Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Lin11
22 minutter siden, Justlooking skrev:

Årsregnskapet for 2019 er klart og det gikk ikke så veldig bra i fjor tydeligvis https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/3423994349.html

Usikker på hva som er lov til å skrive i denne tråden, men dette er offentlig informasjon som nettavisen gjengir.

Ikke så rart med ryktet til ØB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg! 

edit: at han ikke har store inntekter fra showene sine. Glad for at Marna er frisk igjen. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke rart at de hadde mindre inntekt i fjor. Dama var jo syk. De hadde nok å fokusere på synes jeg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Litenoggod skrev:

Er kanskje ikke rart at de hadde mindre inntekt i fjor. Dama var jo syk. De hadde nok å fokusere på synes jeg 

Men utlevering og full eksponering av de to minste. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt teksten til «Krenka»? Er det Burøe de sier som nummer tre? 😆

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Justlooking skrev:

Årsregnskapet for 2019 er klart og det gikk ikke så veldig bra i fjor tydeligvis https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektskollaps-for-marna-haugen-og-orjan-buroe/3423994349.html

Usikker på hva som er lov til å skrive i denne tråden, men dette er offentlig informasjon som nettavisen gjengir.

Ouch! En ting er nedgang i inntekt, en annen er jo at metoo-sakene blir dratt frem igjen. Han har virkelig ikke et godt rykte!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, minimymlen skrev:

Ouch! En ting er nedgang i inntekt, en annen er jo at metoo-sakene blir dratt frem igjen. Han har virkelig ikke et godt rykte!

Nå skjønte jeg først ikke hva du mente for trodde artikkelen stoppet ved den avstemmingen som de vanligvis gjør. Men leste den på nytt og så den fortsatte under ... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Nå skjønte jeg først ikke hva du mente for trodde artikkelen stoppet ved den avstemmingen som de vanligvis gjør. Men leste den på nytt og så den fortsatte under ... 

Neida, det er vel linket til 3-4 saker om hans metoo-eskapader, inkludert at manager Bakke saksøkte varslere. Det ser ikke pent ut, for å si det sånn. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Pæddan skrev (1 time siden):

Dagbladet skryter - vi var først ute. Nope..... KG var ute først 😄

Jodel tror jeg var langt fremme i rekka over å være først.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pæddan said:

Dagbladet skryter - vi var først ute. Nope..... KG var ute først 😄

Dagbladet har ikke skrevet en eneste kritisk artikkel om Burøe noen gang, så selvfølgelig gikk de til de/Se&Hør. For et par. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og se hvor mange som bryr seg. Selv er jeg jo selvfølgelig lamslått av denne sjokkerende,super-overraskende nyheten. INGEN har sett dette komme. Ever. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt sikker på at Marna ville forlate han etter den tidenes-ass oppførselen han hadde for seg, så ble ikke super overrasket når jeg så det..de har jo vært sammen i mange mange år, så tøft er det nok uansett💔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad på hennes veiene da jeg leste nyheten. At folk mener dette er trist er helt ufattelig! Jeg visste ingenting om fyren første gang jeg så de på en slags doku/reality (husker ikke hva det var) og han hadde helt usmakelig oppførsel ovenfor henne. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...