Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Hurumheiti skrev (4 timer siden):

Litt vondt i vilja også 😉

Man får ikke uføretrygd pga. vondt i vilja. 🙄 Dette er en sånn typisk kommentar som gjør at mange tror uføre er late snyltere. Om du blir syk selv, hadde du likt å bli mistenkeliggjort? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (5 timer siden):

Man får ikke uføretrygd pga. vondt i vilja. 🙄 Dette er en sånn typisk kommentar som gjør at mange tror uføre er late snyltere. Om du blir syk selv, hadde du likt å bli mistenkeliggjort? 

Nja. Jeg er syk, leddgikt. Er i jobb - fordi jeg vil. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurumheiti skrev (3 timer siden):

Nja. Jeg er syk, leddgikt. Er i jobb - fordi jeg vil. 

Så fantastisk heldig du er som greier det! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 minutter siden):

Så fantastisk heldig du er som greier det! 

Er mange som klarer det. Og så er det mange som ikke klarer det. Vi er forskjellige 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi er tilbake til sitt gamle jeg på snap ja... Skvetter skikkelig om man åpner storyen hennes med litt høy lyd. Ingen skal kritisere henne for å dra til Brekstad for å få trent, nei. Så det, så!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvermerjeg skrev (2 minutter siden):

Heidi er tilbake til sitt gamle jeg på snap ja... Skvetter skikkelig om man åpner storyen hennes med litt høy lyd. Ingen skal kritisere henne for å dra til Brekstad for å få trent, nei. Så det, så!

Har hun noensinne tatt selvkritikk?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (9 minutter siden):

Har hun noensinne tatt selvkritikk?

Nei... Hun sier jo at alle slike kommentarer blir slettet. Hun velger jo selv å være en offentlig person og å legge ut at hun reiser til Brekstad for å kunne trene. Da bør man tåle litt kritikk spør du meg. Sånn er det tydelig ikke i hennes verden. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker KUN om hva som er det beste for HENNE.

At covid 19 er "vi", ikke "MÆ", har hun ikke forstått.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis du lurer på hvorfor... kan du sende meg en privat melding, der du er saklig og respektfull", sier Heidi på snap. 

Etterfulgt (med pekefingeren hissende mot kamera) "Hva jeg gjør, har du faen ikke noe med!!". 

Ja ok..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

June_1 skrev (22 minutter siden):

"Hvis du lurer på hvorfor... kan du sende meg en privat melding, der du er saklig og respektfull", sier Heidi på snap. 

Etterfulgt (med pekefingeren hissende mot kamera) "Hva jeg gjør, har du faen ikke noe med!!". 

Ja ok..

Vi har faktisk noe med hva hun gjør når hun gir blaffen i alle anbefalinger midt i en pandemi!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis der er flere som tenker som Heidi, når skal vi bli kvitt pandemien da?  Det er ikke mæ men oss, kan hun ikke snart forstå det? Kjenner jeg blir oppgitt !  Hun sier hun har lest reglene for Trondheim og Ørlandet. Og sier det er opp til hver enkel til og tolke reglene. Det er vel ikke det🙈Unødvendige reiser ut av kommunen, det betyr at det er unødvendig å besøke mora si og treningsentre i en annen kommune ! 
jeg personlig har truffet barnebarn og sønnen min to ganger i fjor. Når vi kan treffes igjen vet vi ikke. 
Men vi tolker ikke reglen i våres favør heller da....

Endret av Dame 67
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svennis skrev (6 minutter siden):

Hadde gitt mye for å se ho en dag på snap, uten sminke. Må være tungt å ha på 20kg sminke hver dag.

Hadde aldri orket dra på trening så sminka hvertfall.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ukes tid siden var hun ikke like tungt sminket, og hadde håret opp i en hestehale/dult. Syns hun så sååå mye flottere ut med mindre sminke! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (1 time siden):

Hadde gitt mye for å se ho en dag på snap, uten sminke. Må være tungt å ha på 20kg sminke hver dag.

Hun legger jo ut bilde på ig en gang i året for likes. Hvor hun viser seg usminket med det overfylte ansiktet sitt. Med en eller annen tekst. Clean&fresh «naturlige meg» 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Instaheidi er flink å da, til å klage! Uansett hvem og hvor så er det klaging. Hun er så heldig å ha en mor, ikke alle har det i en alder av 55, men klager. Det er vel bare 1 ting hun ikke klager på, og det er lite og avlangt, og kan stikkes inn en terminal. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (På 12.2.2021 den 18.20):

Er folk med på å sende en melding til treningssenteret hvor Heidi trener og gi dem beskjed at ho kommer fra Trondheim? Om de får mange klager, tar de nok kontakt med ho.

gikk ikke så bra med svertekampanjen deres eller...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den sminka er helt krise i dag.. Det er nesten så jeg kunne ønske at hun ble stylet av en «proff» en dag, slik at hun kunne se hvor fin hun kunne blitt med så mye mindre sminke :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 11.2.2021 den 14.23):

Leppene er nå helt lik The Joker faktisk. Hun skulle hatt prisen for mest fylte Restylaneansikt i Norge. 

Nå er det helt krise på bildet idag. Værre en Jan Thomas, jo. Skjønner ikke hvordan huden tar imot all den fillern i kinna, jeg. Hadde vært spennende å sett instaheidi uten filler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...