Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Nutz skrev:

De fleste vet vel hvordan NY ser ut fra før, vi overlever uten at AB legger ut enda et turistbilde fra times square.

Handler ikke om det, handler om at hun skal finne nye ting om å blogge om annet enn "stakkars meg" innlegg, da er denne turen en fantastisk mulighet for å endre kurs.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Anne Brith har nå mulighet til å levere mange fine blogginnlegg fra New York, men hun har ikke tenkt å dele noe som helst fordi ungene er med? Haha, jeg dauer, trassig som et barn. Mange flotte bakerier og konditorier ligger jo der borte, hadde dama vært litt smart kunne hun ha stukket innom der og delt inspirasjon. Håper virkeligat hun ikke deler 1 million bilder  på snapchat av de ungene, det er minst like utleverende og eksponerende som blogging...

Jeg tenkte akkurat det samme. Hun kan fint skrive mange blogginnlegg fra en New York tur uten å eksponere barna. Det er også fullstendig mulig å bilder fra turen i SoMe uten at barna er med på bildene. Dette virker rett og slett furtent og trassig synes jeg. Pinlig av et voksent menneske!

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lkk skrev:

Blir veldig overrasket om det blir noen tur , har jo vært mange planlagte ferier som blir har blitt avlyst i siste liten . Unnskyldningen har vært altfor mange møter og ekstremt mye arbeid med nye prosjekter . Drar hun blir det nok maaaaange innlegg fra turen .

Jeg skjønner ikke hvordan hun skal rekke en tur til USA med ungene FØR jul. Siste skoledag er 20.12. Det blir i så fall en veldig kort tur. Hvis hun ikke tar en helg, da. Men det blir også en veldig kort tur. Skolen har nulltoleranse for fridager i forbindelse med ferier.

Endret av bue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 8.06, AntiBullshit skrev:

Nå lo jeg godt! Du får virkelig satt galskapen i perspektiv. Krysser fingrene for deg og sponsoravtalen, er jo tross alt halv skatt nå også

Planen røyk desverre. Endte opp med å måtte roe ned et urolig barn istedenfor.

Beklager at ungen stod i veien for min plan. 😔

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christiane_W skrev:

Jeg tenkte akkurat det samme. Hun kan fint skrive mange blogginnlegg fra en New York tur uten å eksponere barna. Det er også fullstendig mulig å bilder fra turen i SoMe uten at barna er med på bildene. Dette virker rett og slett furtent og trassig synes jeg. Pinlig av et voksent menneske!

 

Ja, ikke sant. Om Anne Brith er litt smart nå så tenker hun fremover og finner ut muligheter for å få lesere til bloggen som handler om noe fint. AB kunne fint tatt kontakt med et eller annet bakeri eller konditori der borte, sendt en epost og sagt at "Hei, jeg liker å blogge om kaker og bakst, bloggen min har så og så mange lesere, hadde det vært mulig at jeg tok en tur innom dere for en kjapp prat, noen tips og råd fra dere, litt bilder og sånn?" Eller et eller annet sånn, det er faktisk et innlegg jeg kunne vært interessert i å kikke på. Alt må ikke handle om brudd, drama, og tull, hun kan enda snu dette noe lunde.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja, ikke sant. Om Anne Brith er litt smart nå så tenker hun fremover og finner ut muligheter for å få lesere til bloggen som handler om noe fint. AB kunne fint tatt kontakt med et eller annet bakeri eller konditori der borte, sendt en epost og sagt at "Hei, jeg liker å blogge om kaker og bakst, bloggen min har så og så mange lesere, hadde det vært mulig at jeg tok en tur innom dere for en kjapp prat, noen tips og råd fra dere, litt bilder og sånn?" Eller et eller annet sånn, det er faktisk et innlegg jeg kunne vært interessert i å kikke på. Alt må ikke handle om brudd, drama, og tull, hun kan enda snu dette noe lunde.

👍 Så mange muligheter som finnes der ute, og så velger man å tvære på det negative og det private. Jeg tror dessverre det er en sikker bloggdødare. Selv de mest innbitte av fansen vil til slutt ha noe positivt, noe morsomt, en motvekt til egen tristesse. For jeg tror mange blogglesere leter etter noe som kan gjøre hverdagen lysere. Bortsett fra sånne som meg, som blar igjennom med en dyp rynke i panna og er bekymret over at reklameblogg-fenomenet fremdeles finnes og at det er synd på alle som blir lurt av liksom-venninnepraten, de konstruerte bildene og alt selvskrytet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, bue said:

Jeg skjønner ikke hvordan hun skal rekke en tur til USA med ungene FØR jul. Siste skoledag er 20.12. Det blir i så fall en veldig kort tur. Hvis hun ikke tar en helg, da. Men det blir også en veldig kort tur. Skolen har nulltoleranse for fridager i forbindelse med ferier.

Har du barn på samme skole siden du vet det? 

Vi har tatt ut ungene to uker hvert år de to siste årene, null problem. Har fått med litt lekser og gode ønsker om en fin ferie. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anno1 skrev:

Har du barn på samme skole siden du vet det? 

Vi har tatt ut ungene to uker hvert år de to siste årene, null problem. Har fått med litt lekser og gode ønsker om en fin ferie. 

Jepp. På skolen der min eldste går kan de få innvilget fri i 14 dager pr. skoleår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, anno1 skrev:

Har du barn på samme skole siden du vet det? 

Vi har tatt ut ungene to uker hvert år de to siste årene, null problem. Har fått med litt lekser og gode ønsker om en fin ferie. 

Her snakker vi om barn på ungdomsskolen, og da blir ting straks litt verre, når det gjelder å ta ut ferie utenom skolens ferier. Her snakker vi vel også om barn, som går på ulike skoler. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Navigasjon skrev:

Her snakker vi om barn på ungdomsskolen, og da blir ting straks litt verre, når det gjelder å ta ut ferie utenom skolens ferier. Her snakker vi vel også om barn, som går på ulike skoler. 

Her vi bor så er det ikke noe problem å be barn fri fra  både barneskole og ungdomsskole ,skolene sier de har null toleranse. Men i forbindelse med stort sett alle ferier så er det foreldre som søker barna fri noen ekstra dager. Sånn er det på mange skoler rundt om. Regner med at AB løser det veldig bra mot de skolene det gjelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, virkelig skrev:

Her vi bor så er det ikke noe problem å be barn fri fra  både barneskole og ungdomsskole ,skolene sier de har null toleranse. Men i forbindelse med stort sett alle ferier så er det foreldre som søker barna fri noen ekstra dager. Sånn er det på mange skoler rundt om. Regner med at AB løser det veldig bra mot de skolene det gjelder

Bor selv i Bærum, og her får en ikke fri uansett!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jørgensen skrev:

Jaja, AB bor vel ikke i Bærum? 

Nope. Bor da fortsatt på Sørumsand. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger

Edit: også ryddet for persondebatt

Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, desperate skrev:

Dette lurer jeg også på! Ikke først og fremst på grunn av alder faktisk, men fordi hun først poster snapper med tekst som er noe lignende som «denne dagen har hun ventet lenge på» og «signering av kontrakt #winnersneverquit» OG DERETTER legger ut snapper der hun viser 4-5 forskjellige julehårbøylegreier og fjasebriller med reinsdyrhorn, glitter og bjeller samtidig som hun sier «for å holde humøret oppe»!? Hvorfor må man KLE SEG UT for å «holde humøret oppe i løpet av dagen» mens man signerer en kontrakt hun har gledet seg til? Hun skulle angivelig i like mange møter som hun hadde briller og hårbøyler, og skulle gå med forskjellige på alle møtene. Hva slags folk er det egentlig hun skriver kontrakter med... Greit at det nærmer seg jul... Men...

Snapchat & instastory viser tre viktige møter ikledd diverse julepynt på hodet og rosa makroner som deles ut, til Luxbeauty, Cecilie Melli og Unitedscreensno. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...