Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Svennis skrev (1 time siden):

Er folk med på å sende en melding til treningssenteret hvor Heidi trener og gi dem beskjed at ho kommer fra Trondheim? Om de får mange klager, tar de nok kontakt med ho.

Jeg er med

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det blir for drøyt å drive på med slik sladring som dere snakker om. Er det noe forbud mot å gjøre det? Koronapolitiet er de verste folkene syntes jeg.  Jeg er enig i at det ikke er noe særlig lurt av henne å drive på slik hun gjør, men gjør hun noe ulovlig? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

s.h skrev (11 timer siden):

Hva er historien med dama her egentlig?  Jobb? Diagnoser? Plastisk kirurgi? 

NEI never ever, JA JA JA, JA JA JA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (15 timer siden):

Brødbaking med de nydelige og coronavennlige neglene også ser jeg 🤢

Når man lager dansk rugbrød så knar man ikke deigen med henden. Man rører den bare godt sammen og hellet over i smurte former, hevet og steker 😊 så der får du nok ikke tatt henne på noe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (11 timer siden):

Når man lager dansk rugbrød så knar man ikke deigen med henden. Man rører den bare godt sammen og hellet over i smurte former, hevet og steker 😊 så der får du nok ikke tatt henne på noe.

Ekkelt uansett å lage mat med sånne heksenegler🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babla rant over pga gårsdagens farmen. Har ikke sett det, eller han det gjelder, men hvor er innsikten? Jeg husker nemlig charter feber, som ikke er et konkurranseprogram, eg bare kos. Dama var helt gal, måten ho behandlet dansken og hvordan hun oppførte seg. Hadde vært morsomt å sett ho på farmen, og hvor gæærnt det kan gå. Er en grunn til at hun takker nei

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 13.2.2021 den 11.03):

NEI never ever, JA JA JA, JA JA JA

Nevee ever hva? 

Heidi har jobbet som frisør frem til belastningsskaden i skulder/nakke ble for stor og hun ble etterhvert ufør etter operasjoner som ilke ble vellykket 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Nevee ever hva? 

Heidi har jobbet som frisør frem til belastningsskaden i skulder/nakke ble for stor og hun ble etterhvert ufør etter operasjoner som ilke ble vellykket 

Har aldri hørt henne klage over smerter i nakke og skuldre 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (1 minutt siden):

Har aldri hørt henne klage over smerter i nakke og skuldre 

Hun trener jevnlig for å holde smerter i sjakk, må vedlikeholdstrene for at smertene ikke skal bli for ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (55 minutter siden):

Babla rant over pga gårsdagens farmen. Har ikke sett det, eller han det gjelder, men hvor er innsikten? Jeg husker nemlig charter feber, som ikke er et konkurranseprogram, eg bare kos. Dama var helt gal, måten ho behandlet dansken og hvordan hun oppførte seg. Hadde vært morsomt å sett ho på farmen, og hvor gæærnt det kan gå. Er en grunn til at hun takker nei

Nei, selvinnsikt er no dritt 😂😅Imponerende hvor gærent det kan bli

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (59 minutter siden):

Nevee ever hva? 

Heidi har jobbet som frisør frem til belastningsskaden i skulder/nakke ble for stor og hun ble etterhvert ufør etter operasjoner som ilke ble vellykket 

Det er ihvertfall ikke sant. Som jeg vet har hun ikke jobbet fra 2012, og når hun begynte å bli kjent i 15 var hun i tiltak og klagde på nav som truet med å ta fra henne støtte hvis hun ikke tok jobb. Fra påsken 17 hvor hun var i tiltak på skole, og fikk beskjed om å gå hjem. Dette la hun ut på snap. Etter det har hun skyldt på psyken

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Hun trener jevnlig for å holde smerter i sjakk, må vedlikeholdstrene for at smertene ikke skal bli for ille.

Holder ikke smerter i sjakk med den feiltreningen hun gjør. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (25 minutter siden):

Det er ihvertfall ikke sant. Som jeg vet har hun ikke jobbet fra 2012, og når hun begynte å bli kjent i 15 var hun i tiltak og klagde på nav som truet med å ta fra henne støtte hvis hun ikke tok jobb. Fra påsken 17 hvor hun var i tiltak på skole, og fikk beskjed om å gå hjem. Dette la hun ut på snap. Etter det har hun skyldt på psyken

Hun som alle andre som blir ufør må gjennom Aap perioder, arbeidsutprøving osv. Noe som tar fra ett par år til 7-8 år. 

Hun er operert i skulder/nakke for slitasjeskade grunnet yrket frisør. Det der har hun selv fortalt på sin snapp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Hun som alle andre som blir ufør må gjennom Aap perioder, arbeidsutprøving osv. Noe som tar fra ett par år til 7-8 år. 

Hun er operert i skulder/nakke for slitasjeskade grunnet yrket frisør. Det der har hun selv fortalt på sin snapp.

Litt vondt i vilja også 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...