Måne Rampelyset Skrevet 29. juni 2020 #801 Del Skrevet 29. juni 2020 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. juli 2020 #802 Del Skrevet 2. juli 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. juli 2020 #803 Del Skrevet 14. juli 2020 Årsregnskapet for 2019 er klart og det gikk ikke så veldig bra i fjor tydeligvis https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/3423994349.html Usikker på hva som er lov til å skrive i denne tråden, men dette er offentlig informasjon som nettavisen gjengir. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 14. juli 2020 #804 Del Skrevet 14. juli 2020 22 minutter siden, Justlooking skrev: Årsregnskapet for 2019 er klart og det gikk ikke så veldig bra i fjor tydeligvis https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/3423994349.html Usikker på hva som er lov til å skrive i denne tråden, men dette er offentlig informasjon som nettavisen gjengir. Ikke så rart med ryktet til ØB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. juli 2020 #805 Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Det gleder meg! edit: at han ikke har store inntekter fra showene sine. Glad for at Marna er frisk igjen. Endret 14. juli 2020 av Viking-girl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 14. juli 2020 #806 Del Skrevet 14. juli 2020 Er kanskje ikke rart at de hadde mindre inntekt i fjor. Dama var jo syk. De hadde nok å fokusere på synes jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. juli 2020 #807 Del Skrevet 14. juli 2020 42 minutter siden, Litenoggod skrev: Er kanskje ikke rart at de hadde mindre inntekt i fjor. Dama var jo syk. De hadde nok å fokusere på synes jeg Men utlevering og full eksponering av de to minste. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. juli 2020 #808 Del Skrevet 14. juli 2020 Marna hadde vel sykepenger over halve året vil jeg tro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. juli 2020 #809 Del Skrevet 14. juli 2020 Noen som har hørt teksten til «Krenka»? Er det Burøe de sier som nummer tre? 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 14. juli 2020 #810 Del Skrevet 14. juli 2020 4 timer siden, Justlooking skrev: Årsregnskapet for 2019 er klart og det gikk ikke så veldig bra i fjor tydeligvis https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/3423994349.html Usikker på hva som er lov til å skrive i denne tråden, men dette er offentlig informasjon som nettavisen gjengir. Ouch! En ting er nedgang i inntekt, en annen er jo at metoo-sakene blir dratt frem igjen. Han har virkelig ikke et godt rykte! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. juli 2020 #811 Del Skrevet 14. juli 2020 17 minutter siden, minimymlen skrev: Ouch! En ting er nedgang i inntekt, en annen er jo at metoo-sakene blir dratt frem igjen. Han har virkelig ikke et godt rykte! Nå skjønte jeg først ikke hva du mente for trodde artikkelen stoppet ved den avstemmingen som de vanligvis gjør. Men leste den på nytt og så den fortsatte under ... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 14. juli 2020 #812 Del Skrevet 14. juli 2020 2 minutter siden, Justlooking skrev: Nå skjønte jeg først ikke hva du mente for trodde artikkelen stoppet ved den avstemmingen som de vanligvis gjør. Men leste den på nytt og så den fortsatte under ... Neida, det er vel linket til 3-4 saker om hans metoo-eskapader, inkludert at manager Bakke saksøkte varslere. Det ser ikke pent ut, for å si det sånn. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2021 #813 Del Skrevet 1. desember 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/Rr4eb2/slutt-mellom-marna-haugen-og-oerjan-buroee Ja, da går de fra hverandre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2021 #814 Del Skrevet 1. desember 2021 Licorne skrev (47 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Rr4eb2/slutt-mellom-marna-haugen-og-oerjan-buroee Ja, da går de fra hverandre. Dagbladet skryter - vi var først ute. Nope..... KG var ute først 😄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. desember 2021 #815 Del Skrevet 1. desember 2021 Pæddan skrev (1 time siden): Dagbladet skryter - vi var først ute. Nope..... KG var ute først 😄 Jodel tror jeg var langt fremme i rekka over å være først. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 1. desember 2021 #816 Del Skrevet 1. desember 2021 1 hour ago, Pæddan said: Dagbladet skryter - vi var først ute. Nope..... KG var ute først 😄 Dagbladet har ikke skrevet en eneste kritisk artikkel om Burøe noen gang, så selvfølgelig gikk de til de/Se&Hør. For et par. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 1. desember 2021 #817 Del Skrevet 1. desember 2021 Og se hvor mange som bryr seg. Selv er jeg jo selvfølgelig lamslått av denne sjokkerende,super-overraskende nyheten. INGEN har sett dette komme. Ever. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 2. desember 2021 #818 Del Skrevet 2. desember 2021 Var helt sikker på at Marna ville forlate han etter den tidenes-ass oppførselen han hadde for seg, så ble ikke super overrasket når jeg så det..de har jo vært sammen i mange mange år, så tøft er det nok uansett💔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 2. desember 2021 #819 Del Skrevet 2. desember 2021 Triste nyheter!! Burøe og Marna er jo Norges superpar, så pene og søte sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 2. desember 2021 #820 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg ble glad på hennes veiene da jeg leste nyheten. At folk mener dette er trist er helt ufattelig! Jeg visste ingenting om fyren første gang jeg så de på en slags doku/reality (husker ikke hva det var) og han hadde helt usmakelig oppførsel ovenfor henne. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå