Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (På 15.9.2021 den 22.54):

Hva skjedde? Ser bare snap fra i dag.

Her om dagen hadde hun gått gjennom fryserene til moren mens moren var borte/sov, og kastet veldig mye av maten hun hadde. Pratet om at hun gruet seg til moren oppdaget dette og håpte hun ikke ble alt for sint. Vet ikke om det var pga det hun dro hjem igjen men

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo i luken. Hvem er denne damen? Jeg ble så nysgjerrig på hvem dette er men jeg gikk ut igjen og jeg kommer neppe til å besøke snapperen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Her om dagen hadde hun gått gjennom fryserene til moren mens moren var borte/sov, og kastet veldig mye av maten hun hadde. Pratet om at hun gruet seg til moren oppdaget dette og håpte hun ikke ble alt for sint. Vet ikke om det var pga det hun dro hjem igjen men

Hvorfor i himmelens navn tok hun seg til rette i moren sin fryser? Hadde noen gjort det hos meg, hadde det blitt månelyst. Vi klarer lett å kaste ubrukelig mat selv.

Er hun ute etter å lage drama rundt seg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (11 minutter siden):

Hvorfor i himmelens navn tok hun seg til rette i moren sin fryser? Hadde noen gjort det hos meg, hadde det blitt månelyst. Vi klarer lett å kaste ubrukelig mat selv.

Er hun ute etter å lage drama rundt seg?

Til Heidis forsvar så kan jeg forstå hvorfor hun gjorde det. Mora hadde flere frysere hvor det omtrent ikke var mer lagringsplass, med masse som hadde ligget alt for lenge og kjøtt som var eldgammelt og klar for søpla for lengst. Jeg har selv besteforeldre på hennes mors alder og den generasjonen der kan være veldig sære når det kommer til matlagring, holdbarhet, mugg osv. 

MEN, dette synes jeg ikke er noe man trenger å legge ut på snap til 10 000+ følgere. Tror egentlig det er det familien reagerer mest på. At hun absolutt må fortelle disse tingene på snap, høres jo ut som hun umyndiggjør moren. Jeg hadde blitt sint selv 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (Akkurat nå):

Til Heidis forsvar så kan jeg forstå hvorfor hun gjorde det. Mora hadde flere frysere hvor det omtrent ikke var mer lagringsplass, med masse som hadde ligget alt for lenge og kjøtt som var eldgammelt og klar for søpla for lengst. Jeg har selv besteforeldre på hennes mors alder og den generasjonen der kan være veldig sære når det kommer til matlagring, holdbarhet, mugg osv. 

MEN, dette synes jeg ikke er noe man trenger å legge ut på snap til 10 000+ følgere. Tror egentlig det er det familien reagerer mest på. At hun absolutt må fortelle disse tingene på snap, høres jo ut som hun umyndiggjør moren. Jeg hadde blitt sint selv 

More klarer sikkert fint å rydde i egne frysere. Det er hennes hjem og barn er kun på besøk der.

Hva så om maten var eldgammel? Det er allikevel ikke riktig å ta seg til rette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk til ulikheter! Heidi er ei sprudlende dame som byr på seg selv! Litt mye sminke og fillers,men det er hennes valg! Vi trenger ikke å skjønne eller være enig i alt, bare godta at dette er hennes stil og at hun trives!  Liker både Heidi og Tom - de nyter livet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Nå skal hun ta danskebåten til Kiel🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Trudde jeg skulle daue nå hun sa hun skulle på danskebåten 🙈🙈🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 timer siden):

Nå skal hun ta danskebåten til Kiel🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Er det ett problem? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

More klarer sikkert fint å rydde i egne frysere. Det er hennes hjem og barn er kun på besøk der.

Hva så om maten var eldgammel? Det er allikevel ikke riktig å ta seg til rette.

Det er kanskje ett av problemene, at moren har så store ryggsmerter at hun ikke klarer å gjøre det selv. Hun venter på ny ryggoperasjon igjen. 

Kanskje syns hun det er vanskelig å la barna gjøre det for seg,for at de da ser hvor "ille" ting er. Er mange eldre som har det på den måte. 

Heidi mente det nok bare godt, men hun har vanskelig med å formiddle det rett og gjøre ting i rett rekkefølge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Er det ett problem? 🤔

Det er jo ikke noe problem, men hun havner ikke i Kiel med danskebåten 🤷‍♀️

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Det er kanskje ett av problemene, at moren har så store ryggsmerter at hun ikke klarer å gjøre det selv. Hun venter på ny ryggoperasjon igjen. 

Kanskje syns hun det er vanskelig å la barna gjøre det for seg,for at de da ser hvor "ille" ting er. Er mange eldre som har det på den måte. 

Heidi mente det nok bare godt, men hun har vanskelig med å formiddle det rett og gjøre ting i rett rekkefølge.

Da kunne hun jo spurt barna, eller barna kunne spurt henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 timer siden):

Nå skal hun ta danskebåten til Kiel🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Danskebåten til Kiel? 

Tror ikke det går an engang. Kanskje hvis hun hadde begått mytteri.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gleder seg såå mye til Tom kommer tilbake i morgen, samtidig sitter hun å forteller om hvor mange mannfolk som sender henne bilder og videoer av understellet sitt til henne, oooooooook. 

Hvorfor??

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (3 timer siden):

Hun gleder seg såå mye til Tom kommer tilbake i morgen, samtidig sitter hun å forteller om hvor mange mannfolk som sender henne bilder og videoer av understellet sitt til henne, oooooooook. 

Hvorfor??

For å få sagt hvor mange som syns hun er "attraktiv" kanskje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (8 timer siden):

For å få sagt hvor mange som syns hun er "attraktiv" kanskje.

Sånn som skjer når man byr på kaka. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (På 22.9.2021 den 10.42):

Hun gleder seg såå mye til Tom kommer tilbake i morgen, samtidig sitter hun å forteller om hvor mange mannfolk som sender henne bilder og videoer av understellet sitt til henne, oooooooook. 

Hvorfor??

Kanskje for å fortelle event nye ass hols at det ikkje er ønskelig med dickpicks! Hva faen har det med at hu gleder seg til Tom kjem! Selvfølgelig gjer hu det! OMG som dere leter etter noe å hate henne for! Hvorfor i alle dager følger dere henne om dere syns hu e så jækla grusomt menneske? Eg forstår det ikkje, kan noen være grei å forklare meg det? Gir det liksom positiv energi i livet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Honey Dew skrev (På 17.9.2021 den 15.16):

Hvorfor i himmelens navn tok hun seg til rette i moren sin fryser? Hadde noen gjort det hos meg, hadde det blitt månelyst. Vi klarer lett å kaste ubrukelig mat selv.

Er hun ute etter å lage drama rundt seg?

Ja, enig - frekkas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Trening

Hvorfor tror insta-heidi at hun inspirerer folk til trening?hun går jo med tlf å tar selfies bare,sykkler litt for syns skyld da,så er det rett på sofan med go mat ettepå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ser på Insta-Heidi som en treningsprofil. Hun er populær fordi hun er så harry med de leppene og sminken. Som en karikatur. 

Anonymkode: 2546a...ad1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...