom med mindre fine utsagn om Tusvik og Tønne.  Men du liker ikke dem, så da var det greit ? 

Det eneste jeg har sagt om Tusvik og Tønne, er at de har laget podcast om ØB og laget et mareritt for familien Burøe. Jeg liker ikke handlingen til Tusvik og Tønne. Jeg kjenner de ikke personlig, og da kan jeg ikke uttale meg om jeg liker dem eller ei. Men igjen, jeg liker ikke måten de håndterte denne saken på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
7 minutter siden, Smørøye skrev:

Handlingene hans er syke, det er det ingen tvil om. Ergo syk mann. Ingen oppegående mennesker gjør slikt.

Og derfor skal dere skrive om dette på kvinneguiden i det evinnelige ? Du har ingenting med denne saken, så la de som er involvert i saken ordne opp seg i mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Og derfor skal dere skrive om dette på kvinneguiden i det evinnelige ? Du har ingenting med denne saken, så la de som er involvert i saken ordne opp seg i mellom. 

Sjekk ut Netflix serien om Jeffrey Epstein, så ser du hvor mange ofre som fremdeles sliter. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokka skrev:

Det eneste jeg har sagt om Tusvik og Tønne, er at de har laget podcast om ØB og laget et mareritt for familien Burøe. Jeg liker ikke handlingen til Tusvik og Tønne. Jeg kjenner de ikke personlig, og da kan jeg ikke uttale meg om jeg liker dem eller ei. Men igjen, jeg liker ikke måten de håndterte denne saken på..

Laget et mareritt for familien Burøe ??
Jeg blir så forbannet når jeg leser sånn sprøyt.  BURØE har laget et mareritt for familien sin. 
Legg nå for pokker skylden der den hører hjemme.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity skrev:

Laget et mareritt for familien Burøe ??
Jeg blir så forbannet når jeg leser sånn sprøyt.  BURØE har laget et mareritt for familien sin. 
Legg nå for pokker skylden der den hører hjemme.

Det er sant, at det er Ørjan skylden skal legges på for hans handlinger og hva slags konsekvenser det fikk for hans ekteskap og familie, må Ørjan ta på seg selv. Problemet er vel at Tusvik og Tønne dro på litt på historiene de delte. Og delte løgner. Om det var bevisst eller ikke, vet jeg ikke. Men den skylden kan ikke legges på andre enn Tusvik og Tønne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Sjokka skrev:

Det eneste jeg har sagt om Tusvik og Tønne, er at de har laget podcast om ØB og laget et mareritt for familien Burøe. Jeg liker ikke handlingen til Tusvik og Tønne. Jeg kjenner de ikke personlig, og da kan jeg ikke uttale meg om jeg liker dem eller ei. Men igjen, jeg liker ikke måten de håndterte denne saken på..

Men at Burøe skulle snakke om sine eventyr i MeToo-verden i egen podcast for å tjene penger på det synes du er greit? Men du synes det er ugreit at andre forteller SINE versjoner i podcast? For da er det vondt for familien Burøe?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Baresierdet skrev:

Det er sant, at det er Ørjan skylden skal legges på for hans handlinger og hva slags konsekvenser det fikk for hans ekteskap og familie, må Ørjan ta på seg selv. Problemet er vel at Tusvik og Tønne dro på litt på historiene de delte. Og delte løgner. Om det var bevisst eller ikke, vet jeg ikke. Men den skylden kan ikke legges på andre enn Tusvik og Tønne. 

Jeg vet ikke hvilken løgner du mener.

tillegg.

Du lar alltid tvilen komme ØB til gode. Alltid.  Nå får du se stort på det hvis du tviler på T ogT, og la det komme dem til gode. 

Endret av Infinity
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
15 minutter siden, Infinity skrev:

Sjekk ut Netflix serien om Jeffrey Epstein, så ser du hvor mange ofre som fremdeles sliter. 

Sammenligner du det Jeffrey Epstein har gjort med det Burøe har gjort 😲 Det er det verste jeg har lest idag. Går ikke ann å sammenligne de.

