Hønemor74 Skrevet 6. januar 2021 #1001 Del Skrevet 6. januar 2021 Honey Dew skrev (44 minutter siden): Gjorde hun virkelig det???? Hva i himmelens navn tenker hun på? Det går fint å passe på hunden så den ikke pisser der den ikke skal. For et kvinnfolk. Hva blir det neste? Ja det gjorde hun , bikkja var i flexibånd å hun la det ut på snap . Å filma mens bikkja pissa der . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. januar 2021 #1002 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Hønemor74 skrev (35 minutter siden): Ja det gjorde hun , bikkja var i flexibånd å hun la det ut på snap . Å filma mens bikkja pissa der . Er det noen som kan sende filmen til menighetsrådet som hører til denne kirken? Jeg fatter ikke at et godt voksent menneske ikke har vett og forstand når det gjelder å vise respekt til de andre rundt seg. Hun turer frem som en bulldoser og gjør akkurat som det passer henne. Jeg har en liten mistanke om at hun kanskje gjør dette for å provosere. Skammelig, skammelig, skammelig. Endret 6. januar 2021 av Honey Dew 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 6. januar 2021 #1003 Del Skrevet 6. januar 2021 Honey Dew skrev (2 timer siden): Er det noen som kan sende filmen til menighetsrådet som hører til denne kirken? Jeg fatter ikke at et godt voksent menneske ikke har vett og forstand når det gjelder å vise respekt til de andre rundt seg. Hun turer frem som en bulldoser og gjør akkurat som det passer henne. Jeg har en liten mistanke om at hun kanskje gjør dette for å provosere. Skammelig, skammelig, skammelig. Vet ikke hvor det var annet enn i Trondheim . Det var på Snapchat så med mindre noen har tatt skjermopptak så er det borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty White Skrevet 6. januar 2021 #1004 Del Skrevet 6. januar 2021 Lademoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 6. januar 2021 #1005 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er riktignok forbudt å lufte hunder på kirkegården, en jeg tror virkelig ikke at kirkevergen eller andre i kirken kommer til å gjøre noe med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. januar 2021 #1006 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Twistdott skrev (8 timer siden): Det er riktignok forbudt å lufte hunder på kirkegården, en jeg tror virkelig ikke at kirkevergen eller andre i kirken kommer til å gjøre noe med dette. Forbudt? Her jeg bor er det lov med hunder på kirkegården, men de skal holdes i bånd og man skal opptre respektfullt. Endret 7. januar 2021 av FruRosa Tastefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 7. januar 2021 #1007 Del Skrevet 7. januar 2021 FruRosa skrev (3 timer siden): Forbudt? Her jeg bor er det lov med hunder på kirkegården, men de skal holdes i bånd og man skal opptre respektfullt. Vi går ikke på kirkegårder med vår hund fordi jeg er redd den skal gjøre fra seg .jeg søkte etter hundeloven, hund på kirkegård. § 6.Sikring av hund ved båndtvang m.m. I tiden fra og med 1. april til og med 20. august skal en hund bli holdt i bånd eller forsvarlig inngjerdet eller innestengt, slik at ikke den kan jage eller skade storfe, sau, geit, fjærfe, rein, hest eller vilt, herunder viltets egg, reir og bo. Kommunen kan gi forskrift om at hunder skal holdes i bånd eller forsvarlig innestengt eller inngjerdet a) i og i tilknytning til boligområder og handleområder, b) i parker, på kirkegårder, grav- og urnelunder, på og ved skoler, barnehager og anlegg for lek, idrett, sport eller rekreasjon, c) på og ved bestemt/angitte turstier, turveier, merkede skiløyper, leir- og rasteplasser, d) i bestemt angitte andre områder på land, i vann eller sjø som er allment benyttet som tur- og rekreasjonsområder, e) i hele eller deler av kommunen i bestemt angitt tidsrom når storfe, sau, geit eller hest normalt går ute, eller f) under ekstraordinære forhold som gjør båndtvang påkrevd for å beskytte viltet. Båndtvang etter bokstav c og d kan ikke fastsettes i større grad enn nødvendig og slik at hensynet til de som ønsker å ferdes med løs hund også ivaretas i tilstrekkelig grad, både hva angår omfang og geografisk spredning. Ved fastsettelse av båndtvang etter bokstav e og f kan båndtvang bare innføres i de områder av kommunen hvor husdyr har rett til å beite og faktisk beiter, eller hvor vilt man ønsker å beskytte har sitt leveområde. Båndtvang fastsatt i medhold av bokstav f må opphøre straks forholdene tilsier det. Der beite, natur- og rekreasjonsområder berører flere kommuner, bør disse samordne sine forskrifter. Kommunens innføring av båndtvang etter bokstav f kan påklages til fylkesmannen. Kommunen kan gi forskrift om at hunder ikke har adgang til barnehager, skolegårder, kirkegårder eller grav- og urnelunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. januar 2021 #1008 Del Skrevet 7. januar 2021 Twistdott skrev (29 minutter siden): Vi går ikke på kirkegårder med vår hund fordi jeg er redd den skal gjøre fra seg .jeg søkte etter hundeloven, hund på kirkegård. § 6.Sikring av hund ved båndtvang m.m. I tiden fra og med 1. april til og med 20. august skal en hund bli holdt i bånd eller forsvarlig inngjerdet eller innestengt, slik at ikke den kan jage eller skade storfe, sau, geit, fjærfe, rein, hest eller vilt, herunder viltets egg, reir og bo. Kommunen kan gi forskrift om at hunder skal holdes i bånd eller forsvarlig innestengt eller inngjerdet a) i og i tilknytning til boligområder og handleområder, b) i parker, på kirkegårder, grav- og urnelunder, på og ved skoler, barnehager og anlegg for lek, idrett, sport eller rekreasjon, c) på og ved bestemt/angitte turstier, turveier, merkede skiløyper, leir- og rasteplasser, d) i bestemt angitte andre områder på land, i vann eller sjø som er allment benyttet som tur- og rekreasjonsområder, e) i hele eller deler av kommunen i bestemt angitt tidsrom når storfe, sau, geit eller hest normalt går ute, eller f) under ekstraordinære forhold som gjør båndtvang påkrevd for å beskytte viltet. Båndtvang etter bokstav c og d kan ikke fastsettes i større grad enn nødvendig og slik at hensynet til de som ønsker å ferdes med løs hund også ivaretas i tilstrekkelig grad, både hva angår omfang og geografisk spredning. Ved fastsettelse av båndtvang etter bokstav e og f kan båndtvang bare innføres i de områder av kommunen hvor husdyr har rett til å beite og faktisk beiter, eller hvor vilt man ønsker å beskytte har sitt leveområde. Båndtvang fastsatt i medhold av bokstav f må opphøre straks forholdene tilsier det. Der beite, natur- og rekreasjonsområder berører flere kommuner, bør disse samordne sine forskrifter. Kommunens innføring av båndtvang etter bokstav f kan påklages til fylkesmannen. Kommunen kan gi forskrift om at hunder ikke har adgang til barnehager, skolegårder, kirkegårder eller grav- og urnelunder. Da er det kanskje forskjellig fra sted til sted ... Uansett lar man IKKE hunden tisse eller tråkke på gravpynt og blomster! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. januar 2021 #1009 Del Skrevet 7. januar 2021 Twistdott skrev (36 minutter siden): Vi går ikke på kirkegårder med vår hund fordi jeg er redd den skal gjøre fra seg .jeg søkte etter hundeloven, hund på kirkegård. § 6.Sikring av hund ved båndtvang m.m. I tiden fra og med 1. april til og med 20. august skal en hund bli holdt i bånd eller forsvarlig inngjerdet eller innestengt, slik at ikke den kan jage eller skade storfe, sau, geit, fjærfe, rein, hest eller vilt, herunder viltets egg, reir og bo. Kommunen kan gi forskrift om at hunder skal holdes i bånd eller forsvarlig innestengt eller inngjerdet a) i og i tilknytning til boligområder og handleområder, b) i parker, på kirkegårder, grav- og urnelunder, på og ved skoler, barnehager og anlegg for lek, idrett, sport eller rekreasjon, c) på og ved bestemt/angitte turstier, turveier, merkede skiløyper, leir- og rasteplasser, d) i bestemt angitte andre områder på land, i vann eller sjø som er allment benyttet som tur- og rekreasjonsområder, e) i hele eller deler av kommunen i bestemt angitt tidsrom når storfe, sau, geit eller hest normalt går ute, eller f) under ekstraordinære forhold som gjør båndtvang påkrevd for å beskytte viltet. Båndtvang etter bokstav c og d kan ikke fastsettes i større grad enn nødvendig og slik at hensynet til de som ønsker å ferdes med løs hund også ivaretas i tilstrekkelig grad, både hva angår omfang og geografisk spredning. Ved fastsettelse av båndtvang etter bokstav e og f kan båndtvang bare innføres i de områder av kommunen hvor husdyr har rett til å beite og faktisk beiter, eller hvor vilt man ønsker å beskytte har sitt leveområde. Båndtvang fastsatt i medhold av bokstav f må opphøre straks forholdene tilsier det. Der beite, natur- og rekreasjonsområder berører flere kommuner, bør disse samordne sine forskrifter. Kommunens innføring av båndtvang etter bokstav f kan påklages til fylkesmannen. Kommunen kan gi forskrift om at hunder ikke har adgang til barnehager, skolegårder, kirkegårder eller grav- og urnelunder. Noen kirkegårder har helt forbud mot hunder på kirkegården, mens du kan ta hunden med deg inn på andre kirkegårder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 7. januar 2021 #1010 Del Skrevet 7. januar 2021 Forbudt eller ei, jeg tror ikke at noen kan fortelle denne damen hva som er lov eller ikke. Jeg tror hun hever seg over det meste, så vil hun gå på kirkegård med hund så gjør hun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 7. januar 2021 #1011 Del Skrevet 7. januar 2021 Twistdott skrev (1 minutt siden): Forbudt eller ei, jeg tror ikke at noen kan fortelle denne damen hva som er lov eller ikke. Jeg tror hun hever seg over det meste, så vil hun gå på kirkegård med hund så gjør hun det Du blir bare blokkert om du sier noe hun ikke vil høre. Så en lang trade på snap om uønskede tilbakemeldinger og kjipe folk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 8. januar 2021 #1012 Del Skrevet 8. januar 2021 Minni75 skrev (På 1.10.2020 den 19.09): Hun er ikke den som drikker så mye da men. Det kan du kanskje se og høre på snap idag. God og brisen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. januar 2021 #1013 Del Skrevet 8. januar 2021 Snowflakes skrev (31 minutter siden): Det kan du kanskje se og høre på snap idag. God og brisen Hun er jo edru på det hun har postet på snapp til nå i dag, de snakker om at de skal ta seg en øl i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 8. januar 2021 #1014 Del Skrevet 8. januar 2021 Flettfrid skrev (2 timer siden): Hun er jo edru på det hun har postet på snapp til nå i dag, de snakker om at de skal ta seg en øl i kveld. Edru ja😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. januar 2021 #1015 Del Skrevet 8. januar 2021 Snowflakes skrev (1 minutt siden): Edru ja😆 Ja, hun er jo bare mild og rolig der. Når hun har drukket blir det ett helt annet nivå🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 9. januar 2021 #1016 Del Skrevet 9. januar 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Ja, hun er jo bare mild og rolig der. Når hun har drukket blir det ett helt annet nivå🙈 Hadde selv en mor som var alkoholiker, og ser veldig godt tegnene. Sløve øyne som beveger seg litt saktere. Snøvling, litt opp i toneleie. Hun var ikke full, men smålig beruset. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 9. januar 2021 #1017 Del Skrevet 9. januar 2021 Snowflakes skrev (10 timer siden): Edru ja😆 Snowflakes skrev (6 timer siden): Hadde selv en mor som var alkoholiker, og ser veldig godt tegnene. Sløve øyne som beveger seg litt saktere. Snøvling, litt opp i toneleie. Hun var ikke full, men smålig beruset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 9. januar 2021 #1018 Del Skrevet 9. januar 2021 Ut og ta en øl? Er vel ingen steder en får kjøpt alkohol nå, bortsett fra polet og butikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. januar 2021 #1019 Del Skrevet 9. januar 2021 Dame 67 skrev (2 timer siden): Ut og ta en øl? Er vel ingen steder en får kjøpt alkohol nå, bortsett fra polet og butikker! Ingen som har sagt noe om å ut å ta en øl, Tom hadde kjøpt gresk øl til de som de skulle drikke til middagen på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. januar 2021 #1020 Del Skrevet 9. januar 2021 Snowflakes skrev (9 timer siden): Hadde selv en mor som var alkoholiker, og ser veldig godt tegnene. Sløve øyne som beveger seg litt saktere. Snøvling, litt opp i toneleie. Hun var ikke full, men smålig beruset. Så for at moren din var alkoholiker er Heidi full på snappen hun la ut i kvelninga i går. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå