Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Oppland skrev (4 minutter siden):

Da jeg var innom snap og så, ble jeg flau på hennes vegne. Dette er noe de bør snakke om privat og ikke hun som prater i vei uten filter på en snap.

Å herregud 🙈 Snakker om hans negative sider på snap.. Flaut 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt den «stakkars Tom»; han er en voksen mann som selv har valgt å være sammen med Heidi. Står fritt til å gå sin vei hvis han ikke orker. Etter så mange år sammen så vet han hvem hun er og oppførselen hennes 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, skruf said:

Jeg skjønner ikke helt den «stakkars Tom»; han er en voksen mann som selv har valgt å være sammen med Heidi. Står fritt til å gå sin vei hvis han ikke orker. Etter så mange år sammen så vet han hvem hun er og oppførselen hennes 

Hvem er instaheidi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (12 timer siden):

Å herregud 🙈 Snakker om hans negative sider på snap.. Flaut 

Han må like å bli gjort narr av av henne.  Bare åpner lommeboka og smiler han. For en type

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 67 skrev (På 8.6.2019 den 16.45):

Er det noen damer i hennes alder som blir inspirert av henne? 

Hun ligger vel mere på sofaen under pleddet sitt, en hun trener? Og det er enten høyt oppe eller langt nede humøret .

og snappen i går, der hun snakket om kjøp av ny tlf.  Hørtes for meg ut som en 14 åring som argumenterte for ny tlf 

Lurer på det samme,hvem er det hun tror hun inspirerer??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sissywish skrev (20 timer siden):

Lurer på det samme,hvem er det hun tror hun inspirerer??

Ja, hun inspirerer meg til ikke å bli som henne.

Endret av Honey Dew
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kniste litt av at hun har «positiv» som første beskrivelse på instabioen sin.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er prototyp trøndersk klagekvinne på 50+. Alltid noe å klage på, tanta mi er akkurat samme typen. Om man har vært med på noe og det har vært 98% bra så er det alltid fokus på de 2% som var dårlig. Lisa Tønne drar vel ofte frem sin mor som et godt eksempel på trøndersk klagekvinne også 😃

Et godt eksempel er når de var på hotell i Sverige forrige uke og spiste middag, og la ut i det vide og det brede om at JODA, maten smakte godt, men sausen var kald! Ska itj værra sånn! LANG monolog. Og når Tom gang etter gang prøver å bryte inn for å si at HAN syns maten var god, så hugger hun hodet av han fordi han er positiv . Alltid fokus på det negative. For en vanvittig energityv hun må være å omgås.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Hun er prototyp trøndersk klagekvinne på 50+. Alltid noe å klage på, tanta mi er akkurat samme typen. Om man har vært med på noe og det har vært 98% bra så er det alltid fokus på de 2% som var dårlig. Lisa Tønne drar vel ofte frem sin mor som et godt eksempel på trøndersk klagekvinne også 😃

Et godt eksempel er når de var på hotell i Sverige forrige uke og spiste middag, og la ut i det vide og det brede om at JODA, maten smakte godt, men sausen var kald! Ska itj værra sånn! LANG monolog. Og når Tom gang etter gang prøver å bryte inn for å si at HAN syns maten var god, så hugger hun hodet av han fordi han er positiv . Alltid fokus på det negative. For en vanvittig energityv hun må være å omgås.

Forstår ikke at folk klarer å være rundt så negative mennesker

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 29.11.2021 den 10.52):

Ja, hun inspirerer meg til ikke å bli som henne.

Minn meg på at jeg aldri skal ta restylane i leppene og minn meg på at jeg skal være forsiktig med å sminke meg med for tung øyenskygge. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 29.11.2021 den 10.52):

Ja, hun inspirerer meg til ikke å bli som henne.

Syns den hun dro her om dagen var fin. Tom må til kiropraktor, så vondt har han. Hun: «det er bra å gå en liten tur» på kjøpesenteret å shoppe?  Hennes selvopptatthet er grenseløs 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gå så skråsikkert ut med at Hans Erik Dyvik Husby hadde tatt sitt eget liv, er helt bak mål. Hun som har så mange tusen følgere (i følge henne selv) på snapchat, skal og bør være rimelig forsiktig med å spre slike usannheter. Skremmende fremtreden. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (19 timer siden):

Minn meg på at jeg aldri skal ta restylane i leppene og minn meg på at jeg skal være forsiktig med å sminke meg med for tung øyenskygge. 

 

Og en god del andre ting også på den not-to-do listen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så rasende hun ble ang den nye telefonen sin i stad 😳. Og RETT ned på elkjøp og hun skulle ikke betale ei krone for det der og bla bla. Jammen glad jeg ikke jobber i butikk og får sånne som henne stormende inn døra

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ble hun?  Jeg så nettopp et par snapper om at hun gledet seg til å teste nye telefonen, så rakk jeg ikke se mer. Men jeg VISSTE at det kom bli å bli drama. For ei forutsigbar dame 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lunabelle skrev (På 22.9.2021 den 14.41):

For å få sagt hvor mange som syns hun er "attraktiv" kanskje.

Det er viktig for hun å se å bli sett,det ser jeg på gymmet for å si det mildt.MEN han er akkorat likedan han altså,se på meg se på meg,men han styrer ikke så inni fa...mye

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (7 minutter siden):

Det er viktig for hun å se å bli sett,det ser jeg på gymmet for å si det mildt.MEN han er akkorat likedan han altså,se på meg se på meg,men han styrer ikke så inni fa...mye

Må være vanskelig å ikke se henne, selvom hun er bitteliten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (1 minutt siden):

Må være vanskelig å ikke se henne, selvom hun er bitteliten. 

Ja der umulig,hun sees å høres ja,med hele seg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...