Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Lula skrev (1 minutt siden):

Poenget mitt er vel at vi ikke vet hva naboene til IH tenker om hekklipping på søndager. Og at min personlige erfaring er at mange ikke bryr seg så mye om dette, og jeg er glad for mangelen på regelryttere i eget nabolag.  Mulig du misset det.

Det betyr ikke noe hva naboene til IH sin mor mener eller ikke mener! 

Det er ULOVLIG å bråke på søndager, og som influenser gir det feil signaler at IH viser at de gir blaffen i lover og regler.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Det betyr ikke noe hva naboene til IH sin mor mener eller ikke mener! 

Det er ULOVLIG å bråke på søndager, og som influenser gir det feil signaler at IH viser at de gir blaffen i lover og regler.

Jada. Skjønner du blir oppbragt over dette!
Tillat meg å ikke bli like oppbrakt. 
Det er mange feil signaler man ikke bør sende når man har en offentlig profil. Dette er ikke en av dem som krever bruk av STORE BOKSTAVER etter min mening 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lula skrev (2 timer siden):

Poenget mitt er vel at vi ikke vet hva naboene til IH tenker om hekklipping på søndager. Og at min personlige erfaring er at mange ikke bryr seg så mye om dette, og jeg er glad for mangelen på regelryttere i eget nabolag.  Mulig du misset det.

Det er allikevel forbudt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca34 skrev (På 30.5.2021 den 2.12):

Han skulle hatt diplom, for hun oppfører seg garantert sånn til han og, eller det har jeg jo sett med egne øyner😅

Komisk når hun legger ut at dem har kosekveld å nyyyter fredagen,når han samtidig er ut å sykkler på ny-sykkelen....man må høre på alt hun IKKE sier,så tenker sannheten blir en annen

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (9 minutter siden):

Komisk når hun legger ut at dem har kosekveld å nyyyter fredagen,når han samtidig er ut å sykkler på ny-sykkelen....man må høre på alt hun IKKE sier,så tenker sannheten blir en annen

Hva snakker du om  nå, noe nylig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (11 timer siden):

Hva snakker du om  nå, noe nylig?

Ja,sist han var her nå,så la hu ut på snap at dem kooosa seg med reker å hadde en nyyydlich aften,men han va jo ut her å sykkla

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så kleint som de siste snappene, halvnakne i Toms seng på brakka.

At godt voksne mennesker vil fremstille seg selv sånn ...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (14 minutter siden):

Noe så kleint som de siste snappene, halvnakne i Toms seng på brakka.

At godt voksne mennesker vil fremstille seg selv sånn ...

Uff,ble flau jeg🙈🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (25 minutter siden):

Uff,ble flau jeg🙈🙈

Når hun sier at hun hadde dødd, dødd, dødd hvis det var en av hennes unger på paradise? Mens hun ligger med en løs bh og silikonpuppene henger inni kamera. Jeg har ennå til gode å se de på paradise oppfører seg noe av det hun har gjort mens hun har vært på snap.  

Endret av Snowflakes
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Noe så kleint som de siste snappene, halvnakne i Toms seng på brakka.

At godt voksne mennesker vil fremstille seg selv sånn ...

Mens hun hysjer på tom allerede. At han gidder! Hva er prislappen han må betale for henner på tur. Fullstendig renovering av ansiktet før hun kom og nytt løshår. Skjønner han må stå på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 3.6.2021 den 16.57):

Det betyr ikke noe hva naboene til IH sin mor mener eller ikke mener! 

Det er ULOVLIG å bråke på søndager, og som influenser gir det feil signaler at IH viser at de gir blaffen i lover og regler.

Take a chill pill..herregud🥸 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en gang viser hun at det ikke er respekt for andre i det hele tatt . dama inne på butikken tydelig viste med både kroppsspråk og ord at hun ikke ville bli filma , det dreit a i !! Hun snakka ikke norsk så det er sikkert ingen i Norge som kjenner a var unskyldningen. Hva så ? Hun kan jo uansett ikke vite om Heidi er norsk eller ikke . Blir kvalm. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 20.4.2021 den 16.04):

Da hadde jeg byttet treningsstudio i frykt for å ende opp som ufrivillig linselus i bakgrunnen på et av disse bildene og videoene hennes. Uansett hvem det er snakk om så blir jeg alltid utilpass når jeg ser folk dra opp mobilen foran speilet i studioene. Rart at det i det hele tatt er lov

Hun filmet jo hele runden på glassverket i går,å da var det ei dame der som reagerte,og sa tydelig fra at hun ikke ville bli filmet,da ble instaheidi sur da,å var ganske frekk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Har hun ikke noe kontakt med datteren sin? Hun har virket så glad de gangene hun har snakket om at hun har tilbragt tid sammen med henne. Vet ikke om hun har flere barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nana skrev (På 11.2.2021 den 15.59):

Jeg også er avhengig av treningssenter, gruppetrening og PT. Har aldri klart å trene på egenhånd og hater å gå tur etc. Gikk rett vest når sentrene ble stengt i fjor, men.. nå er de fremdeles stengt og jeg, som hater å trene på egenhånd, trener hjemme med onlinetrening nesten hver dag. Hvem hadde trodd, men det viste seg å være mer produktivt faktisk å finne frem til treningsmåter som fungerer enn å være sur og irritert. Derfor blir jeg så hiiimla provosert over den sytingen. Det gjelder oss alle, ikke bare henne. 

Samme med overgangsalder.. jeg kom i altfor tidlig overgangsalder og det var et h....te å finne riktige hormoner, sorg over barnløshet etc.. men det er jo bare å kjøre på til man finner noe som funker. Humørsvingningene og hetetoktene er grusomme, men hun er vel i en alder der det er forventet at overgangsalderen skal gjøre sitt inntog? Hvorfor dette maset? Alle kvinner gjennomgår overgangsalder, noen med få symptomer andre med mange. 

Nøyaktig likt med brukket håndledd og tannproblemer... ja, det er kjempevondt. Kostbart. Men, det skjer i løpet av et liv. Ting skjer gjerne oppå hverandre. Jeg kikker ikke innom henne så ofte, men har fått med meg de store trekkene og blir faktisk provosert av at det går an å bli så sint/oppgitt/angstfull av så små ting, når andre opplever alvorlig sykdom, dødsfall og mye verre ting.

Ja, man skal ikke sammenligne. «Små» problemer kan virke overveldende. Ja, jeg vet at hun sliter. Men det handler om å stikke en finger i jorden, realitetsorientere seg og se på hva som er viktig her i verden. Og det er ikke nødvendigvis seg selv og egne problemer. Kanskje det går an å i det minste prøve å fokusere på det positive, det som fungerer. Kanskje det går an å glede seg over at man faktisk har det trygt og godt og ikke ligger og dupper i en gummibåt i Middelhavet eller må gå barfot i sandaler i snøen.

Kanskje det går an å puste før man går i krisemodus for hver eneste lille ting som ikke går etter planen. Er ikke det en av teknikkene man lærer for å håndtere angst og lignende? Sortere problemer, evt skrive ned hva som også er bra, puste og innse at man kan ikke kontrollere livet?

Jeg sier ikke at hun har det enkelt, og jeg har forståelse for at man har ulike grenser for hva man kan tåle, men nå har det vært sammenhengende «katastrofer» i månedsvis. I det minste, om ikke annet, bruk munnbind riktig, og hold deg innenfor kommunegrensen som oss andre. Det går an å trene hjemme. Hun har til og med vist videoer med tips for hjemmetrening. At hun orker å gjøre hver dag til en katastrofe, når det faktisk er mulig å løfte blikket bare bittelitt.

Beklager hvis jeg virker uempatisk, men akkurat her klarer jeg ikke hoste opp mer enn 30% medfølelse.

Jeg kjenner ikke til Heidi, så jeg vet ikke, men det jeg vet er at en liten hendelse kan få glasset til å velte hvis det allerede er overfylt. Hvis man sliter psykisk fra før så er det ofte ikke så mye som skal til. Det handler ikke om å være svak og sytete, men rett og slett om at man lettere blir overveldet av mindre når man fra før ikke har det bra. Det er ikke plass til mer vann når glasset allerede er fylt opp. Da renner det over. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (47 minutter siden):

Har hun ikke noe kontakt med datteren sin? Hun har virket så glad de gangene hun har snakket om at hun har tilbragt tid sammen med henne. Vet ikke om hun har flere barn? 

Hun har to døtre. Er av og til på besøk hos den ene og barnebarna. Har visst ikke kontakt med hun andre. Datteren vil ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 24.6.2021 den 2.48):

Jeg kjenner ikke til Heidi, så jeg vet ikke, men det jeg vet er at en liten hendelse kan få glasset til å velte hvis det allerede er overfylt. Hvis man sliter psykisk fra før så er det ofte ikke så mye som skal til. Det handler ikke om å være svak og sytete, men rett og slett om at man lettere blir overveldet av mindre når man fra før ikke har det bra. Det er ikke plass til mer vann når glasset allerede er fylt opp. Da renner det over. 

Helt enig,du beskriver det meget bra,å ja,hvordan orker man å lage hver dag til en katastrofe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg forstår ikke hvem Restylantør i Trondheim som fyller så voldsomt med filler. Ref bilde idag. Skjønner faktisk ikke at de vil ødelegge ryktet sitt fullstendig. «Heidi kommer inn i sjappa» Kosmetologen: vil du ha en liten oppfriskning? i ansiktet.  Heidi: det blir konge, bare 1-2 liter ida da sjø 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...