Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Jeg syns egentlig det er helt greit at AB fortsetter å være fullstendig loco bananas på hormonelt fjortiss-nivå, så lenge barna ikke eksponeres. På den måten fortsetter hun å grave bedriften sin ned i en tidlig grav, så vi kan slippe å se noe mer til både den og eieren av bloggen tilslutt, og unngår mer "påvirkning" fra den kanten. 

Signerer den! Så lenge barn ikke eksponeres og hun ikke jakter/outer/anmelder saklige kritikere, så synes jeg bare hun skal forbigås i stillhet. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun klarer ikke å la være og legge ut video/bilde av barna eller lagkamerater på SoMe.. Hvor vanskelig kan det være å ikke gjøre dette.🙄🙄 jeg koker innvendig når jeg ser dette.

Til helgen vil det bli masse av dette..

Endret av terteskjell
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
9 timer siden, terteskjell skrev:

Hun klarer ikke å la være og legge ut video/bilde av barna eller lagkamerater på SoMe.. Hvor vanskelig kan det være å ikke gjøre dette.🙄🙄 jeg koker innvendig når jeg ser dette.

Til helgen vil det bli masse av dette..

Med mindre hun har innhentet tillatelse fra alle foreldre er vel dette strengt tatt ulovlig? Med tanke på hvilken regelrytter hun selv er om dagen. 

Hadde andre foreldre stadig publisert bilder av mine barn fra skole og/eller fritidsaktiviteter hadde jeg blitt forbannet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Picketfence skrev:

Med mindre hun har innhentet tillatelse fra alle foreldre er vel dette strengt tatt ulovlig? Med tanke på hvilken regelrytter hun selv er om dagen. 

Hadde andre foreldre stadig publisert bilder av mine barn fra skole og/eller fritidsaktiviteter hadde jeg blitt forbannet. 

Har selv ei i en stor klubb og her er det forbudt og legge ut slikt på SoMe. Skal bilder deles så blir det gjort kun i klubbens lukkede grupper.. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 22.37, Blubird skrev:

Hvor mange innlegg er hun oppe i nå om bruddet som hun ikke ville prate om og holde for seg selv for det var så spersonlig..? 

 

På 20.11.2018 den 22.40, Emmelise skrev:

Jeg syntes å huske at @Asti holder telling.

Jeg har prøvd, men det er ikke så enkelt. ;)  Det jeg har fått med meg er vel 7 8 Innlegg der bruddet nevnes. 

Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/07/melkes-bruddet/

Endret av Asti
Endret på antall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at hun ikke kan la dette bruddet ligge! Og hver eneste gang er kommentarene fra leserne: "Det her trenger du ikke fortelle  og "Du trenger ikke skrifte for oss, hvorfor det ble slutt. Det ble bare slik".

Likevel messer hun om dette, omatt og omatt. Fordi: "Det er mange som spør." Har vanskelig for å tro at folk spør og spør og spør, ukevis etter at det ble slutt, særlig når AB har skrevet 7 innlegg for å utdype. Men det er vel de samme menneskene som hver eneste dag sendt meldinger om aldersforskjellen mellom dem, sånn at AB kunne skrive innlegg etter innlegg om det.

Hadde vært interessant å sett hvor mange ganger AB har understreket at det var HUN som avsluttet forholdet. Noe som i seg selv er spesielt når man er over 14 år.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som AB har fjernet blogginnlegget "Når det stormer som verst, lærer du mest". Det ligger på Bloglovin - https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-det-stormer-som-verst-laerer-du-mest-6641471163.  

Der ble også eksen nevnt, så da er vi oppe i 8 blogginnlegg der bruddet med eksen har blitt nevnt (endret på antall i kommentaren min over).

Tilføyelse: Innlegget hun nå har slettet var et offerinnlegg. Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/15/ab-no-beklagelse-eller-offerinnlegg/

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Ser ut som AB har fjernet blogginnlegget "Når det stormer som verst, lærer du mest". Det ligger på Bloglovin - https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-det-stormer-som-verst-laerer-du-mest-6641471163.  

Der ble også eksen nevnt, så da er vi oppe i 8 blogginnlegg der bruddet med eksen har blitt nevnt (endret på antall i kommentaren min over).

Tilføyelse: Innlegget hun nå har slettet var et offerinnlegg. Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/15/ab-no-beklagelse-eller-offerinnlegg/

Det er trist å se hvordan hun undergraver sin egen og sine nærmestes integritet. Det eneste hun kan flyte på nå, er at lesere og annonsører bruker minst mulig refleksjonsevne.

Endret av Berga
Byttet ut et ord for ikke å bli moderert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vipser skrev:

Hun skriver i innlegget over at hun så jævlig ut da hun var på krisesenter, og gir uttrykk for at dette er en selvfølge. Og jeg bestrider ikke dette. Men hun følger opp neste setning med å skrive at folk til og med kritiserte henne [når hun var på krisesenter].

Fra her: https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-det-stormer-som-verst-laerer-du-mest-6641471163

Hun var da på krisesenter flere år før hun ble kjent via Hele Norge baker (antar jeg, siden hun rakk å forlove seg med ny mann før TV-serien). Hvor kom kritikken fra? Ikke fra KG, ikke fra haters, ikke fra fans. Tok noen bilder? Har hun vist bildene nå nylig? Igjen blir jeg forvirret over Anne Briths tidslinje.

Det er vel fordi at da hun var på krisesenter, så hadde hun vel ikke startet prosessen med å endre det ytre som hun nå har gjort etter at hun ble kjent og dermed trekker konklusjoner om at hun fikk kritikk for utseende sitt siden hun så likt ut før hun begynte å endre seg som da hun var på krisesenter og dermed kan få sympati for det også..? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith har også hevdet at deler av ansiktet har blitt sammenlignet med andre kroppsdeler.

Om jeg husker rett så pleide hun i den perioden å sperre opp øynene og snurpe munnen helt sammen på bilder i en slags humoristisk grimase, noe hun senere har sluttet helt med. 

Slike sammenligninger burde selvsagt unngås helt, men om man ikke kjenner til tidligere atferd og tidslinja til Anne Brith så kan hun lettere ta ting ut av sammenheng og isolere det så det fremstår som langt verre enn det egentlig er.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok ett innlegg hvor hun må hinte om hva som har skjedd. Hvorfor kan hun ikke bare la det ligge? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, terteskjell skrev:

Nok ett innlegg hvor hun må hinte om hva som har skjedd. Hvorfor kan hun ikke bare la det ligge? 

Må melke bruddet så lenge folk husker at de har vært sammen en vår og en sommer ca. 10 mnd der hun har ofret alt som ofres kan iflg dagens innlegg. Hun valgte selv å pusse opp naustet til eks-svigers. 

Det er nå engang sånn at denne damen ikke evner å se sine egne feil 😕

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg antar at hun er fortvilet over bruddet - og desperat etter at folk skal glemme artiklene i DN.

Jeg tviler ikke på at det er tåkelegging av DN artiklene. Når det  kommer til «bruddet» så har jeg friskt i minne, eget innlegg om svigermor i kjent ukebladhistorie stil. At hun nå hiver svigermor under bussen, kommer vel ikke som et sjokk. Her skal alt brettes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...