Som jeg har nevnt i en annen sitering, så har jeg selv personlig opplevd verre ting en sex trakkasering. Har full forståelse for de sliter. Men det går ann å komme seg videre. Man glemmer ikke, men man lærer seg til å leve med det. Men jeg hadde aldri akseptert at folk skulle henge ut og trakassere vedkommende pga det han har gjort mot meg. Det ville jo bare gjøre det verre for meg, hvis andre til stadighet rippet opp i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Sammenligner du det Jeffrey Epstein har gjort med det Burøe har gjort 😲 Det er det verste jeg har lest idag. Går ikke ann å sammenligne de.

Som jeg har nevnt i en annen sitering, så har jeg selv personlig opplevd verre ting en sex trakkasering. Har full forståelse for de sliter. Men det går ann å komme seg videre. Man glemmer ikke, men man lærer seg til å leve med det. Men jeg hadde aldri akseptert at folk skulle henge ut og trakassere vedkommende pga det han har gjort mot meg. Det ville jo bare gjøre det verre for meg, hvis andre til stadighet rippet opp i det. 

Nei, jeg henviser til hvordan ofre føler seg etter å ha blitt trakassert, utnyttet osv. Trodde det kom klart frem.. 
Det er trist at du har opplevd vonde ting. Bra for deg at du har kommet deg videre, men husk at det er ingen fasit på det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
21 minutter siden, Infinity skrev:

Laget et mareritt for familien Burøe ??
Jeg blir så forbannet når jeg leser sånn sprøyt.  BURØE har laget et mareritt for familien sin. 
Legg nå for pokker skylden der den hører hjemme.

Ja Burøe laget et mareritt for sin egen familie. Men, de har gått videre. Etter hva jeg kan se så framstår de som et lykkelig par, til tross for hva Burøe gjorde og Marnas kreft sykdom.

Mener du virkelig at det er greit å fortsette å gi denne familien mer smerte enn hva de har gått gjennom til dags dato. Hvis du mener det er ok å fortsette å dra denne historien opp, så mener jeg det er noe riv ruskende galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg vet ikke hvilken løgner du mener.

tillegg.

Du lar alltid tvilen komme ØB til gode. Alltid.  Nå får du se stort på det hvis du tviler på T ogT, og la det komme dem til gode. 

Alltid og alltid. Du har selv sendt meg ting, som jeg sa før du sendte at jeg tviler ikke på at du snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
3 minutter siden, Infinity skrev:

Nei, jeg henviser til hvordan ofre føler seg etter å ha blitt trakassert, utnyttet osv. Trodde det kom klart frem.. 
Det er trist at du har opplevd vonde ting. Bra for deg at du har kommet deg videre, men husk at det er ingen fasit på det. 

Ofrene fra Jeffrey Epstein har opplevd langt verre ting. Det var det jeg reagerte på. Og du har rett, det er ingen fasit på det. Men å sitte her å dra familien Burøe ned i gjørma, når Marna tilsynelatende har tilgitt ham og gått videre, det skjønner ikke jeg. For det er ingen tvil om at når MH nå begynte å rippe opp i denne saken igjen, så har det ikke gjort familien Burøe noe godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Ofrene fra Jeffrey Epstein har opplevd langt verre ting. Det var det jeg reagerte på. Og du har rett, det er ingen fasit på det. Men å sitte her å dra familien Burøe ned i gjørma, når Marna tilsynelatende har tilgitt ham og gått videre, det skjønner ikke jeg. For det er ingen tvil om at når MH nå begynte å rippe opp i denne saken igjen, så har det ikke gjort familien Burøe noe godt 

Hjelpes. Du har kun en innfalsvinkel, og det er Burøe sin. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Alltid og alltid. Du har selv sendt meg ting, som jeg sa før du sendte at jeg tviler ikke på at du snakker sant.

