Snowflakes Skrevet 9. januar 2021 #1021 Del Skrevet 9. januar 2021 Når du opplever adferdsendring over mange år, blir du på en måte «spesialist» på å se tegnene. Som jeg forklarte i en tidligere kommentar. I tillegg har jeg fulgt henne i flere år og sett mange episoder. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 9. januar 2021 #1022 Del Skrevet 9. januar 2021 Hørte på en snap nå der hun utbasunerer det å gå på kirkegården med hunden. For et utrolig usympatisk kvinnenenneske hun er - på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 9. januar 2021 #1023 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg har også kjennskap til alkoholikere og jeg mener det motsatte: jeg synes ikke hun virket full. Men uansett: hvorfor skriver du om dette på et offentlig forum om hun hadde vært brisen en fredagskveld i sin egne leilighet sammen med kjæresten sin? Mener du det er galt siden du påpeker det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. januar 2021 #1024 Del Skrevet 9. januar 2021 Twistdott skrev (4 minutter siden): Hørte på en snap nå der hun utbasunerer det å gå på kirkegården med hunden. For et utrolig usympatisk kvinnenenneske hun er - på alle måter. Og hunder kunne gjerne tisse på graven til moren? Yeah right. Hun hadde gått bananas. Fordi døde hadde ikke no sjel så da var det greit. Og så irritert på Tom i tillegg. Venter på at hun slår ham direkte på snap, jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 9. januar 2021 #1025 Del Skrevet 9. januar 2021 Saywhat skrev (2 minutter siden): Og hunder kunne gjerne tisse på graven til moren? Yeah right. Hun hadde gått bananas. Fordi døde hadde ikke no sjel så da var det greit. Og så irritert på Tom i tillegg. Venter på at hun slår ham direkte på snap, jeg. Jeg gadd ikke se ferdig.... skal slette henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. januar 2021 #1026 Del Skrevet 9. januar 2021 Å at det er i hunders natur .. ehh ja men det er ikke derme sagt at alt en hund gjør er greit . Det er også i en hund sin natur å forsvare seg , så hvis den biter barnebarnet hennes så er det i forsvar for det er i dens natur at den vil forsvare seg 😝 presiserer statlig vekk at hun er over 50 år men fasinerende at respekt det har hun ikke lært på over 50 år . Visste ikke at det gikk Ann å ha kontroll på hunden sin jeg 🙈(ironi) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. januar 2021 #1027 Del Skrevet 9. januar 2021 Twistdott skrev (7 timer siden): Hørte på en snap nå der hun utbasunerer det å gå på kirkegården med hunden. For et utrolig usympatisk kvinnenenneske hun er - på alle måter. Måtte inn å se nå, steike for et temperament. Artig hvordan Tom skifter mellom å glise oppgitt og se ned med et uttrykk som sier «la meg synke i jorden». Nå så jeg ikke alle, da, tok jo ikke slutt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 9. januar 2021 #1028 Del Skrevet 9. januar 2021 Dagens snap minner meg om denne setningen «Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv!» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. januar 2021 #1029 Del Skrevet 10. januar 2021 (endret) På generell basis er det vel dårlig folkeskikk å la en hund tisse på noens grav. Var det virkelig det som skjedde? Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg fant gul snø på den graven jeg besøker til tider. Jeg har selv hund og han må alltid vente i bilen, jeg tar aldri ham med inn på kirkegården, da jeg er livredd for markering, uansett om det er på en grav eller en busk. Det hadde vært så flaut og upassende på en kirkegård. Og dette har ingenting med tro å gjøre. Og heller ikke at en hund selvfølgelig ikke forstår dette, det er jo eiers ansvar. Endret 10. januar 2021 av Ellevill 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 10. januar 2021 #1030 Del Skrevet 10. januar 2021 Har hun fått seg hund? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 10. januar 2021 #1031 Del Skrevet 10. januar 2021 Ellevill skrev (6 timer siden): På generell basis er det vel dårlig folkeskikk å la en hund tisse på noens grav. Var det virkelig det som skjedde? Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg fant gul snø på den graven jeg besøker til tider. Jeg har selv hund og han må alltid vente i bilen, jeg tar aldri ham med inn på kirkegården, da jeg er livredd for markering, uansett om det er på en grav eller en busk. Det hadde vært så flaut og upassende på en kirkegård. Og dette har ingenting med tro å gjøre. Og heller ikke at en hund selvfølgelig ikke forstår dette, det er jo eiers ansvar. Helt enig med deg , å Ja det var det som skjedde . Det var ikke snø der men allikevel . Hvis man må gå gjennom en kirkegård får man iallefall ha stramt bånd sånn at den ikke løper rundt overalt der . Men hun har flexibånd på bikkja med fri oppdragelse tror jeg . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 10. januar 2021 #1032 Del Skrevet 10. januar 2021 Scoop skrev (2 timer siden): Har hun fått seg hund? Nei det var en hund fra moren hennes som ene dattern skulle ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. januar 2021 #1033 Del Skrevet 10. januar 2021 Felix er hunden til eldste datter. IH og dansken skulle passe han for noen år siden. De lot han være alene hjemme hele dagen, mens de var i Sverige. Og satt han i bånd utenfor kjøpesenteret for at de skulle på polet. Alt dette ble fremvist på snap. Tilslutt hentet mann til datteren hunden. Er kanskje ikke rart hun aldri har barnebarna sine hos seg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. januar 2021 #1034 Del Skrevet 10. januar 2021 Saywhat skrev (22 timer siden): Og hunder kunne gjerne tisse på graven til moren? Yeah right. Hun hadde gått bananas. Fordi døde hadde ikke no sjel så da var det greit. Og så irritert på Tom i tillegg. Venter på at hun slår ham direkte på snap, jeg. Skulle ønske han fikk seg et ordentlig kvinnfolk jeg. Hun har jo gjort han til en tøffelhelt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. januar 2021 #1035 Del Skrevet 10. januar 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): Skulle ønske han fikk seg et ordentlig kvinnfolk jeg. Hun har jo gjort han til en tøffelhelt. Bra han tjener godt(for henne), ellers hadde morroa vært over 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. januar 2021 #1036 Del Skrevet 10. januar 2021 Saywhat skrev (1 time siden): Bra han tjener godt(for henne), ellers hadde morroa vært over Kanskje det hadde vært det beste for han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 10. januar 2021 #1037 Del Skrevet 10. januar 2021 Tom er en voksen mann og kan velge selv. Han har jo vist at han valgte andre enn henne i fjor, så han er det ikke synd på. Han har full mulighet til å trekke seg ut av forholdet - hvis han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. januar 2021 #1038 Del Skrevet 10. januar 2021 Twistdott skrev (2 timer siden): Tom er en voksen mann og kan velge selv. Han har jo vist at han valgte andre enn henne i fjor, så han er det ikke synd på. Han har full mulighet til å trekke seg ut av forholdet - hvis han vil. Nei, han har valgt dette selv, så han får ikke min sympati. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. januar 2021 #1039 Del Skrevet 10. januar 2021 Tom ønsket jo tilbake til Heidi, så han er nok akkurat der han ønsker å være. Jeg syns det ser ut som de har det bra sammen, mye bedre nå enn før det var slutt mellom de. De er mer hamonisk og kjærlige mot hverandre nå. Det viktigste er jo at de har det bra sammen og ikke hva andre tenker om forholdet deres. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 13. januar 2021 #1040 Del Skrevet 13. januar 2021 Gå på trening med øyekatarr er smart, så smittsomt som det er 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå