Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, AntiBullshit skrev:

AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve

Det verste er at Anne Brith må ikke gjøre dette for å overleve eller noe, hun velger dette. Dette er sånn hun føler seg best i, hun elsker å vise seg frem, være i rampelyset, for henne har det ikke noe å si om det er reklame for tannlegen eller det å blogge om de mest private hendelsene i livet ditt. Fame is fame for henne, og det er det mest skremmende med hele dama.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Berga skrev:

Skulle akkurat til å anbefale å ta en titt på snapstoryen hans. 😅

Edit: Hun må altså holde opp med de filtrene på snap. Den tannklinikken blir redusert til et amøbereater! Aldri i livet om jeg overgir tennene mine til en tannlege som bruker en så dustete form for reklame! Det ser så lite seriøst ut - og da tviler jeg automatisk på tannlegens kompetanse. Det er jo heller ikke humoristisk, bare dumt. 

Helt enig!
Snapping med filter er for 10-åringer.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Helt enig!
Snapping med filter er for 10-åringer.

Men nå er vel de som er i målgruppa for  reggis da. Når jeg tenker meg om.. 

Endret av loffen
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Malum skrev:

Skulle ikke hun (igjen) slutte å bruke barna på SoMe? Det snappes fortsatt barn..

Kanskje hun har sagt at hun ikke skal blogge om dem? Da gjelds jo ikke snap ...? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Berga skrev:

Kanskje hun har sagt at hun ikke skal blogge om dem? Da gjelds jo ikke snap ...? 🙄

Ja, det er vel akkurat det, hun skriver at hun ikke skal blogge mer om dem som svar til all eksponeringskritikken, men bevisst velger hun å eksponere dem på snapchat, hvilket er minst like ille om ikke verre. Hun provoserer og oppfører seg helt sjokkert og angrepet når reaksjonene kommer. 

Endret av Stjernekikkeren
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AntiBullshit skrev:

AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve

Skal med ungen til tannlegen i morgen. Om jeg ligger litt skrått i "mammastolen" og slikker meg over tenna til tannlegen, så kanskje de sponser meg litt og? Hadde vært kjekt med noen ekstra penger til jul...

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MarianneE skrev:

Skal med ungen til tannlegen i morgen. Om jeg ligger litt skrått i "mammastolen" og slikker meg over tenna til tannlegen, så kanskje de sponser meg litt og? Hadde vært kjekt med noen ekstra penger til jul...

Nå lo jeg godt! Du får virkelig satt galskapen i perspektiv. Krysser fingrene for deg og sponsoravtalen, er jo tross alt halv skatt nå også

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk inn på IGen hennes som ikke innlogget (jeg er jo blokkert...), og bortsett fra enkelte bilder av barna er nå IGen hennes en ren bake-IG. Hun er virkelig god på delikate bilder av bakst, men dessverre har fortiden hennes gjort at jeg bruker andre SoMe-bakere som inspirasjonskilder.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg gikk inn på IGen hennes som ikke innlogget (jeg er jo blokkert...), og bortsett fra enkelte bilder av barna er nå IGen hennes en ren bake-IG. Hun er virkelig god på delikate bilder av bakst, men dessverre har fortiden hennes gjort at jeg bruker andre SoMe-bakere som inspirasjonskilder.

Ja, hun har ryddet profilen sin. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, neiognei skrev:

Ja, hun har ryddet profilen sin. 

Det var på tide at hun tok til fornuft. Jeg tror dessvere at hun kommer til å havne bakpå, det er så mange gode bakerprofiler der ute. De som har klart seg godt har det lille ekstra, og da hjelper det ikke å kopiere pastellerfarger og husmorforkle. Hun innbyr ikke akurrat til tillit og har ikke integritet lenger heller, de broene er sprengt for lenge siden. 

Endret av Emmy_H
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det skal gi i smøkrem og makroner så blir hun ingen populær bakeblogger. Smørkrem er så oppbrukt og avleggs at all den pastellsmørkremen gir meg frysninger 😱

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Flettfrid skrev:

Så lenge det skal gi i smøkrem og makroner så blir hun ingen populær bakeblogger. Smørkrem er så oppbrukt og avleggs at all den pastellsmørkremen gir meg frysninger 😱

Helt enig , hun må komme med noe nytt spennende og gjerne unikt for å ha noen som helst mulighet til å lykkes . AB har stygg tendens til å være ellevilt beigeistrert over alt hun starter på , men det meste ender opp i ingenting .

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...