Så flott da.🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjokka skrev:

Ofrene fra Jeffrey Epstein har opplevd langt verre ting. Det var det jeg reagerte på. Og du har rett, det er ingen fasit på det. Men å sitte her å dra familien Burøe ned i gjørma, når Marna tilsynelatende har tilgitt ham og gått videre, det skjønner ikke jeg. For det er ingen tvil om at når MH nå begynte å rippe opp i denne saken igjen, så har det ikke gjort familien Burøe noe godt 

Nå klarte vel herr Burøe å hause opp denne saken til nye nivåer på egenhånd etter en sleivete kommentar fra Ramm. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
På 5.6.2020 den 17.09, Infinity skrev:

Hjelpes. Du har kun en innfalsvinkel, og det er Burøe sin. 

Ja og dere andre har kun Tusvik og co sin innfallsvinkel, og det er å dra Burøe ned i gjørma. For det er det dere gjør her inne, og det Mads Hansen nå nylig gjorde. Vet ikke hva som er verst jeg. 

Bare tenk etter, Mads Hansen sitter som en privatetterforsker og ringer rundt for å få "bekreftet" at Burøe lyver, for derretter legge det ut offentlig ? Makan til oppførsel av en voksen mann. Jeg er helt sikker på at Mads Hansen også har sine svin på skogen. Mon hvordan han hadde likt hvis Burøe la det ut offentlig.  

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oida skrev:

Jeg er så lei av mennesker som alltid legger skyld på offeret. Som ikke evner å se at selv om tiden går så viskes ikke opplevelsen bort. 

Jeg er så lei av mennesker som alltid argumenterer med "hvorfor har ingen av alle disse kvinnene anmeldt Burøe".Jeg er så lei av mennesker som ikke skjønner at å gå til anmeldelse ofte er en belastning for oferet. En langvarig prosess som oftest ender med en henleggelse. 

Jeg er så inderlig lei av mennesker som ser på Burøe som et offer.

Takk, du fikk sagt det. Godt skrevet

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Rotlefia skrev:

« Oppfordrer alle til å anmelde

– Vi oppfordrer alle som opplever seksuell trakassering om å anmelde det. Dersom man opplever en seksuell oppmerksomhet fra en kollega som ubehagelig, krenkende eller truende så bør det anmeldes, sier seksjonsleder for voldtektsseksjonen i Kripos Ann Kristin Grosberghaugen i en e-post til Aftenposten.

Kripos skriver på sin Facebook-side at de vil bruke #metoo-kampanjen til å «si noe om hvor grensene går». Særlig på fest krysser flere grensene, ifølge Grosberghaugen.

hentet fra https://www.aftenposten.no/kultur/i/5VJGmO/oekt-paagang-hos-voldtektssenter-etter-metoo

Hvorfor har ikke noen av de uønskede hendelsene blitt anmeldt i Burøe sitt tilfelle tror du?

 

Er du og dine «hvorfor har ikke ofrene anmeldt dette?» klar over at politet henlegger slike saker i 99 prosent av tilfellene? Og at til og med i saker hvor det er barn involvert i sedelighetssaker så blir grove saker henlagt? Hva er da vitsen med å anmelde? Hva er da poenget med å stå i en slik sak, når utfallet er henleggelse? Det er systemet som er problemet ikke at ofrene ikke har anmeldt. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
3 minutter siden, Sjokka skrev:

Ja og dere andre har kun Tusse og co sin innfallsvinkel, og det er å dra Burøe ned i gjørma. For det er det dere gjør her inne, og det Mads Hansen nå nylig gjorde. Vet ikke hva som er verst jeg. 

Bare tenk etter, Mads Hansen sitter som en privatetterforsker og ringer rundt for å få "bekreftet" at Burøe lyver, for derretter legge det ut offentlig ? Makan til oppførsel av en voksen mann. Jeg er helt sikker på at Mads Hansen også har sine svin på skogen. Mon hvordan han hadde likt hvis Burøe la det ut offentlig.  

Spekulerer du i at MH har sine svin på skogen? Som ØB mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...