Solatilola Skrevet 17. januar 2021 #1041 Del Skrevet 17. januar 2021 Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. januar 2021 #1042 Del Skrevet 18. januar 2021 Solatilola skrev (10 timer siden): Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. Enig med deg ang kirkegården! Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 18. januar 2021 #1043 Del Skrevet 18. januar 2021 FruRosa skrev (5 minutter siden): Enig med deg ang kirkegården! Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" Før synes jeg også at de som var 50 år var eldre. Nå er jeg 47 og synes ikke det 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 18. januar 2021 #1044 Del Skrevet 18. januar 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): Enig med deg ang kirkegården! Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" Nå er hun 55, og jeg trodde lenge hun var over 70 pga all Restylanen, løshåret og holdningen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 18. januar 2021 #1045 Del Skrevet 18. januar 2021 Solatilola skrev (16 timer siden): Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. En av influencerns følgere på Lørenskog 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 18. januar 2021 #1046 Del Skrevet 18. januar 2021 Hva skjedde med henne på snap idag? Har hun fått for mye «møllers tran» i helgen. Ble liksom helt blåst bort når du åpnet snappene🌪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fartina8 Skrevet 28. januar 2021 #1047 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔? Endret 28. januar 2021 av Fartina8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 28. januar 2021 #1048 Del Skrevet 28. januar 2021 Fartina8 skrev (19 minutter siden): Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔? Godt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. januar 2021 #1049 Del Skrevet 28. januar 2021 Fartina8 skrev (17 minutter siden): Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔? Nei, ser ikke ut som han må det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 28. januar 2021 #1050 Del Skrevet 28. januar 2021 Fartina8 skrev (21 minutter siden): Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔? Tror ikke det er Karantene plikt innad i Norge . Bare anbefalinger . Hvis deg ikke kommmer noe mer om det seinere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fartina8 Skrevet 28. januar 2021 #1051 Del Skrevet 28. januar 2021 Okei😊. Trudde kanskje d gjalt når han kommer fra en plass hvor det muligens er mye smitte🤔. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 28. januar 2021 #1052 Del Skrevet 28. januar 2021 Fartina8 skrev (32 minutter siden): Okei😊. Trudde kanskje d gjalt når han kommer fra en plass hvor det muligens er mye smitte🤔. Burde vært det , men det er kun for de som kommer fra røde land 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fartina8 Skrevet 28. januar 2021 #1053 Del Skrevet 28. januar 2021 Hønemor74 skrev (39 minutter siden): Burde vært det , men det er kun for de som kommer fra røde land Enig👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. februar 2021 #1054 Del Skrevet 4. februar 2021 Når IH tar en pause fra snap er det alltid gøy å se hva hun har gjort. Er det mer filler eller operasjon. #mererdetnyemindre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettengel Skrevet 4. februar 2021 #1055 Del Skrevet 4. februar 2021 Saywhat skrev (1 time siden): Når IH tar en pause fra snap er det alltid gøy å se hva hun har gjort. Er det mer filler eller operasjon. #mererdetnyemindre Venter i spenning! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 7. februar 2021 #1056 Del Skrevet 7. februar 2021 Herregud som hun bitchet med Tom igjen idag. Hadde typen min holdt på sånn når jeg kjørte hadde jeg lett kjørt feil. Virker som hun har hatt hormonpause fra i sommer og nå er det pån igjen. Kunne sagt stakkar Tom, men han velger dette meheet selv 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 7. februar 2021 #1057 Del Skrevet 7. februar 2021 At dere orker å bruke kalorier på å synes synd på Tom - han er en voksen mann, han kan ta egne valg og trenger slettes ikke være med henne. Det er hans eget valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 7. februar 2021 #1058 Del Skrevet 7. februar 2021 Twistdott skrev (1 time siden): At dere orker å bruke kalorier på å synes synd på Tom - han er en voksen mann, han kan ta egne valg og trenger slettes ikke være med henne. Det er hans eget valg. Jeg sier: kunne sagt stakkar. Syns ikke synd på han. En mann på 50 som går inn i et forhold med både vidåpne øyne og lommebok. Han vet hva han må tåle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fartina8 Skrevet 10. februar 2021 #1059 Del Skrevet 10. februar 2021 Synes det er mer urovekkende å få totalt sammenbrudd fordi treningssenter i Trondheim er stengt i 6 dager jeg🙈. Også skal hun dra til brekstad bare pga hun må få trent. Egoistisk om hun har noe smitte å bynne å dra det med til en kommune med lite smitte. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 10. februar 2021 #1060 Del Skrevet 10. februar 2021 Fartina8 skrev (17 minutter siden): Synes det er mer urovekkende å få totalt sammenbrudd fordi treningssenter i Trondheim er stengt i 6 dager jeg🙈. Også skal hun dra til brekstad bare pga hun må få trent. Egoistisk om hun har noe smitte å bynne å dra det med til en kommune med lite smitte. Tenkte det samme. Hadde alle vært som henne, hadde dette gått skikkelig galt. Trondheim kommune ber alle sine innbyggere om å ikke forlate kommunen annet enn for nødvendig jobb. Alle sliter, alle syns det er tungt. Men det Heidi gjør nå, kan medføre at de også må stenge dit hun drar. Men så langt tenker vel ikke denne dama, der er det kun tanke for seg selv. Så med skikkelig flaks drar hun med seg smitte til mor og plassen hun bor på. Idiotisk og lite sympatisk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå