Turkis Sau Skrevet 8. august 2022 #1941 Del Skrevet 8. august 2022 Tippsi skrev (8 minutter siden): Herremin for en triade..på inn og ut pust😅 Tror du må lese deg opp på hva "tirade" betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. august 2022 #1942 Del Skrevet 8. august 2022 Tippsi skrev (12 minutter siden): Herremin for en triade..på inn og ut pust😅 Hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 8. august 2022 #1943 Del Skrevet 8. august 2022 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Hva nå? Hun pratet bare om ferie, hverdag etter ferie, og om potensiell ny ferietur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 9. august 2022 #1944 Del Skrevet 9. august 2022 Blir rent utslitt av å se på henne. Det eneste som gjør henne lykkelig er å reise rundt på hotell og ferier. Allerede vært i syden en gang i sommer pluss denne ferien de kom fra nå, og enda har de tenkt seg på ny sydentur i slutten av mnd? Det er sykt i seg selv men legg til coronaregler som hun har blåst en lang marsj i på reisene sine, samt at veldig mange ikke har råd til EN ferie engang i år grunnet en tung vinter med høye strømutgifter, matutgifter and so on. Bortskjemt til tusen, sitter å griner når Toms far går bort, ikke fordi hun synes det er trist men fordi ferien hennes holdt på å gå i vasken pga dødsfallet. Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #1945 Del Skrevet 9. august 2022 non_stop skrev (42 minutter siden): Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. Det har vi konkludert med for leeenge siden 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 9. august 2022 #1946 Del Skrevet 9. august 2022 Hadde hun jobbet og hatt ett liv utenfor hjemmet, så hadde hun syntes at det er godt å være hjemme 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. august 2022 #1947 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) non_stop skrev (1 time siden): Blir rent utslitt av å se på henne. Det eneste som gjør henne lykkelig er å reise rundt på hotell og ferier. Allerede vært i syden en gang i sommer pluss denne ferien de kom fra nå, og enda har de tenkt seg på ny sydentur i slutten av mnd? Det er sykt i seg selv men legg til coronaregler som hun har blåst en lang marsj i på reisene sine, samt at veldig mange ikke har råd til EN ferie engang i år grunnet en tung vinter med høye strømutgifter, matutgifter and so on. Bortskjemt til tusen, sitter å griner når Toms far går bort, ikke fordi hun synes det er trist men fordi ferien hennes holdt på å gå i vasken pga dødsfallet. Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. De hadde også en ferietur til Østersund imellom der, og før Tyrkia var de på ferie i Danmark. Så det blir 5. ferietur iløpet av vår/sommer Endret 9. august 2022 av Saywhat 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 9. august 2022 #1948 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Tippsi skrev (På 7.8.2022 den 7.01): Stille før stormen?...merkelig stille, har vell vært uenigheter.,de vi ikke får høre om. Endret 9. august 2022 av Shila90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 9. august 2022 #1949 Del Skrevet 9. august 2022 Shila90 skrev (5 minutter siden): Får ikke slette denne… 😅🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #1950 Del Skrevet 9. august 2022 Saywhat skrev (11 timer siden): De hadde også en ferietur til Østersund imellom der, og før Tyrkia var de på ferie i Danmark. Så det blir 5. ferietur iløpet av vår/sommer Bra at hun, eller skal vi si han, har penger nok til å betale kalaset 😎🌞💖 Misunnelig? Jeg? Kan ikke falle meg inn i halvsøvne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. august 2022 #1951 Del Skrevet 9. august 2022 Istinde skrev (3 minutter siden): Bra at hun, eller skal vi si han, har penger nok til å betale kalaset 😎🌞💖 Misunnelig? Jeg? Kan ikke falle meg inn i halvsøvne! Det er ikke noe å være misunnelig på. Hadde jeg fått 1 mill i forskuddsarv hadde jeg forvaltet de annerledes bare. -Og ved bruk av 70-80’ på ferier iløpet av sommeren måtte jeg minst hatt 100’ i mnd i lønn. Men han lever mens han har de, og Heidi blir fornøyd. Hun sparer sine penger. Grei løsning! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 9. august 2022 #1952 Del Skrevet 9. august 2022 Saywhat skrev (2 minutter siden): Det er ikke noe å være misunnelig på. Hadde jeg fått 1 mill i forskuddsarv hadde jeg forvaltet de annerledes bare. -Og ved bruk av 70-80’ på ferier iløpet av sommeren måtte jeg minst hatt 100’ i mnd i lønn. Men han lever mens han har de, og Heidi blir fornøyd. Hun sparer sine penger. Grei løsning! Hun virker veldig økonomisk når hun snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. august 2022 #1953 Del Skrevet 9. august 2022 Axa skrev (7 minutter siden): Hun virker veldig økonomisk når hun snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill Hun trenger de til injeksjoner og dyrt hår 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #1954 Del Skrevet 9. august 2022 Axa skrev (7 minutter siden): Hun virker veldig økonomisk når hun snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill Som om at hun betaler noe.. Hun sa jo selv at det var Tom som betalte. Og da dem var på shopping, så sa hun til Tom at han måtte betale. Jadda, jeg tror jeg hørte riktig, for jeg reagerte på at hun ikke skulle betale selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #1955 Del Skrevet 9. august 2022 Saywhat skrev (2 minutter siden): Hun trenger de til injeksjoner og dyrt hår Burde brukt penger på fotpleie og gode sko. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. august 2022 #1956 Del Skrevet 9. august 2022 Istinde skrev (8 minutter siden): Burde brukt penger på fotpleie og gode sko. Absolutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. august 2022 #1957 Del Skrevet 9. august 2022 Istinde skrev (19 minutter siden): Som om at hun betaler noe.. Hun sa jo selv at det var Tom som betalte. Og da dem var på shopping, så sa hun til Tom at han måtte betale. Jadda, jeg tror jeg hørte riktig, for jeg reagerte på at hun ikke skulle betale selv. Tror hun bare kan spare sine penger ettersom hun hadde tilogm kortet til T når det var slutt. Han sa det selv på det det tidspunktet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. august 2022 #1958 Del Skrevet 10. august 2022 Skulle jeg reist og feriert så mye som henne, hadde jeg blitt stresset og lei. Alltid nye plasser man må til i stedet for å ta det litt med ro hjemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 12. august 2022 #1959 Del Skrevet 12. august 2022 Honey Dew skrev (På 10.8.2022 den 16.00): Skulle jeg reist og feriert så mye som henne, hadde jeg blitt stresset og lei. Alltid nye plasser man må til i stedet for å ta det litt med ro hjemme. Se der ja, no er hun stresset, alt for mye forandringer, for mye planer osv...ho er altså aldri fornøyd 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 12. august 2022 #1960 Del Skrevet 12. august 2022 Tippsi skrev (30 minutter siden): Se der ja, no er hun stresset, alt for mye forandringer, for mye planer osv...ho er altså aldri fornøyd 🙄 Eller er det så enkelt som at Tom skal få besøk av sønnen sin... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå