Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Baresierdet skrev:

Skal jeg svare deg eller holder det med at du besvarer deg selv? 

Kanskje fordi dyrebeskyttelsen og pengene folk donerer dit er viktigere å bevise enn MR og en samtale med han. Han vil ikke bli beskyldt for å lure folk som allerede har donert penger. 

Jeg vet ikke om han har løyet eller ikke. Og bryr meg heller ikke egentlig. Sannheten kom frem, pengene går til dyrebeskyttelsen. Det er vel det viktigste. MR prøvde å ta ØB og dreit seg ut. 

Så da visste du jo godt hva ØB hadde løyet om på IG da? Hva var poenget med å spørre?
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror folk reagerer mest på lav troverdighet i utgangspunktet. Og i tillegg lyve og dumme seg ut unødvendig og gang på gang.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Tror folk reagerer mest på lav troverdighet i utgangspunktet. Og i tillegg lyve og dumme seg ut unødvendig og gang på gang.

Enig at det er unødvendig hvis det er tilfelle at han lyver. Men det er også unødvendig å dra opp gammel drit også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Justsaying skrev:

Jeg sier også _snakket_ med når jeg melder med folk. Men tenk at det ble fokuset i den saken der, Morten og Mads klarte å drite både på egen legg og hverandres legg.

Hvis det ikke er noen telefonlogg... Hvor er meldingsloggen da? Den er kanskje hemmelig? 

Endret av Marioposa
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Akkurat nå, Marioposa skrev:

Hvis det ikke er noen telefonlogg... Hvor er meldingsloggen da? Den er kanskje hemmelig? 

En statshemmelighet 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
34 minutter siden, Marioposa skrev:

Hvis det ikke er noen telefonlogg... Hvor er meldingsloggen da? Den er kanskje hemmelig? 

Fremdeles: er det det som gjør denne saken? Hvorvidt Ørjan snakket eller ikke med Morten? Om det var melding eller lyd? Om det var før eller etter middag? 
Morten ville drite ut Ørjan, han bomma og istedet for å la Ørjan få fordelen så ville han heller bruke noe gammelt for å slippe havne i dårlig lys selv. 
å bruke ordlyden til Ørjan som «bevis» for at han løy etc er så barnslig at jeg sklir lett vekk fra denne stadig mer umodne diskusjonen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Akkurat nå, Justsaying skrev:

Fremdeles: er det det som gjør denne saken? Hvorvidt Ørjan snakket eller ikke med Morten? Om det var melding eller lyd? Om det var før eller etter middag? 
Morten ville drite ut Ørjan, han bomma og istedet for å la Ørjan få fordelen så ville han heller bruke noe gammelt for å slippe havne i dårlig lys selv. 
å bruke ordlyden til Ørjan som «bevis» for at han løy etc er så barnslig at jeg sklir lett vekk fra denne stadig mer umodne diskusjonen.  

Hvis ikke ØB hadde løyet om samtalen, hadde ballen vært død for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvis ikke ØB hadde løyet om samtalen, hadde ballen vært død for lenge siden.

Skjønner ikke helt tankegangen.. Hvorfor hadde den vært død da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, Baresierdet skrev:

Skjønner ikke helt tankegangen.. Hvorfor hadde den vært død da? 

Fordi det er jo ikke det at Morten utelot halve sannheten som ble poenget, men at Ørjan sa noe de mener er løgn :) 
Så ballen er død så lenge de ikke finner noe å TA Ørjan for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Fordi det er jo ikke det at Morten utelot halve sannheten som ble poenget, men at Ørjan sa noe de mener er løgn :) 
Så ballen er død så lenge de ikke finner noe å TA Ørjan for.

Alt for å dra Ørjan ned da med andre ord, og går ikke det så bare drar man opp gammel drit igjen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Justsaying skrev:

Fremdeles: er det det som gjør denne saken? Hvorvidt Ørjan snakket eller ikke med Morten? Om det var melding eller lyd? Om det var før eller etter middag? 
Morten ville drite ut Ørjan, han bomma og istedet for å la Ørjan få fordelen så ville han heller bruke noe gammelt for å slippe havne i dårlig lys selv. 
å bruke ordlyden til Ørjan som «bevis» for at han løy etc er så barnslig at jeg sklir lett vekk fra denne stadig mer umodne diskusjonen.  

