Sol Rampelyset Skrevet 11. november 2019 #161 Del Skrevet 11. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 25. november 2019 #162 Del Skrevet 25. november 2019 Er det bare syting på denne gamle damen?💀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. november 2019 #163 Del Skrevet 26. november 2019 21 timer siden, Jegserdeg skrev: Er det bare syting på denne gamle damen?💀 "Gamle damen"? Hun er vel 53 år... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. november 2019 #164 Del Skrevet 26. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2019 #165 Del Skrevet 27. november 2019 På 25.11.2019 den 11.18, Jegserdeg skrev: Er det bare syting på denne gamle damen?💀 Nei, noen ganger lager hun god pizza også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 5. desember 2019 #166 Del Skrevet 5. desember 2019 På 27.11.2019 den 19.01, O.G. skrev: Nei, noen ganger lager hun god pizza også. Aha! Det har jeg gått glipp av, synes det er bare er syting og gnål. Helt utrolig en voksen dame er slik, er ikke rart hun sliter og må til psykiatrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2019 #167 Del Skrevet 5. desember 2019 37 minutter siden, Jegserdeg skrev: Aha! Det har jeg gått glipp av, synes det er bare er syting og gnål. Helt utrolig en voksen dame er slik, er ikke rart hun sliter og må til psykiatrisk. Jeg kjenner Heidi privat og har et litt anerledes bilde av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 5. desember 2019 #168 Del Skrevet 5. desember 2019 21 minutter siden, O.G. skrev: Jeg kjenner Heidi privat og har et litt anerledes bilde av henne. Hvilket bilde har du av henne, siden du kjenner henne privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2019 #169 Del Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, Jegserdeg skrev: Hvilket bilde har du av henne, siden du kjenner henne privat? Heidi er greit hun, men dramatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 5. desember 2019 #170 Del Skrevet 5. desember 2019 40 minutter siden, O.G. skrev: Heidi er greit hun, men dramatisk. Det ble ihvertfall dramatisk da, Tom var utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 5. desember 2019 #171 Del Skrevet 5. desember 2019 10 timer siden, Jegserdeg skrev: Aha! Det har jeg gått glipp av, synes det er bare er syting og gnål. Helt utrolig en voksen dame er slik, er ikke rart hun sliter og må til psykiatrisk. Lite voksent av deg å skrive slikt, om denne gamle damen som du skriver. Jeg finner inspirasjon i henne og liker at hun er ærlig og deler sin hverdag ilag med oss seere gratis! Ikke har jeg sett hun er sponset av noen som helst men, hun er seg selv og kanskje hun er dramatisk men, slik oppgulp om folk som sliter er virkelig ikke nødvendig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 5. desember 2019 #172 Del Skrevet 5. desember 2019 8 timer siden, Jegserdeg skrev: Det ble ihvertfall dramatisk da, Tom var utro. Nå var ikke tom utro. Han textet med annen dame. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 5. desember 2019 #173 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) 16 timer siden, Skrukketroll skrev: Lite voksent av deg å skrive slikt, om denne gamle damen som du skriver. Jeg finner inspirasjon i henne og liker at hun er ærlig og deler sin hverdag ilag med oss seere gratis! Ikke har jeg sett hun er sponset av noen som helst men, hun er seg selv og kanskje hun er dramatisk men, slik oppgulp om folk som sliter er virkelig ikke nødvendig! Hva slags inspo får du av et slikt menneske. Hadde hun bare slitt, men hun er grusom. Narsissist til spissen på løsneglene Endret 6. desember 2019 av Soniq 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 6. desember 2019 #174 Del Skrevet 6. desember 2019 På 5.12.2019 den 13.20, O.G. skrev: Heidi er greit hun, men dramatisk. Deg hun pratet om idag?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2019 #175 Del Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, Jegserdeg skrev: Deg hun pratet om idag?😂 Tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 7. desember 2019 #176 Del Skrevet 7. desember 2019 Heidi deler på godt og vondt, frivillig å følge henne vet dere😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. desember 2019 #177 Del Skrevet 14. desember 2019 Noen som kan gi meg en kjapp oppdatering på hva som har skjedd mellom henne og danskeren? Har ikke følgt henne på 6mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 15. desember 2019 #178 Del Skrevet 15. desember 2019 18 timer siden, Uglesjel skrev: Noen som kan gi meg en kjapp oppdatering på hva som har skjedd mellom henne og danskeren? Har ikke følgt henne på 6mnd. Han skrev meldinger med flere damer. Og snakket stygt om henne til damene . 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 15. desember 2019 #179 Del Skrevet 15. desember 2019 Har vært en hel historie igjen på hennes snap idag, jeg forstår ikke... Kan ikke bare hun slutte å prate om han Tom nå? Han får jo det han vil og hun slutter aldri om han. Livet går videre Heidi, ikke la han få mer PR nå.❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 15. desember 2019 #180 Del Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Han skrev meldinger med flere damer. Og snakket stygt om henne til damene . 🤷🏼♀️ 2 timer siden, Skrukketroll skrev: Har vært en hel historie igjen på hennes snap idag, jeg forstår ikke... Kan ikke bare hun slutte å prate om han Tom nå? Han får jo det han vil og hun slutter aldri om han. Livet går videre Heidi, ikke la han få mer PR nå.❤️ Aha.. Så gjennom snappen hennes nå. Synes veldig synd på henne at hun måtte oppdage hvilken drittsekk han er på den måten. Men hun sier selv at hun så allerede tidlig i forholdet røde flagger, men ignorerte det p.g.a forelskelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå