Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11
14 minutter siden, Kollontaj skrev:

ØB har over 160 000 følgere på IG, slår ikke meg som en ressurssvak person. Både han og han broren til Erlend Elias ble tatt i løgn av MH, det synes jeg er helt på sin plass. 

#leiavbløffogløgn

At MH kritiserer ØB for å bruke barn   på SoMe, men hopper glatt over det faktum at CBE, CP og andre bloggere med millioninntekt gjør det samme er så selektivt og viser til at MH går etter de enkle han kan ta. Fint at han tar løgnere, men for søren vær seriøs. Det er blir noe klovnaktig over det hele når han er så selektiv! Det er faktisk lov å tenke over hvordan MH agerer selv om han er «kritisk» til influencere. Det gir han definitivt ingen glorie når man ser hvor mye han gang ut Isabell R men lar SE passere. Selv om de er like operert! Det samme gjelder redigeringskritikk av kropper til enkelte influencere, han hopper glatt over at dette gjøres på daglig basis til bloggere som har eksistert i over 10 år. Det blir bare for dumt. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Det er Mads som driter seg loddrett ut her. Å lyve er langt ifra ok, så dette måtte kanskje til, for å få Burøe til å lære  (på den harde måten). Men at Mads dro inn dick picks'ene til Ørjan, var IKKE ok. Dette er nå historie (for alt jeg vet) så hvorfor strø salt i såret.  En voksen mann som Mads er, burde langskjemmes som ikke gjør annet enn å lete etter feil hos andre, for deretter henge de ut på SoMe. Mads bruker det at Ørjan bruker barna sine på SoMe, og ja, det gjør Ørjan alt for mye. MEN, når det er sagt så har Mads også barn, som en dag er store nok til å lese hvordan deres far har mobbet influencere. For dette er definitivt mobbing, når Mads begynner å trekke frem dick pick'sene. 

Jeg sier igjen: Hva er værst å gjøre? Det å lyve som Ørjan ble tatt i denne gangen, eller den gjentagende mobbingen Mads driver med nå, og som vi har sett han har gjort gjentakende ganger tidligere, da av bloggeren Isabell.

1-0 til Ørjan Burøe i denne omgang. Og hva er det som gjør at Mads tar på seg jobben og leker onkel politi og advokat ?? Fei for din egen dør Mads, så kan Ørjan feie for sin dør.  

Lete etter feil er misvisende. Skal ikke lete så mye, vel? Er heller ikke mobbing å fastslå fakta. ØB har sendt dick pics. 

Igjen: Morten Ramm begynte denne saken, ØB kunne valgt å holde kjeft, men lyver på story om at han har snakket med Ramm om hvor pengene går. Det hadde han ikke, og saken utviklet seg derfra. ØB fremstiller seg som offeret, det er han definitivt ikke. (Han Elias-broren beklaget forøvrig sin bløffing, det er rette måten å gjøre det på.)

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Lete etter feil er misvisende. Skal ikke lete så mye, vel? Er heller ikke mobbing å fastslå fakta. ØB har sendt dick pics. 

Igjen: Morten Ramm begynte denne saken, ØB kunne valgt å holde kjeft, men lyver på story om at han har snakket med Ramm om hvor pengene går. Det hadde han ikke, og saken utviklet seg derfra. ØB fremstiller seg som offeret, det er han definitivt ikke. (Han Elias-broren beklaget forøvrig sin bløffing, det er rette måten å gjøre det på.)

Du forstår veldig godt hva jeg mener. Slå opp definisjonen på ordet mobber, så ser du svart på hvitt at det er mobbing Mads driver med. Og mobbing driver Mads på med hver uke, med sin gjentakende kritisering  av enkelte mennesker. 

Nei, nå er det på tide Mads får seg en skikkelig smell, så må han og lære den harde veien. (Selv om jeg ikke tror Mads er mottakelig for kritikk rettet mot seg selv, for han er en mann som er usmakelig høy på seg selv!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
19 minutter siden, Sjokka skrev:

Du forstår veldig godt hva jeg mener. Slå opp definisjonen på ordet mobber, så ser du svart på hvitt at det er mobbing Mads driver med. Og mobbing driver Mads på med hver uke, med sin gjentakende kritisering  av enkelte mennesker. 

Nei, nå er det på tide Mads får seg en skikkelig smell, så må han og lære den harde veien. (Selv om jeg ikke tror Mads er mottakelig for kritikk rettet mot seg selv, for han er en mann som er usmakelig høy på seg selv!!)

Jeg mener ikke at MH er en mobber. Men han har ikke nok tyngde til å være en av de som skal hylles for å være en av de som avdekker «løgn» blant ALLE påvirkere. Men for all del, de som ikke skjønner at MH tjener egne penger på å «henge» ut andre må gjerne hylle denne personen. Det er heldigvis ytringsfrihet i Norge. Når MH henger ut Erlend Elias fordi han tar seg betalt for en videohilsen, som forøvrig ikke er ulovlig men MH etiske kompass mener er ugreit. Neste post er reklame for MH egen bok og forhåndsbestilling på den. MH er ikke nødvendigvis kritisk eller engasjert av eget gode hjerte, han tjener på det han også. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man at MR snakker sant når han sier han ikke har snakket med ØB? Eller er det ord mot ord? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hesya skrev:

Vet man at MR snakker sant når han sier han ikke har snakket med ØB? Eller er det ord mot ord? 

MH ringte MR, som fortalte at han ikke har snakket med ØB. ØB har vel heller ikke sagt noe mer om det (følger ikke på IG), men i stedet prøvd å flytte fokuset ved å angripe MH. (Bilder av snap over). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg mener ikke at MH er en mobber. Men han har ikke nok tyngde til å være en av de som skal hylles for å være en av de som avdekker «løgn» blant ALLE påvirkere. Men for all del, de som ikke skjønner at MH tjener egne penger på å «henge» ut andre må gjerne hylle denne personen. Det er heldigvis ytringsfrihet i Norge. 

Klart han tjener penger på IG-en sin, er vel ingen som betviler det? Langt mellom å hylle en person og argumentere for en viss faktabasert diskusjon, der man ikke hopper over de detaljene man ikke liker. 

Når det gjelder hvem han «tar»; det må han nesten få velge selv? Selvsagt burde han ha nevnt både SE og CBE, men det er til syvende og sist hans valg. Så vidt jeg vet har Raad endret praksis med bilder og fremming av operasjoner etter MHs kritikk (hun snakket om dette på Debatten på NRK). 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lin11 skrev:

At MH kritiserer ØB for å bruke barn   på SoMe, men hopper glatt over det faktum at CBE, CP og andre bloggere med millioninntekt gjør det samme er så selektivt og viser til at MH går etter de enkle han kan ta. Fint at han tar løgnere, men for søren vær seriøs. Det er blir noe klovnaktig over det hele når han er så selektiv! Det er faktisk lov å tenke over hvordan MH agerer selv om han er «kritisk» til influencere. Det gir han definitivt ingen glorie når man ser hvor mye han gang ut Isabell R men lar SE passere. Selv om de er like operert! Det samme gjelder redigeringskritikk av kropper til enkelte influencere, han hopper glatt over at dette gjøres på daglig basis til bloggere som har eksistert i over 10 år. Det blir bare for dumt. 

Jeg er så enig med deg i det første du skriver her. Den storyen til MH i går om utlevering av barn var blink. Jeg har sluttet helt å følge komikerfrue selv om jeg egentlig liker henne, men den utleveringen hun og ØB driver med er forkastelig! Jeg synes ikke MH mobber, og vi trenger noen som setter fokus på bransjen, men jeg synes han er feig, som du skriver CBE sin utlevering over mange år, CP sin utlevering selv om barnet nettopp er født og SE sine konstante løgner og uredeligheter får gå fri. Tar han ikke på alvor før han viser at det er hele bransjen han vil til livs og ikke bare de «enklere byttene». 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads dissa jo memmo greiene i podcasten sin på fredag, så at han henger seg på Morten Ramm når han gjør det samme ,vil jeg jo anse som naturlig😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Det er Mads som driter seg loddrett ut her. Å lyve er langt ifra ok, så dette måtte kanskje til, for å få Burøe til å lære  (på den harde måten). Men at Mads dro inn dick picks'ene til Ørjan, var IKKE ok. Dette er nå historie (for alt jeg vet) så hvorfor strø salt i såret.  En voksen mann som Mads er, burde langskjemmes som ikke gjør annet enn å lete etter feil hos andre, for deretter henge de ut på SoMe. Mads bruker det at Ørjan bruker barna sine på SoMe, og ja, det gjør Ørjan alt for mye. MEN, når det er sagt så har Mads også barn, som en dag er store nok til å lese hvordan deres far har mobbet influencere. For dette er definitivt mobbing, når Mads begynner å trekke frem dick pick'sene. 

Jeg sier igjen: Hva er værst å gjøre? Det å lyve som Ørjan ble tatt i denne gangen, eller den gjentagende mobbingen Mads driver med nå, og som vi har sett han har gjort gjentakende ganger tidligere, da av bloggeren Isabell.

1-0 til Ørjan Burøe i denne omgang. Og hva er det som gjør at Mads tar på seg jobben og leker onkel politi og advokat ?? Fei for din egen dør Mads, så kan Ørjan feie for sin dør.  

Vil man ikke bli minnet på at man sender bilder av pikken sin rundt forbi, får man holde den unna kamera. 

Ørjan Burø bli ikke mobbet. Han er en godt voksen mann som bruker some for alt det er verd og som klarer helt fint å sto opp for seg selv

Jeg er drittlei av at voksne folk drar mobbekortet så snart de får litt motbør. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lin11 skrev:

At MH kritiserer ØB for å bruke barn   på SoMe, men hopper glatt over det faktum at CBE, CP og andre bloggere med millioninntekt gjør det samme er så selektivt og viser til at MH går etter de enkle han kan ta. Fint at han tar løgnere, men for søren vær seriøs. Det er blir noe klovnaktig over det hele når han er så selektiv! Det er faktisk lov å tenke over hvordan MH agerer selv om han er «kritisk» til influencere. Det gir han definitivt ingen glorie når man ser hvor mye han gang ut Isabell R men lar SE passere. Selv om de er like operert! Det samme gjelder redigeringskritikk av kropper til enkelte influencere, han hopper glatt over at dette gjøres på daglig basis til bloggere som har eksistert i over 10 år. Det blir bare for dumt. 

Jeg sendte han en pm med tips om hvordan cbe bruker barna på instastory spesielt, og fikk et ‘hmm’ i retur. Altså, han bryr seg ikke.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Halle-Palle skrev:

Jeg sendte han en pm med tips om hvordan cbe bruker barna på instastory spesielt, og fikk et ‘hmm’ i retur. Altså, han bryr seg ikke.  

At han ikke bryr seg er vel bare din mening...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Jeg sendte han en pm med tips om hvordan cbe bruker barna på instastory spesielt, og fikk et ‘hmm’ i retur. Altså, han bryr seg ikke.  

Han er vel bestekompis med mannen hennes, siden begge er eks-fotballspillere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
29 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg sendte han en pm med tips om hvordan cbe bruker barna på instastory spesielt, og fikk et ‘hmm’ i retur. Altså, han bryr seg ikke.  

Så sant! I den store sammenheng betyr hans engasjement for ressurssvake PH deltagere nada. Han bommer på engasjement når det gjelder de som faktisk har lang fartstid og tjener millioner på løgn, kropp og barn. Hva er det han egentlig driver med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
30 minutter siden, heavyheart skrev:

Han er vel bestekompis med mannen hennes, siden begge er eks-fotballspillere

Høres ut som en logisk forklaring, men er han venn med PP og CP også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Kollontaj skrev:

Klart han tjener penger på IG-en sin, er vel ingen som betviler det? Langt mellom å hylle en person og argumentere for en viss faktabasert diskusjon, der man ikke hopper over de detaljene man ikke liker. 

Når det gjelder hvem han «tar»; det må han nesten få velge selv? Selvsagt burde han ha nevnt både SE og CBE, men det er til syvende og sist hans valg. Så vidt jeg vet har Raad endret praksis med bilder og fremming av operasjoner etter MHs kritikk (hun snakket om dette på Debatten på NRK). 

Klart det er hans valg, men det er et bevisst valg. Og det er kritikkverdig at han et utropt til influencer politi, når han kritiserer de han vet vil fenge blant ungdommen som følger han. Det er populistisk og markedsføring av seg selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Flettfrid skrev:

Ja, jeg har fått med meg at Ramm hadde lagt ut først. Men jeg snakker om krigen mellom Ørjan og Mads, Ørjan la ut bevis på at pengene gikk til dyrebeskyttelsen. Å da la Mads ut bilde/info om tidligere dickpics.(Kan hende Ramm har gjort å, følger han ikke) Jeg har ikke fulgt meg på hva/når Ramm har lagt ut hva. 

At Ørjan løy om kontakt med Ramm blir en ting på siden av det at Mads måtte dra inn "grums", i stede for å innrømme at han hadde tatt feil. 

 

Den eneste som "tjener" på denne saken er Ørjan/Dyrebeskyttelsen, som får flere "kunder" på sine videohilsener og mere penger inn til Dyrebeskyttelsen. 

Sånn alt i alt så driter mann i gata i om Ørjan har sendt divkpics osv. Så dette "styret" er glemt igjen i løpet av noen dager. 

Det med dickpicks var slik jeg oppfattet det en undertone når innlegget til Ramm ble lagt ut. Det så man også på kommentarene, også kommentaren fra Mads. Så det er jo ikke noe som er kommet opp i ettertid. At Ørjan løy om kontakt med Ramm og kommer med ranter mot Ramm og Hansen gjør jo saken bare mer idiotisk, og lager bare mer støy rundt saken.

Selvsagt bra om dyrebeskyttelsen får mer penger, men er du så sikker på at Ørjan får flere kunder av dette? 

Mannen i gata driter ikke i om Ørjan sendte dickpics i det omfanget han gjorde. Det er tydelig at det ikke blir glemt med det første, for det blir jo stadig tatt opp igjen i ulike sammenhenger. Men hvorvidt de 50-lappene for videohilsning går til Ørjan selv eller dyrebeskyttelsen driter folk i. For det har jo ingenting å si om han tar de pengene selv. Det ville blitt glemt om noen timer/dager, om Ørjan ikke hadde laget slikt styr rundt det. Ikke løyet om kontakt med Ramm og ikke kommet med ranter i sine stories. Om han ville sagt noe som helst om dette kunne han jo enkelt og greit bare lagt ut et innlegg på sin Instagram der han informerer om at han ser at det blir snakket om at han tar 50kr for videohilsen, men at den 50-lappen går til dyrebeskyttelsen. Men dette vet jo Ørjan, han er jo såpas medievant, så hvorfor han velger å lage bråk og styr ut av dette skjønner ikke jeg. Han burde i det minste for barnas skyld ikke lage noe bråk ut av sånt, når han vet at det bare fyrer opp under dickpics-historiene. Han som pappa bør ta såpas hensyn, når han først har gjort noe så idiotisk. 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å lyve? Det slår bare tilbake til en selv når det kommer for en dag. Burde ikke ØB ha lært av tidligere fadeser?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 timer siden, Flettfrid skrev:

Ja, jeg har fått med meg at Ramm hadde lagt ut først. Men jeg snakker om krigen mellom Ørjan og Mads, Ørjan la ut bevis på at pengene gikk til dyrebeskyttelsen. Å da la Mads ut bilde/info om tidligere dickpics.(Kan hende Ramm har gjort å, følger han ikke) Jeg har ikke fulgt meg på hva/når Ramm har lagt ut hva. 

At Ørjan løy om kontakt med Ramm blir en ting på siden av det at Mads måtte dra inn "grums", i stede for å innrømme at han hadde tatt feil. 

 

Den eneste som "tjener" på denne saken er Ørjan/Dyrebeskyttelsen, som får flere "kunder" på sine videohilsener og mere penger inn til Dyrebeskyttelsen. 

Sånn alt i alt så driter mann i gata i om Ørjan har sendt divkpics osv. Så dette "styret" er glemt igjen i løpet av noen dager. 

Mads Hansen skal ikke beklage, for han har ikke tatt feil. Saken han belyser er at Ørjan Burøe lyver om at Morten Ramm visste at pengene gikk til Dyrebeskyttelsen. 

Og nei, folk bryr seg om slibrighetene som Ørjan har holdt på med. Grunnen til at man ikke blir ferdig med saken et at Ørjan selv ikke har gjort opp for seg. Han har benektet grovheten og svartmalt ofrene. Alle burde lære først som sist at det å be om unnskyldning er det eneste rette. Da glemmer folk. Slik det er nå fremstår Ørjan Burøe enda verre i min bok, fordi han ikke er mann nok til å legge seg flat og  beklage, det er et mønster som gjentas og for hver gang får han mindre og mindre troverdighet. Til han til slutt har ingen. Der er vi nå. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 17.53, June_1 skrev:

"Men jeg er ikke overrasket over at Ørjan går rett i en offerrolle, at han er sjokkert og slikt. Det må han bare gjøre, det er som forventet".

Det han sa ☝️

Aner vi et mønster her?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...