Når jeg trodde at du vil at denne tråden skal dø ut, så merker jeg nå hvor feil jeg tar.

Gratulerer til deg og @Sjokka for å fortsette å holde tråden varm etter at den hadde stilnet, så enda flere får det med seg. 😉

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Baresierdet skrev:

Alt for å dra Ørjan ned da med andre ord, og går ikke det så bare drar man opp gammel drit igjen... 

Ja, for han er jo en hedersmann... not. Han står ikke i veien for å dra andre ned i driten.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
11 minutter siden, Justsaying skrev:

Fordi det er jo ikke det at Morten utelot halve sannheten som ble poenget, men at Ørjan sa noe de mener er løgn :) 
Så ballen er død så lenge de ikke finner noe å TA Ørjan for.

MR utelot ingenting, men Ø jugde om at han hadde fortalt MR dette. Gad! Leser dere ikke hva folk diskuterer her eller fakta før man hiver seg inn i debatten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Infinity skrev:

Ja, for han er jo en hedersmann... not. Han står ikke i veien for å dra andre ned i driten.

Nei aldri påstått. Så ikke legg ord i min munn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Baresierdet skrev:

Nei aldri påstått. Så ikke legg ord i min munn. 

Nå forstår jeg ikke. Hva er det du ikke har påstått ?  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Justsaying
43 minutter siden, Lin11 skrev:

MR utelot ingenting, men Ø jugde om at han hadde fortalt MR dette. Gad! Leser dere ikke hva folk diskuterer her eller fakta før man hiver seg inn i debatten? 

Ørjan løy om at han hadde fortalt det som MR _ikke_ utelot? 
oioi, her har vi med noen som bachelor i logikk å gjøre.  
Tror du må selv lese hva du skriver før du åpner munnen for å sei det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, anon321 skrev:


1. MR legger ut et insta innlegg hvor han gjør narr av at du kan kjøpe personlige bilder av Ørjan Burøe for 50kr. 
Denne spøken er enkel og ikke til å misforstå. Det blir det samme som om John Arne Riise skulle solgt personlige SMSer. Alle tar henvisningen - og det er morsomt, dog ikke hysterisk morsomt.

2. Istedet for å la det gå, så later ØB som at han har snakket med MR. Dette gjør han på instagram, hvor han har blokkert MR. Det er åpenbart at han gjør det for å snakke til sine følgere - og satser på at MR ikke får dette med seg, siden han er blokkert.

3. MH legger sammen 1+1 og sjekker med MR om han har snakket med ØB. Dette har han ikke. 
MH legger nå dette ut som en instastory - og ting faller for en dag.

4. ØB prøver nå å flytte oppmerksomheten og legger ut bilder om at MH er en mobber/influencer politi - og sier at om han faller så lavt som å passe på andre på insta, så må noen skyte han.

5. MH lager samme posten, med samme filter og tekst, men bytter enkelte ord - for å igjen presisere hvor absurd det er, at influencere som lager innhold med barna sine for å tjene penger, påpeker hvordan andre oppfører seg på instagram.

Merk at ØB kunne når som helst lagt ut screenshot av enten telefonlogg eller meldinger fra når han "snakket" med MR, men det har ikke skjedd, så det kommer ingenting.

ØB Blir ikke mobbet. Man må dessverre leve av konsekvensen av sine handlinger. For noen blir det en dom i rettsvesenet, for andre blir det et kallenavn i kompisgjengen og for noen blir det at du ikke får lov å være influencer og late som at du ikke er en idiot, som trakasserer kvinner og er en generelt ufin ekkel type. 
 

Punktvis oppsummert.. 

Endret av Marioposa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
5 minutter siden, Justsaying skrev:

Ørjan løy om at han hadde fortalt det som MR _ikke_ utelot? 
oioi, her har vi med noen som bachelor i logikk å gjøre.  
Tror du må selv lese hva du skriver før du åpner munnen for å sei det sånn.

Å forsvare ALLE ØB handlinger, nå også en dokumentert og åpenbar løgn på en IG konto med over 400.000 k og personangrep på KG tilsier ikke medlemskap i Mensa. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...