Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Nana skrev (På 12.4.2021 den 16.41):

Syns snappene generelt kan oppsummeres med

1. Hello-Hello

2. Love you så gæli

3. Hate it så gæli

4. Wha-te- verrr

5. Nok om det

6. Pekefinger (y-y-y)

Ikke glem no-brain damer

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame 67 skrev (9 timer siden):

Eller det tristeste...........

Aldri hørt noen som har så dårlig ordforråd som Instaheidi 

Endelig fler som sier d👌👌

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (På 10.4.2021 den 15.13):

Skjønner ikke helt hvorfor hun er på snap. Tåler ikke noe. Samme hva folk sier til henne så er det feil 

 

Million skrev (6 timer siden):

Jeg følger henne på instagram, men har aldri falt meg inn å kommentere noe til henne, nei 😆

Fordi hun har et helt eeeekstremt behov for oppmerksomhet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (På 25.3.2021 den 9.38):

Men hun kan ikke dra til moren på brekstad å trene. I Trondheim kan hun trene 😊. Men Tom kan vel ikke trene i Trondheim 🤔

Tom kan ikke trene i trondheim,jeg tenker at noen må kontakte de på fresh lade arena! Sjøl drar hu til brekstad når d stenger i trøndelag,like forkastelig det.hu ska ikke klage på charter-svein hu ihvertfall

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (12 timer siden):

Tom kan ikke trene i trondheim,jeg tenker at noen må kontakte de på fresh lade arena! Sjøl drar hu til brekstad når d stenger i trøndelag,like forkastelig det.hu ska ikke klage på charter-svein hu ihvertfall

Hvis Tom har bostedadresse i Trondheim, kan han vel trene på treningssenter der.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (9 timer siden):

Hvis Tom har bostedadresse i Trondheim, kan han vel trene på treningssenter der.

 

Han har bostedsadresse sørpå han,men ettersendelse av post er noe annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig morgenrant om hvor lei hun er av all smitten på østlandet. At østlendingene ikke følger snitteverntiltak. Skulle likt å høre hva hun selv mener hun har bidratt med i denne dugnaden.... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAMLMI skrev (8 timer siden):

Hyggelig morgenrant om hvor lei hun er av all smitten på østlandet. At østlendingene ikke følger snitteverntiltak. Skulle likt å høre hva hun selv mener hun har bidratt med i denne dugnaden.... 

ja reise til annen kommune for å trene gjorde hun jo . Hun og tom lever jo som vanlig med trening selv da han kom fra område med mye smitte . Ikke annet enn hva hun selv behøver har hun gnåla om . En ting er sikkert . Empatisk er hun hvertfall ikke å slik jeg tolker hennes snap oppdateringer . Selvsentrert og egoistisk oppfatter jeg henne 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (47 minutter siden):

ja reise til annen kommune for å trene gjorde hun jo . Hun og tom lever jo som vanlig med trening selv da han kom fra område med mye smitte . Ikke annet enn hva hun selv behøver har hun gnåla om . En ting er sikkert . Empatisk er hun hvertfall ikke å slik jeg tolker hennes snap oppdateringer . Selvsentrert og egoistisk oppfatter jeg henne 

Ja, helt enig. Hun gikk veldig hardt ut mot andre, og hva andre må gjøre. Men hun selv gjør jo akkuratt som hun vil. Reiser, trener, shopper, dropper munnbind osv osv. Hvis alle oppførte seg som henne hadde det vært langt værre tilstander her i Norge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAMLMI skrev (På 16.4.2021 den 10.25):

Hyggelig morgenrant om hvor lei hun er av all smitten på østlandet. At østlendingene ikke følger snitteverntiltak. Skulle likt å høre hva hun selv mener hun har bidratt med i denne dugnaden.... 

Ikke østlendingene som er problemet, ref Heidi, men de som bor på Stovner er problemet og årsaken til smittespredningen. Kanskje hun glemmer at de som bor på Stovner gjerne har flere mennesker i husholdningen og færre kvadratmeter å oppholde seg på, samt at mange har jobber i utsatte yrker samt er avhengige av kollektivtransport? Alle trønderne jeg kjenner lever som normalt med festing i helgene, hytteturer og annet sosialt samvær og er kjempestolte over sine lave smittetall. Det er helt tilfeldig at smitten ikke er større i Trondheim, det er iallefall ikke fordi de tar forholdsregler.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (31 minutter siden):

Ikke østlendingene som er problemet, ref Heidi, men de som bor på Stovner er problemet og årsaken til smittespredningen. Kanskje hun glemmer at de som bor på Stovner gjerne har flere mennesker i husholdningen og færre kvadratmeter å oppholde seg på, samt at mange har jobber i utsatte yrker samt er avhengige av kollektivtransport? Alle trønderne jeg kjenner lever som normalt med festing i helgene, hytteturer og annet sosialt samvær og er kjempestolte over sine lave smittetall. Det er helt tilfeldig at smitten ikke er større i Trondheim, det er iallefall ikke fordi de tar forholdsregler.

De tester seg nok ikke i den grad de gjør på Østlandet, derfor slipper de unna tiltak. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (På 17.4.2021 den 10.29):

Ikke østlendingene som er problemet, ref Heidi, men de som bor på Stovner er problemet og årsaken til smittespredningen. Kanskje hun glemmer at de som bor på Stovner gjerne har flere mennesker i husholdningen og færre kvadratmeter å oppholde seg på, samt at mange har jobber i utsatte yrker samt er avhengige av kollektivtransport? Alle trønderne jeg kjenner lever som normalt med festing i helgene, hytteturer og annet sosialt samvær og er kjempestolte over sine lave smittetall. Det er helt tilfeldig at smitten ikke er større i Trondheim, det er iallefall ikke fordi de tar forholdsregler.

Jeg er trønder og bor rett utenfor Trondhein. Lever IKKE som normalt. Ingen av de jeg kjenner her lever som normalt heller. Så jeg lurer litt på hva slags folk du kjenner her i trøndelag..

Endret av Salmonella
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salmonella skrev (1 minutt siden):

Jeg er trønder og bor rett utenfor trøndelag. Lever IKKE som normalt. Ingen av de jeg kjenner her lever som normalt heller. Så jeg lurer litt på hva slags folk du kjenner her i trøndelag..

Dobbeltsvar.

Endret av Salmonella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (3 minutter siden):

Jeg er trønder og bor rett utenfor trøndelag. Lever IKKE som normalt. Ingen av de jeg kjenner her lever som normalt heller. Så jeg lurer litt på hva slags folk du kjenner her i trøndelag..

Ble feil i svar..

Endret av Salmonella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever overhode ikke som normalt i Trondheim, ofte mange som tester seg også. Det var HØY smitte i Trondheim i desember, de tallene hadde aldri sunket om alle levde som normalt. At noen få ****** gjør det, betyr ikke at alle gjør det. Tydeligvis noen som svarer før de har lest statistikk og aviser. 

Endret av Visvas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FotbaIlflua skrev (På 17.4.2021 den 10.29):

Ikke østlendingene som er problemet, ref Heidi, men de som bor på Stovner er problemet og årsaken til smittespredningen. Kanskje hun glemmer at de som bor på Stovner gjerne har flere mennesker i husholdningen og færre kvadratmeter å oppholde seg på, samt at mange har jobber i utsatte yrker samt er avhengige av kollektivtransport? Alle trønderne jeg kjenner lever som normalt med festing i helgene, hytteturer og annet sosialt samvær og er kjempestolte over sine lave smittetall. Det er helt tilfeldig at smitten ikke er større i Trondheim, det er iallefall ikke fordi de tar forholdsregler.

 

Solatilola skrev (På 17.4.2021 den 11.01):

De tester seg nok ikke i den grad de gjør på Østlandet, derfor slipper de unna tiltak. 


Kjenner veldig sterkt at jeg egentlig burde holde meg for god til å kommentere. Men ærlig talt, skal dere ta insta Heidi, og slenge rundt dere med fakta bør dere iallfall passe på at dere vet fakta. Håner Heidi, men er verre selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masiasi skrev (7 minutter siden):

 


Kjenner veldig sterkt at jeg egentlig burde holde meg for god til å kommentere. Men ærlig talt, skal dere ta insta Heidi, og slenge rundt dere med fakta bør dere iallfall passe på at dere vet fakta. Håner Heidi, men er verre selv. 

Merkelig....

Jeg kan ikke se at IH har blitt hetset i de to innleggene du siterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (25 minutter siden):

Merkelig....

Jeg kan ikke se at IH har blitt hetset i de to innleggene du siterer.

Greit, i det siste stemmer det, men ser du det virkelig ikke i det øverste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masiasi skrev (44 minutter siden):

 


Kjenner veldig sterkt at jeg egentlig burde holde meg for god til å kommentere. Men ærlig talt, skal dere ta insta Heidi, og slenge rundt dere med fakta bør dere iallfall passe på at dere vet fakta. Håner Heidi, men er verre selv. 

Jeg skrev at testingen ikke er like stor i Trondheim ellers hadde det også blitt stengt der. Etter det jeg får sjekket(fordi statistikk på antall testede er tatt bort) tester de 1/3 i Trondheim i forhold til min kommune som er stengt. Og antall positive ligger under Trondheim sine ant  positive. Tror ikke korona ser ann kommuner, heller. Her jeg bor er folk så «flinke» som det går ann, og det er de sikkert i Trondheim også. Når det blir tillagt ting jeg ikke har sagt kan jeg si såpass at jeg har ikke levd normalt siden februar 2020. Utifra det jeg ser på snap lever IH akkurat som før, trening 4 dager i uka, shopping, kosmetiske behandlinger. Hotelltur og sammen med folk akkurat som før

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...